Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04408778 |
Місцезнаходження: | 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1 |
Контактна особа: |
Ганнока Сергій Васильович 380472304136 gannokas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 3 410 458,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 052,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 17:52 |
ТД покрівля Вергуни.doc | |
08 листопада 2021 17:51 |
Додаток 1 покрівля.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000122 ● 78ac7bff2b03445f8562df3b38d787dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:49 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-11-08-015310-b
08.11.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-01 17:44:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-015310-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
2. Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно додаткової угоди від 31.12.2021 №2 до Договору №7 від 07.12.2021 Замовником оприлюднено інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору 08.02.2022, що перевищує три робочих днів з дня внесення змін, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922.
Чому Замовником при оприлюдненні в електронній системі закупівель інформації про закупівлю не дотримано вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-06 21:20:33
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі публічної закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі Вергунівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області в осях В'-Д' між осями 1-8 за адресою: 19641, Черкаська обл., Черкаський район, село Вергуни, вулиця Свято-Троїцька, будинок 95» (інформацію про яку опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-015310-b), надаються пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі на підставі Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 4-211012/В вiд 20 жовтня 2021 (копія експертного звіту додається).
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зокрема передбачено, РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, та передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
2. Щодо оприлюднення додаткової угоди від 31.12.2021 №2 до Договору №7 від 07.12.2021 Замовником, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору 08.02.2022, що перевищує три робочих днів з дня внесення змін, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922. Чому Замовником при оприлюдненні в електронній системі закупівель інформації про закупівлю не дотримано вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922?
Згідно вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону передбачається протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Також, згідно пунктів 9 і 10 Порядку № 1082 датою та часом оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Дійсно, Замовником додаткову угоду від 31.12.2021 №2 до Договору №7 від 07.12.2021, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, нажаль оприлюднено лише 08.02.2022. Проте, оскільки оприлюднення здійснюється лише уповноваженою особою Замовника, яка одноособово виконувала свої обов’язки менше року, мала значне навантаження щодо розміщення інформації в електронній системі закупівель наприкінці 2021 року і на початку 2022 року, прошу зазначену помилку не розцінювати як порушення, передбачене пунктом 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VІІІ, оскільки сам договір оприлюднено вчасно.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на те, що в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі Вергунівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області в осях В'-Д' між осями 1-8 за адресою: 19641, Черкаська обл., Черкаський район, село Вергуни, вулиця Свято-Троїцька, будинок 95» було складено та оприлюднено 12.07.2022р. в електронній системі закупівель висновок, а також з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму їх усунення, з метою здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, звернутися до сільського голови Червонослобідської сільської ради щодо вжиття невідкладних заходів з притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за підготовку тендерної документації та здійснення невідкладних заходів з організації та проведення навчань із законодавства у сфері публічних закупівель для працівників виконавчого комітету Червонослобідської сільської ради, відповідальних за проведення закупівель, в тому числі за підготовку тендерної документації і договорів про закупівлю та додаткових угод до них
2022-07-18 23:52:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, встановлено недотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" |
3 408 042,44
UAH з ПДВ
|
3 408 042,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОР-УСПІХ» |
3 409 957,00
UAH з ПДВ
|
3 409 957,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" #44035205 |
Переможець |
3 408 042,44
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 22:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 21:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 15:41
|
Ду 6 договір7.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2022 14:14
|
ДУ 5 договір 7.pdf | зміни до договору |
08 червня 2022 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2022 17:27
|
ДУ 4 реквізити.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:50
|
Ду 3.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:41
|
Ду 2.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:35
|
Додаткова угода 1 Договір 7.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 16:21
|
Договір 7.pdf | укладений |
07 грудня 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ч.1 ст.651, ст.653 і ст.654 Цивільного кодексу України і п.12.4 Договору, сторони домовились викласти п.1.1. Договору і додатки №1, №2-1, №2-2, №3, №4, №5, №6-1, №6-2 і №7 Договору в новій редакції, а також виключити п.12.11. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.4 Договору, викласти п.4.1, п.5.1 Договору і Додаток №4 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 12.4 Договору, викласти п.2.2. Договору і Додаток №7 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 12.4 Договору, викласти розділ 14 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 12.4 Договору, викласти Додаток №7 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення Додатку №4 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |