Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 42960000-3- (Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації) (Дозатори та диспенсери)
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-11-08-009439-b 74c68a47f27245e0b04e78fe1b5939ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина

0444199838 tender.obolon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Петренко Ірина
0444199838
tender.obolon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 17 листопада 2021 13:16
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. Банківська гарантія - 2500,00 грн
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань Учасника перед Замовником за договором про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 штуки
Дозатори та диспенсери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену послугу. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. Банківська гарантія - 2500,00 грн

Сума забезпечення: 2500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань Учасника перед Замовником за договором про закупівлю.
08 листопада 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 14:34
оголошення дозатор для антисептика.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-08-009439-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ", Код ЄДРПОУ:41522098
Дата подання: 23 листопада 2021 16:02
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовнику!

Ми, ТОВ «КОМПОНЕНТИ ТІ», ознайомившись з протоколом № 89 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23 листопада 2021 року, звертаємо Вашу увагу на те, що в складі нашої тендерної пропозиції було надано погоджений проект договору, в пункті 4 Порядок здійснення оплати зазначено, що «Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару, що зазначається в накладній на товар, виходячи з цін, визначених в Додатку №1 даного Договору». Отже, підписавши договір ми погодилися з тим, що поставка товару буде здійснена без попередньої передоплати.
Щодо розмірів та габаритів товару - ми, як офіційний представник виробника DONGGUAN FENGJIE BATHROOM CO., LTD., надали повний пакет документів (декларацію відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи), що вимагалися Додатком 2 до тендерної документації, для підтвердження якості товару. Інструкцію на дозатори в складі пропозиції було подано, як ЗРАЗОК, на дозатори об’ємом 1-1,2 л, даний документ Замовником не вимагався, як обов’язковий. При поставці товару Замовнику до кожної одиниці буде надано інструкцію згідно стандартів виробника з розмірами запропонованої моделі.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо повернути нашу пропозицію на кваліфікацію та переглянути Ваше рішення.
В іншому випадку будемо змушені звернутись до компетентних органів для оскарження рішення щодо відхилення нашої пропозиції та визнання переможцем ФОП Ісько Сергій Володимирович, який не відповідає вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2021 14:22
Шановний Учасник!
У відповідь на вашу вимогу ми як Замовник даної закупівлі надаємо наступне пояснення:
Пропозиція учасника ФОП Ісько С.В., задовольняє вимоги оголошення у зв’язку з чим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при прийнятті рішення ми взяли до уваги той факт, що Оголошення не містить конкретної вимоги до змісту паспорта якості, а тому наданням паспорта якості на товар ФОП Ісько С.В. виконав зазначену вимогу Оголошення.
Номер вимоги: UA-2021-11-08-009439-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ", Код ЄДРПОУ:41522098
Дата подання: 23 листопада 2021 16:04
Оскарження рішення
Шановний Замовнику!

Ми, ТОВ «КОМПОНЕНТИ ТІ», ознайомившись з протоколом № 89 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23 листопада 2021 року, звертаємо Вашу увагу на те, що Додатком 2 до тендерної документації для підтвердження якості товару вимагалося надання наступних документів: «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація про відповідність або паспорт якості».
Враховуючи українське законодавство, паспорт якості - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
ФОП Ісько С.В. не є виробником продукції, що є предметом закупівлі, а отже не може видавати та затверджувати паспорт якості на товар, що було надано у складі його пропозиції.
Враховуючи вищевикладене ФОП Ісько С.В. не підтвердив відповідність та якість товару відповідними документами та не виконав вимоги Додатку 2, тому не може бути визнаний переможцем враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2021 14:22
Рішення про відхилення вашої пропозицію у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі, код ДК 021:2015 42960000-3- (Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації) (Дозатори та диспенсери) було прийнято з наступних підстав:
- в додатку №2 до Оголошення зазначено наступне: «У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник повинен надати саме такий товар, як вимагається замовником. Еквівалент розглядатися не буде та пропозицію буде відхилено.». Ви у своїй тендерній пропозиції надали інструкцію до автоматичного дозатора дезінфекційних засобів Fenjie (документ Документи на товар.pdf). Розміри та габарити товару, який був запропонований Вами - не відповідають вимогам Оголошення.
- в складі вашої тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо поставки товари без попередньої оплати, що не відповідає вимогам Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" 97 200,00
UAH з ПДВ
97 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 97 998,00
UAH з ПДВ
97 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 14:54
Електронний підпис
16 листопада 2021 14:53
Довідка по ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2021 14:53
Опис документів .pdf
16 листопада 2021 14:53
Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2021 14:53
Довідка печатка.pdf
16 листопада 2021 14:53
Гарантійний лист довкілля.pdf
16 листопада 2021 14:53
Документи на товар.pdf
16 листопада 2021 14:53
Довідка про учасника.pdf
16 листопада 2021 14:53
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2021 14:53
Податкова_відкриті рахунки.pdf
16 листопада 2021 14:53
Гарантійний лист товар.pdf
16 листопада 2021 14:53
Додаток 4 Договір.pdf
16 листопада 2021 14:53
Витяг ЄДРПОУ_1611.pdf
16 листопада 2021 14:53
Довідка про рахунки.pdf
16 листопада 2021 14:53
Пропозиція.pdf
16 листопада 2021 14:53
Гарантійний лист обмеження.pdf
16 листопада 2021 14:53
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

16 листопада 2021 17:22
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:21
Витяг ЄДР 16.11.2021.pdf
16 листопада 2021 17:21
Технічні вимоги Додаток №2.pdf
16 листопада 2021 17:21
Паспорт Ісько С.В..pdf
16 листопада 2021 17:21
Протокол НР.7z
16 листопада 2021 17:21
ІПН Ісько С.В..pdf
16 листопада 2021 17:21
Наказ Фролова Ю.М.7z
16 листопада 2021 17:21
Лист розяснення ліцензія.pdf
16 листопада 2021 17:21
ст 17.pdf
16 листопада 2021 17:21
Паспорт якості.pdf
16 листопада 2021 17:21
Виписка Ісько С.В. 2021 рік.pdf
16 листопада 2021 17:21
Пояснення повноваження.pdf
16 листопада 2021 17:21
Довідка мтб Таблиця 1.pdf
16 листопада 2021 17:21
Довідка захист довкілля.pdf
16 листопада 2021 17:21
Довідка працівники.pdf
16 листопада 2021 17:21
Лист для клієнтів.7z
16 листопада 2021 17:21
Банківська ліцензія.7z
16 листопада 2021 17:21
Витяг ЄДР 16.11.2021 підписаний.pdf
16 листопада 2021 17:21
Гарантійний лист ЄРДР.pdf
16 листопада 2021 17:21
Витяг із Статуту.7z
16 листопада 2021 17:21
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2021 17:21
Гарантія 14513-21.7z
16 листопада 2021 17:21
Проект Договору Додаток №4.pdf
16 листопада 2021 17:21
Пояснення ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
#41522098
Відхилено 97 200,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 13:45
ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3260212913
Переможець 97 998,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 13:47

Документи

23 листопада 2021 13:45
Електронний підпис
23 листопада 2021 13:44
ПРОТОКОЛ відхилу.docx

Документи

23 листопада 2021 13:47
Електронний підпис
23 листопада 2021 13:46
протокол намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3260212913
97 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2021 13:47
Електронний підпис
23 листопада 2021 13:46
протокол намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 10:40
303-Т.pdf укладений
02 грудня 2021 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 97 998,00
UAH