Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-11-08-014209-b 535a2b9e976c46f29b490b9df47ac62d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Челядин Галина Богданівна

380988702902 rogatynlik@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОГАТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993581
Місцезнаходження: 77001, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, В.Чорновола, 9
Контактна особа: Челядин Галина Богданівна
380988702902
rogatynlik@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Обґрунтування технічних та якісних характеристик
і очікуваної вартості предмета закупівлі

код ДК 021:2015 33170000-2 “Обладнання для анестезії та реанімації” НК 024:2019 47244 “Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії” (обладнання для надання допомоги хворим на Covid-19)

Обґрунтування доцільності закупівлі:
Для виконання статутних завдань/функцій Замовник повинен забезпечити себе відповідним обладнанням, медичними матеріалами, лікарськими засобами та іншими товарами для забезпечення діяльності підприємства та виконання взятих на себе зобовʼязань. А також створювати належні умови праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці та техніки безпеки (пп.8.8.5 Статуту). На виконання Статутних завдань та керуючись Наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 28 березня 2020 року №722 “Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (Covid-19)”, Протоколом “Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (Covid-19)” затвердженим наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 02 квітня 2020 року №762, Наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року №1804 “Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоровʼя при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці”, Стандартами медичної допомоги “Covid-19” “Раціональне використання засобів індивідуального захисту при захворюванні на Covid-19” затверджених Наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 08 вересня 2021 року №1907 “Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги “Коронавірусна хвороба (Covid-19 )”” та Наказом головного лікаря КНМП “Рогатинська ЦРЛ” від 17 листопада 2020 року №58/1 “Про організацію надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу” закупівля здійснюється відповідно до п.3.1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з яким на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є лікарські засоби, вакцини або інші медичні імунобіологічні препарати, розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19, медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, системи постачання медичних газів, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19); відповідно до Закону України від 22 липня 2021 року №1599-ІХ “Про внесення змін до розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель”; відповідно до Постанови Кабінету Мінастрів України від 22 вересня 2021 року №1012 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію і ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби Covid-19, спричиненої коронавірусом Sars-CoV-2”, а також керуючись Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, повʼязаної із поширенням коронавірусної хвороби (Covid-19) від 08 жовтня 2021 року №65 “Про затвердження змін до переліку закладів охорони здоровʼя, визначених для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою Сovid-19, спричиненою коронавірусом Sars-CoV-2” та на підставі законтрактованого пакету послуг “Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом Sars-CoV-2”.



Обґрунтування обсягів закупівлі:
Беручи до уваги стрімке зростання кількості пацієнтів, що потребують допомоги в палатах інтенсивної терапії, враховуючи вимоги НСЗУ, на підставі проведеного аналізу — обсяг закупівлі обраховано із фактичної потреби.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик:
Якісні характеристики визначені із врахуванням особливостей діяльності підприємства та із врахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для забезпечення предмета закупівлі.

Обґрунтування очікуваної ціни предмета закупівлі:
Очікувана вартість обрахована відповідно до існуючої ціни на аналогічний вид товару.
Проведення аналізу ринку відповідного товару здійснювався з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції в умовах існуючого карантину та при умові стрімкого зростання кількості захворюваності та госпіталізації осіб, що потребують невідкладної допомоги.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (апарат для анестезії S6100D з безмасляним компресором)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Тендерна документація

08 листопада 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 17:06
Обгрунтування до закупівлі обладнання Covid.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
Переможець 350 000,00
UAH
08 листопада 2021 17:09

Документи

08 листопада 2021 17:08
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:08
Витяг з Закону 114 ст.3.doc
08 листопада 2021 17:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 14:41
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 16:26
Додаткова угода до договору 414.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 16:25
Протокол 152.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 16:25
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 17:10
Договір 414.pdf укладений
08 листопада 2021 17:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (апарат для анестезії S6100D з безмасляним компресором) 1 комплект 350 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку із допущеною помилкою в найменуванні товару, викладеному у Специфікації до договору, яка є невідʼємною частиною договору, викласти Специфікацію у новій редакції. Одночасно Сторони підтверджують, що найменування предмету закупівлі за Державним класифікатором ДК 021:2015 та за Національним класифікатором медичних виробів НК 024:2019 у Договорі №414 від 08 листопада 2021 року вказано вірно.
Номер договору про закупівлю: Договір №414
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (апарат для анестезії S6100D з безмасляним компресором) 1 комплект 350 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH