Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2021-11-08-015089-b ● 35b911ef7cc844efa821dde72a3fe1e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКПК"Дніпропетровський академічний театр опери та балету" |
Код ЄДРПОУ: | 02226049 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, К.Маркса 72а |
Контактна особа: |
Рижко Юлія Миколаївна 380976301662 q2303@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
Послуги забезпечення аудіо та світловою апаратурою в рамках проведення заходу «До театру всією родиною» для постановки мюзиклю «Красуня та чудовисько»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м.Дніпро та Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2021
—
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 22:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 22:03 |
Протокольне рішення 144.doc | |
11 листопада 2021 22:02 |
Додаток 4 Проект Договору...docx | |
11 листопада 2021 12:12 |
Протокольне рішення 139.doc | |
11 листопада 2021 12:11 |
додаток 2.docx | |
11 листопада 2021 12:11 |
додаток 1.docx | |
11 листопада 2021 12:11 |
Додаток 3 Детальний опис предмету закупівлі.docx | |
11 листопада 2021 12:10 |
Тендерна документацiя зі змінами.docx |
11 листопада 2021 22:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 листопада 2021 22:03 |
Протокольне рішення 144.doc
|
||||||||||||
11 листопада 2021 22:02 |
Додаток 4 Проект Договору...docx
|
||||||||||||
11 листопада 2021 12:12 |
Протокольне рішення 139.doc
|
||||||||||||
11 листопада 2021 12:11 |
додаток 2.docx
|
||||||||||||
11 листопада 2021 12:11 |
додаток 1.docx
|
||||||||||||
11 листопада 2021 12:11 |
Додаток 3 Детальний опис предмету закупівлі.docx
|
||||||||||||
11 листопада 2021 12:10 |
Тендерна документацiя зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 08 листопада 2021 18:55
Дата відповіді: 11 листопада 2021 12:13
Додайте, будь ласка, повний комплект документів, включаючи технічну специфікацію. Дякую!
Відповідь: додано
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-08-015089-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ЖЕВНЕР ІЛОНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2906103489
Дата подання: 26 листопада 2021 10:18
ВИМОГА
про скасування рішення про визнання Переможцем відкритих торгів учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації
Я, Фізична особа-підприємець Жевнер Ілона Сергіївна, подаю вимогу про скасування протокольного рішення № 159 уповноваженої особи, призначеної для роботи в системі електронних закупівель Обласного комунального підприємство культури «Дніпропетровський академічний театр опери та балету» від 24.11.2021 р. (далі – Замовник)
За результатами оцінки тендерних пропозицій учасників відкритих торгів закупівлі UA-2021-11-08-015089-b «Послуги забезпечення аудіо та світловою апаратурою в рамках проведення заходу «До театру всією родиною» для постановки мюзиклу «Красуня та чудовисько» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79950000-8 Послуги з організації ярмарок, виставок і конгресів) було прийнято рішення про визнання переможцем аукціону Фізичної особи-підприємця Захлистуна Дмитра Адольфовича (далі – Учасник).
Вказане рішення підлягає скасуванню через невідповідність Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Так, у тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі довідки про виконання аналогічних договорів та наведено форму такої довідки (підпункт 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Усупереч цим вимогам довідка, надана Учасником (файл «03 Минулі договори.pdf») не відповідає визначеним вимогам.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі всіх відгуків від організацій/підприємств/установ тощо, з якими укладено аналогічні договори, зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником надано лише один відгук (файл «24 Відгук Яківці 2020.jpeg»).
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (абзац п’ятий пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником взагалі не надано будь-яких відомостей з цього приводу.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі довідки про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, країну походження та найменування виробника товару, що пропонується для постачання (абзац третій пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником не надано відомостей з цього приводу.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі довідки про систему оподаткування (абзац другий підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником не надано такої довідки.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками копії статуту, або листа в довільній формі про причини його відсутності (абзац третій підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником не надано будь-яких відомостей з цього приводу.
У тендерній документації поставлено вимогу про зазначення учасниками в тендерній пропозиції цін за кожну одиницю виміру, який пропонується учасником із урахуванням кількості, що вимагається замовником, та остаточного виведення підсумкової ціни тендерної пропозиції (підпункт 4 пункту 3 розділу V тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником у тендерній пропозицій вказано тільки підсумкову ціну («02 Тендерна пропозиція.pdf»). Окрім цього у тендерній документації у якості одиниць виміру було визначено штуки (Додаток 3 до тендерної документації), а у тендерній пропозиції Учасника у якості одиниці виміру вказано «послуга».
У тендерній документації поставлено вимогу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (абзац дванадцятий пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником документи тендерної пропозиції підписано лише на останній сторінці у реквізиті «Підпис».
Фізична особа - підприємець _____________________ Жевнер І.С.
Розгорнути
Згорнути
За результатами оцінки тендерних пропозицій учасників відкритих торгів закупівлі UA-2021-11-08-015089-b «Послуги забезпечення аудіо та світловою апаратурою в рамках проведення заходу «До театру всією родиною» для постановки мюзиклу «Красуня та чудовисько» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79950000-8 Послуги з організації ярмарок, виставок і конгресів) було прийнято рішення про визнання переможцем аукціону Фізичної особи-підприємця Захлистуна Дмитра Адольфовича (далі – Учасник).
Вказане рішення підлягає скасуванню через невідповідність Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Так, у тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі довідки про виконання аналогічних договорів та наведено форму такої довідки (підпункт 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Усупереч цим вимогам довідка, надана Учасником (файл «03 Минулі договори.pdf») не відповідає визначеним вимогам.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі всіх відгуків від організацій/підприємств/установ тощо, з якими укладено аналогічні договори, зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником надано лише один відгук (файл «24 Відгук Яківці 2020.jpeg»).
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (абзац п’ятий пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником взагалі не надано будь-яких відомостей з цього приводу.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі довідки про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, країну походження та найменування виробника товару, що пропонується для постачання (абзац третій пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником не надано відомостей з цього приводу.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками закупівлі довідки про систему оподаткування (абзац другий підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником не надано такої довідки.
У тендерній документації поставлено вимогу про надання учасниками копії статуту, або листа в довільній формі про причини його відсутності (абзац третій підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником не надано будь-яких відомостей з цього приводу.
У тендерній документації поставлено вимогу про зазначення учасниками в тендерній пропозиції цін за кожну одиницю виміру, який пропонується учасником із урахуванням кількості, що вимагається замовником, та остаточного виведення підсумкової ціни тендерної пропозиції (підпункт 4 пункту 3 розділу V тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником у тендерній пропозицій вказано тільки підсумкову ціну («02 Тендерна пропозиція.pdf»). Окрім цього у тендерній документації у якості одиниць виміру було визначено штуки (Додаток 3 до тендерної документації), а у тендерній пропозиції Учасника у якості одиниці виміру вказано «послуга».
У тендерній документації поставлено вимогу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (абзац дванадцятий пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації).
Усупереч цим вимогам Учасником документи тендерної пропозиції підписано лише на останній сторінці у реквізиті «Підпис».
Фізична особа - підприємець _____________________ Жевнер І.С.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2021 10:17
Доброго дня шановний учаснику . Вашу вимогу розглянуто та прийнято до уваги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАХЛИСТУН ДМИТРО АДОЛЬФОВИЧ" |
924 000,00
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міралді ВС" |
959 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОНЧАРОВ ВАЛЕНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ЖЕВНЕР ІЛОНА СЕРГІЇВНА |
959 600,00
UAH з ПДВ
|
954 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАХЛИСТУН ДМИТРО АДОЛЬФОВИЧ" #2611200177 |
Рішення скасоване |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 19:12
|
ФОП "ЗАХЛИСТУН ДМИТРО АДОЛЬФОВИЧ" #2611200177 |
Відхилено |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 09:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міралді ВС" #35268459 |
Відхилено |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 19:13
|
ФОП "ГОНЧАРОВ ВАЛЕНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ" #2974911196 |
Відхилено |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 19:53
|
Фізична особа-підприємець ЖЕВНЕР ІЛОНА СЕРГІЇВНА #2906103489 |
Переможець |
954 800,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 20:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:17
|
Протоколье ріш 202.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:16
|
Додаткова угода 1 до до 41812.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 12:45
|
Протокольне ріш 195.pdf | укладений |
14 грудня 2021 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 12:12
|
договір 41812.pdf | укладений |
14 грудня 2021 12:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги забезпечення аудіо та світловою апаратурою в рамках проведення заходу «До театру всією родиною» для постановки мюзиклю «Красуня та чудовисько» | 40 | послуга |
23 870,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до додатку 1 |
Номер договору про закупівлю: | 41812 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги забезпечення аудіо та світловою апаратурою в рамках проведення заходу «До театру всією родиною» для постановки мюзиклю «Красуня та чудовисько» | 40 | послуга |
23 870,00
UAH
|