Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 code 33180000-5 The equipment for maintaining physiological functions of human body (NК 024:2019 code: 47072 – Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use, 34999 – Haemodialysis tubing set, single-use, 12741 - Haemodialysis needle, 35849 – Haemodialysis concentrate, 47739 – Haemodialysis system dialysate pyrogen filter)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська область обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Гайдай +380462253021, +380462256412 kolujejka@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Горда Олена Миколаївна +380462253268 gfomenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | CHERNIHIV REGIONAL HOSPITAL OF THE CHERNIHIV REGIONAL COUNCIL, COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE |
National ID: | 02006113 |
Contact point: |
Haidai Valentyna +380462253021, +380462256412 kolujejka@gmail.com |
Additional contacts: |
Горда Олена Миколаївна +380462253268 gfomenko@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 11:31 |
Очікувана вартість: | 13 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 листопада 2021 16:18 |
Enquiries until: | 29 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 13 225 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 66 125 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови та порядок оплати товару: згідно підписаного Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток 4 перелік докум учасника.doc | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток 6 перелік інших докум.doc | |
08 листопада 2021 16:19 |
Додаток 5 перелік докум перемож.doc | |
08 листопада 2021 16:18 |
Додаток 1 Форма пропозиції.doc | |
08 листопада 2021 16:18 |
ТД.doc | |
08 листопада 2021 16:18 |
Додаток 2 технічна специфікація.doc | |
08 листопада 2021 16:18 |
Додаток 3 (договір).doc | |
08 листопада 2021 16:18 |
Оголошення англійською мовою.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-08-000003 ● bda3f53de0f54ebc9c799e8f1f8344a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2022 № 24-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2022 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-08-013339-b 08.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись п.8 ст.8Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а також враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу від 13грудня 2022 року процедури публічної закупівлі:ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код: 47072 – Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 34999 – Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 12741 – Гемодіалізна голка, 35849 – Концентрат гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу) повідомляємо наступне. Згідно з п.7 Додатку 6 до тендерної документації«Інші документи встановлені Замовником для Учасника торгів», учасникам необхідно надати копії відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). Разом з тим, пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, щоЗамовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах. Виключний перелік видів господарської діяльності, ліцензування яких не є обов’язковим та не регулюється законодавством, містить Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Виходячи зі змісту зазначеногозакону, оптова та роздрібна торгівля виробами медичного призначення, які є предметом закупівлі, не підлягають ліцензуванню. Крім того, пунктом2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, Замовник керується Законом, а також іншими чинними нормативно-правовими актами України». Таким чином, враховуючи вищенаведене, а також положення тендерної документації, як єдиної документації щодо умов проведення закупівлі, при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Лінк-Медитал», Замовник правомірнодопустив даного Учасника до аукціону, керуючисьчинним законодавством, в т.ч. принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що передбачені ч.1 ст.5 Закону. Щодо встановлених вимог для переможця торгів. Згідно частини третьої статті 17 Закону,спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Для виконання даної вимоги Закону, замовник встановив «Перелік необхідних документів, які має подати переможець» в Додатку 5 до тендерної документації, згідно якого переможець повинен надати: - Електронну довідку, або скановану копію оригіналу паперової довідки, або скановану копію нотаріально завіреного оригіналу паперової довідки про те, що фізична особа переможець закупівлі/службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) не знятої чи не погашеної судимості не має (довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України);- Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що фізичну особу переможця процедури закупівлі/службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;- Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; а також, у випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом. Таким чином, твердження про «порушення Замовникомвимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922», на думку Замовника, є безпідставним. Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Північно-східний офіс Держаудитслужби в Луганській області зобов’язуєздійснити заходи щодо усунення виявлених порушень увстановленому законом порядку, зокрема розірватидоговір з урахуванням вимог Цивільного таГосподарського кодексів України та протягом п’ятиробочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднитичерез електронну систему закупівель інформацію та/абодокументи, що свідчать про усунення порушення(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,викладених у висновку, або аргументовані заперечення довисновку, або інформацію про причини неможливостіусунення виявлених порушень. Враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, процедуру завершено (укладено Договір), в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані при затвердженні Тендерних документацій у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником. Водночас, повідомляємо, що укладений між КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР та ТОВ «Лінк-Медитал» договір від 11.01.2022р. №2 був розірваний 16.12.2022р.
2022-12-20 15:23:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна, Чернігівська область обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Індекс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" |
13 104 009,28
UAH з ПДВ
|
13 104 009,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Індекс" |
13 204 817,72
UAH з ПДВ
|
13 204 817,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" #37202693 |
Переможець |
13 104 009,28
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 14:55
|
ДУ №4 до договору №2.pdf | укладений |
20 грудня 2022 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 11:25
|
ДУ №3 до договору №2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 12:15
|
ДУ №2 до договору №2.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:24
|
Договір №2.pdf | укладений |
11 січня 2022 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися, що строк поставки товару: з11.01.2022 року по 20.122022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму договору на 4 093 556,56 грн. з ПДВ. В результаті, сума договору становить 9 010 452,72 грн. з ПДВ. Специфікація викладена у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2022 — 16 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
9 010 452,72
UAH (в тому числі ПДВ 589 468,87 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п.1.4.,11.1.,11.2. Договору, керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди щодо рощірвання даного Договору. |