Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through massmedia - on the Internet)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Сіданченко Тетяна Юріївна 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Service for organisation and analysis" |
National ID: | 38360501 |
Contact point: |
Sidanchenko Tetiana Yuriyivna 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 7 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 214 500,00 грн. (двісті чотирнадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Реквізити для оформленнязабезпеченнятендерноїпропозиції: - Найменуваннязамовника: Комунальнепідприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровськоїміської ради; - Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75; - Код ЄДРПОУ замовника 38360501; - Реєстраційний рахунок замовника: Р/р IBAN UA523 0548 2000 0026 0063 01709118 АТ «Ощадбанк» Філія – Дніпропетровське обласнеуправління, МФО 305482 Разом з безумовною та безвідкличною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиція, подана із банківським забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються банківським забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерних пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 214500 UAH |
Publication date: | 08 листопада 2021 15:04 |
Enquiries until: | 29 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 150 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 35 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 15:06 |
Тендерна документація інтернет 2022.docx | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції інтернет 2022.docx | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 7 Довіреність інтернет 2022.docx | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів інтернет 2022.doc | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови інтернет 2022.docx | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 3 Проект Договору інтернет 2022.docx | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору інтернет 2022.doc | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики інтернет 2022.docx | |
08 листопада 2021 15:06 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних інтернет 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000010 ● 55e9eb364d5c4d439fb6e8abe024e339
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2022 № 125
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 125
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2021-11-08-010590-b Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради 7 150 000,00 ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-29 16:21:44
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-03 19:08:16
03.05.2022 Пояснення Замовника на запит про надання пояснень
Пояснення Замовника на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 29.04.2022р., відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлю за кодом ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет) DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through massmedia - on the Internet), за номером ID: UA-2021-11-08-010590-b здійснено відповідно до вимог чинного законодавства України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін надання послуг: 31.12.2022 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 99 від 08.11.2021 року
Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет включає:
- підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив, проектів та іншої соціально-важливої інформації, шляхом розміщення рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій в мережі інтернет, на регіональних та загальноукраїнських інтернет-ресурсах:
- розміщення інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування;
- розміщення соціальної реклами;
- розміщення привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат;
- анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи;
- розміщення звернень посадових осіб;
- висвітлення іншої соціально-важливої інформації відповідно до заявок і завдань Замовника;
До вартості входить:
- забезпечення медіа супроводу діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх окремих ініціатив та проектів в мережі інтернет:
- розробка та впровадження комунікаційної програми з інформування жителів міста;
- надання консультаційних послуг щодо поширення та просування інформації в мережі інтернет;
- оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха.
- копірайтинг та рерайтинг текстів інформаційних повідомлень, редакційна підготовка, адаптація матеріалів до формату та вимог інтернет майданчику:
- збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії), розробка інформаційних поводів, з метою підготовки рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій для розміщення у місцевих, регіональних та загальноукраїнських інтернет-ресурсах.
№ з/п Найменування, зміст послуг Строки надання послуг Вимоги щодо місця розміщення Кількість послуг
1. Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет включає:
- підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив, проектів та іншої соціально-важливої інформації, шляхом розміщення рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій в мережі інтернет, на регіональних та загальноукраїнських інтернет-ресурсах:
- розміщення інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування;
- розміщення соціальної реклами;
- розміщення привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат;
- анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи;
- розміщення звернень посадових осіб;
- висвітлення іншої соціально-важливої інформації відповідно до заявок і завдань Замовника.
(До вартості входить :
o забезпечення медіа супроводу діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх окремих ініціатив та проектів в мережі інтернет:
o розробка та впровадження комунікаційної програми з інформування жителів міста;
o надання консультаційних послуг щодо поширення та просування інформації в мережі інтернет;
o оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха).
o копірайтинг та рерайтинг текстів інформаційних повідомлень, редакційна підготовка, адаптація матеріалів до формату та вимог інтернет майданчику:
o збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії), розробка інформаційних поводів, з метою підготовки рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій для розміщення у місцевих, регіональних та загальноукраїнських інтернет-ресурсах.) 2022 рік
На інтернет ресурсах:
rbc.ua
obozrevatel.com
dnpr.com.ua
nashemisto.dp.ua
opentv.media
На інтернет ресурсах:
kp.ua
gorod.dp.ua
dnepr.info
056.ua
dp.vgorode.ua
dpchas.com.ua
dnepr.express
gorsovet.com.ua
afishadnepr.com.ua
dv-gazeta.info
dnepr.news
glavnoe.dp.ua
330
послуг (публікацій) на
зазначенихінтернет ресурсах, розподіл кількісних показників за ресурсом здійснюється відповідно до завдань та заявок Замовника
670
послуг (публікацій) на
зазначених інтернет ресурсах, розподіл кількісних показників за ресурсом здійснюється відповідно до завдань та заявок Замовника
Перелік публікацій на зазначених інтернет ресурсах визначено на підставі найбільшого розміщення інформаційних повідомлень та рекламно-інформаційних матеріалів на інтернет майданчиках, рейтингу та популярності серед мешканців Дніпропетровського регіону. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради згідно з рішенням міської ради «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік» від 08.12.2021 року № 2/13, зі змінами та Програмою розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі 7 150 000,00 грн. (сім мільйонів сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов. Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради не має власного веб-сайту, враховуючи це, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднене 08.11.2021 року на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Дніпровської міської ради https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-organizacijno-analitichna-sluzhba-dniprovskoi-miskoi-radi за посиланням https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua- UA- UA-2021-11-08-010590-b pdf. Водночас зауважимо, що в розумінні ст.2 Бюджетного кодексу України, Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради є одержувачем бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП Колосова Любов Василівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Шоботенко Тетяна Станiславiвна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХРАПКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Колосова Любов Василівна |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шоботенко Тетяна Станiславiвна |
7 070 000,00
UAH з ПДВ
|
7 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХРАПКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ |
7 110 000,00
UAH з ПДВ
|
7 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Колосова Любов Василівна #3069205282 |
Переможець |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:13
|
ДУ _3 до договору 03_01.01. від 04.01.2022.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 13:13
|
Протокол _2 від 17.01.2022.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 13:22
|
ДУ_2 _до договору _03_01.01 від 04.01.2022.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 10:02
|
ДУ_1 до договору 03_01.01 від 04.01.2022.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:14
|
Договор _03_01.01. від 04.01.2022.pdf | укладений |
05 січня 2022 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти розділ ХІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року в наступній редакції: Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖ-БА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49000, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75 ЄДРПОУ 38360501 р/р UA758201720344380002000097189 в Державній казначейській службі України м. Київ, МФО 820172 Директор КП «ОРГАНІЗАЦІЙНО- АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА» ДМР _________________ / А. О. Коваленко Виконавець: Фізична особа-підприємець Колосова Любов Василівна 49000, м. Дніпро, вул. Світанкова буд. 9, кв. 8, п/р UA923005280000026000455053693 в АТ «ОТП Банк», м. Київ, МФО 300528, ЄДРПОУ 3069205282 Фізична особа-підприємець Колосова Любов Василівна _________________/ Л.В. Колосова |
Номер договору про закупівлю: | 03/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відмінити додаткову угоду №1 до договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року 2. Викласти п. 1.2 договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року в наступній редакції: «1.2. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги(Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет),(далі- Послуги).Джерело фінансування – міський бюджет.» 3. Додати п.1.2.1 до договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року в наступній редакції: «1.2.1. Найменування послуг: Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет. 4. Викласти розділ ХІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року в новій редакції. 5. Інші умови Договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року та Додатків до нього, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору№ 03/01.01 від 04.01.2022 року , набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2022 року. 7. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 03/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол №2 від 17.01.2022 п. 1 Про оформлення укладеного за результатами договору, а саме надпис «Додаток 3 до тендерної документації» на першій сторінці договору 03/01.01 від 04.01.2022 року, який опублікований в системі PROZORRO на електронному майданчику e-tender.biz за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-010590-b, закупівлі за кодом ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет) DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through massmedia - on the Internet), UA-2021-11-08-010590-b. |
Номер договору про закупівлю: | 03/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.п.3 п.11.7 договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року та ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» викласти Додаток 1 до договору № 03/01.01 від 04.01.2022 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |