Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підберізцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22372802 |
Місцезнаходження: | 81146, Україна , Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Підберізці |
Контактна особа: |
Артур Онищак +380631698133, +380686058199 zakupivlipidberizci@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 12:02 |
Очікувана вартість: | 8 549 267,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 746,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин відшкодувати на рахунок Підберізцівської сільської ради кошти у сумі 10 000.00 грн. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом двох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 16:36 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
12 листопада 2021 16:36 |
Рішення про внесення змін.docx | |
12 листопада 2021 16:36 |
Тендерна документація.docx | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії (2).docx | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток №3 стаття 17.docx | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.doc |
12 листопада 2021 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 16:36 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
|||
12 листопада 2021 16:36 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
12 листопада 2021 16:36 |
Тендерна документація.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії (2).docx
|
|||
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток №3 стаття 17.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000127 ● 65540ca7c06a4688aad21e5ff8a43b52
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 08:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2022 № 82
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2022 № 82.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-08-013353-b, 08.11.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 11:35:13
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-08-013353-b, яка проводилась Підберізцівсьою сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 12:28:23
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням Підберізцівської сільської ради від 05.02.2021 № 202 затверджено Додаток 6-1 «Розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктам у 2021 році» (додається в складі пояснення), яким передбачено виділення коштів на 2021 рік у сумі 200 000.00 грн. на здійснення закупівлі “Капітальний ремонт дороги по вул. Комерційна в с. Миклашів”. Повідомляємо, що строк виконання робіт по цьому об’єкту 2021 -2022 роки, а тому враховано бюджетні призначення на 2021-2022 роки.
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектно-кошторисній документації за робочим проектом “Капітальний ремонт дороги по вул. Комерційна в с. Миклашів”, що затверджена рішенням Підберізцівської сільської ради від 19.04.2021 № 519 та яка виконана згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.2.2.-2012,, ДСТУ Б Д.2.4.-2012), а саме: відомостях обсягів робіт по будівництву, відомостях ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (додаються в складі пояснення). У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектно-кошторисній документації “Капітальний ремонт дороги по вул. Комерційна в с. Миклашів” та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 25 березня 2021 року № 14-0122/01-21.
3. Обгрунтування очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі робіт “Капітальний ремонт дороги по вул. Комерційна в с. Миклашів”. визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок (додається в складі пояснення), що є складовою частиною проектно-кошторисній документації “Капітальний ремонт дороги по вул. Комерційна в с. Миклашів”. за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі складає 8 549 267,80 грн., в тому числі ПДВ.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Підберізцівська сільська рада оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
У зв’язку з особливо складним періодом в державі – Операцією об’єднаних сил на території Луганської та Донецької областей, пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати. Створення та утримання власного веб-сайту не відноситься до таких першочергових витрат, тому власний веб-сайт відсутній.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Підберізцівська сільська рада здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
При плануванні господарської діяльності Замовника на 2022 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:49:02
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-28 12:23:16
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-12-000029 ● 7013932be9324474a163958e9e5de05e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-08-013353-b, 08.11.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу UA-M-2022-04-12-000029 повідомляємо наступну інформацію: 1) Щодо порушення Замовником пункту 4-1 постанови КМУ №710 та не забезпечення оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2021-11-08-013353-b. У зв’язку з особливо складним періодом в державі – Операцією об’єднаних сил на території Луганської та Донецької областей, пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а також ведення воєнного стану фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати. Створення та утримання власного веб-сайту не відноситься до таких першочергових витрат, тому власний веб-сайт відсутній. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Підберізцівська сільська рада здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). При плануванні господарської діяльності Замовника на 2022 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення. 2) Щодо не виконання замовником вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме не відхиляння тендерної пропозиції у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до розділу №1 Додатку №1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям) до тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази(за встановленою формою); - гарантійний лист про те, що до переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі; - інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. ФОП Грицько М.М. виконано дані вимог Замовника, що зазначені у розділі №1 Додатку №1. Наголошуємо, що в Додатку №1 відсутня вимога про те, що дана довідка повинна відповідати та містити повний перелік машин, механізмів та устаткувань згідно Підсумковій відомісті ресурсів до договірної ціни, розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» . Отже, оскільки тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у підсумковій відомості ресурсів, відтак Учасники вправі були зазначити в довідці про МТБ лише наявні будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, які плануються використовуватися під час виконання робіт згідно технічної специфікації. Відповідно до розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники повинні надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (на підтвердження ФОП Грицько М.М. надано: файл «Довідка працівники відповідної кваліфікації.pdf»); - довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення(на підтвердження ФОП Грицько М.М. надано: файл «Довідка про наявність робітників.pdf»); Таким чином, твердження про те, що Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є неправильним. Наголошуємо, що у розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації не встановлено чіткої вимоги, щодо відображення у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та довідці про наявність робітників основних будівельних професій певної кількості осіб (працівників, робітників) Щодо вашого твердження, про те що учасником ФОП Грицько М.М. не надано документально підтвердженої інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації для виконання наступних робіт: установлення бортових каменів, армування покриття геотекстилем, улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, посів газонів звичайних вручну повідомляємо, що тендерної документацію та чинним законодавством України не заборонено можливість учасника-переможця у процесі виконання робіт наймати працівників за трудовим договором та/або за цивільно-правовими угодами. 3) Щодо порушення Замовником пункту 2 частини першої статті 31 Закону та не відхилення тендерної пропозиції в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Відповідно до п.3.8 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - розрахунок договірної ціни; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт. Тендерною документацією передбачено, що виконання робіт проводиться відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281). ФОП Грицько М.М. виконано дані вимоги Замовника та надано файли: «Договірна ціна.pdf», «Пояснювальна записка.pdf», «Локальний кошторис .pdf», «Підсумкова відомість ресурсів .pdf», «Розрахунок загальновиробничих витрат .pdf», «Загальновиробничі витрати.pdf», «Графік виконання.pdf». А отже, ФОП Грицько М.М. виконав усі вимоги 3.8 Розділу 3 Тендерної документації. Щодо Вашого твердження, що у складі тендерної пропозиції учасником розрахунки загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до вимог Настанови №281 не надано повідомляємо: У п. 4.14 Розділу ІV Настанови №281 передбачено, що загальновиробничі витрати ― це витрати будівельної організації, до яких відносяться: витрати, пов’язані з управлінням та обслуговуванням будівельного виробництва; витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках і вдосконалення технології; витрати на здійснення заходів з охорони праці на будівельних майданчиках; інші загальновиробничі витрати. Загальновиробничі витрати включаються до виробничої собівартості будівельних робіт. Відповідно до п. 5.13. Розділу V Настанови №281 Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Згідно із 5.15. Розділу ІV Настанови №281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Надай учасником розрахунок загальновиробничих витрат (файл «Розрахунок загальновиробничих витрат .pdf», «Загальновиробничі витрати.pdf») відповідає Настанові №281. Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документаціє не вимагалося надання учасником у складі пропозиції окремо розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат. Щодо Вашого твердження, про те що ФОП Грицько М.М. відповідно до реєстраційних документів є фізичною особою – підприємцем, не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої тендерної пропозиції, - не має апарату управління, а отже не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат повідомляємо наступне: Відповідно до п 5.1. Розділу V Настанови №281 Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Звідси випливає, що учасник правомірно включив до розрахунку договірної ціни загальновиробничих витрат та кошти на покриття адміністративних витрат, оскільки це передбачено чинним законодавством України. Зокрема, у ч. 1 статті 51 ЦК України зазначено, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Включення адміністративних витрат учасника при визначенні вартості робіт є правомірним. При цьому, включення таких витрат до складу вартості будівельних робіт мають право здійснювати не тільки будівельні організації, а й фізичні особи –підприємці. Врахування коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій при визначенні вартості підрядних робіт фізична особа-підприємець враховує зазначені витрати на підставі структури, яка склалася в цій організації за попередній звітний період. 4) Щодо посиланням у додатковому договорі №2 від 29.12.2021 до договору №439/12-21-ВР від 23.12.2021 на Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 05.07.2013 №293, які втратили чинність 08.11.2021 повідомляємо, що зазначення у додатковому договорі №2 від 29.12.2021 договору №439/12-21-ВР від 23.12.2021 ДСТУ що втрати чинність є лише технічною (механічною) помилкою, що допущена Замовником. Оскільки дану технічну помилку виявлено вже після підписання додаткової договору та завантаження його у систему Замовником прийнято рішення виправити помилку шляхом укладання додаткову угоду 2 у новій редакції з посиланнями на чинні норми законодавства України. Зауваження викладенні у висновку UA-M-2022-04-12-000029 Держаудитслужби проаналізовано Замовником та вжито заходів щодо їх усунення.
2022-04-25 13:44:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім цього встановлено здійснення посилання в умовах договору на недіючий нормативно-правовий акт при внесенні змін до договору.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок моніторингу до суду |
Дата публікації: | 11 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 380/7905/2 |
Дата відкриття провадження: | 15 червня 2022 |
Документи:
17 червня 2022 17:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИЦЬКО МАР'ЯНА МИХАЙЛІВНА" |
8 534 627,84
UAH з ПДВ
|
8 534 627,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЕЗНИЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
8 548 115,32
UAH з ПДВ
|
8 548 115,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИЦЬКО МАР'ЯНА МИХАЙЛІВНА" #3143821386 |
Переможець |
8 534 627,84
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2021 12:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 15:32
|
додаткова 4.pdf | укладений |
07 листопада 2022 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 17:14
|
дод№3 Комерційна.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 17:13
|
Додатковий договір Комерційна №3.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:13
|
Додатковий договір №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:08
|
Додатковий договір №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 17:14
|
Договір +додатки.pdf | укладений |
28 грудня 2021 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди внести зміни в договір |
Номер договору про закупівлю: | 439/12-21-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди внести зміни в договір |
Номер договору про закупівлю: | 439/12-21-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 439/12-21-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись положеннями ст.651,653,654 Цивільного кодексу України та пунктом 11.2 вирішили розірвати Договір №439/12-21-ВР від 23.12.2021 року |