Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з улаштування дерев’яних підлог в Політехнічному ліцеї НТУУ «КПІ» м. Києва, бульвар Вацлава Гавела, 41-А
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2021-11-08-009436-b 4b90ce5904ad4271975086dcb5412f5c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таракан Юлія Ігорівна

TJI2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Політехнічниий ліцей Національного технічного університету України КПІ м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22876603
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги 37, к7, кім 537
Контактна особа: Таракан Юлія Ігорівна
TJI2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з улаштування дерев’яних підлог
в Політехнічному ліцеї НТУУ «КПІ» м. Києва,
бульвар Вацлава Гавела, 41-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Києва, бульвар Вацлава Гавела, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45422100-2 — Роботи з деревом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з улаштування дерев’яних підлог в Політехнічному ліцеї НТУУ «КПІ» м. Києва, бульвар Вацлава Гавела, 41-А Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2021 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 14:35
Додаток 3.pdf
08 листопада 2021 14:34
Додаток 4.pdf
08 листопада 2021 14:34
Додаток 3.pdf
08 листопада 2021 14:34
Додаток 2.pdf
08 листопада 2021 14:33
Додаток 1.pdf
08 листопада 2021 14:33
ТД.pdf
11 листопада 2021 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 14:35
Додаток 3.pdf
08 листопада 2021 14:34
Додаток 4.pdf
08 листопада 2021 14:34
Додаток 3.pdf
08 листопада 2021 14:34
Додаток 2.pdf
08 листопада 2021 14:33
Додаток 1.pdf
08 листопада 2021 14:33
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Статті затрат до ЗКР
Дата подання: 11 листопада 2021 18:40
Дата відповіді: 11 листопада 2021 23:42
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо надати відповіідь на такі запитання 1. Чи потрібно буде проходити переможцю експертизу ПКД? Якщо так, то чому дані витрати, гл. 12 ЗКР, не відображені в ТД? Для проходження експертизи за дефектним актом, необхідно надати розрахунок класу наслідків (відповідальності) з підтвердженням відношення даного об'єкту до класу наслідків СС1, згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 Малоймовірно, що навчальний заклад, Політехнічний ліцей, можнавіднести до об'єктів з категорією СС1 Прохання прописати належність об'єкту поточного ремонту до відповідного класунаслідків в ТД 2. Чи потрібно в ЗКР враховувати витрати на технічний нагляд за якістю виконуваних робіт? Якщо потрібно-то в якому обсязі від підсумку гл.1-9? 3. Згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 при виконанні ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робтників зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт додається підвищуючий коефіцієнт к=1,2. Чи має можливість учасник застосувати даний коефіцієнт при складанні кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо врахування додаткових витрат. Додаток 1 Пропозиція, визначено наступне «Ціна включає в себе всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні та транспортні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником».
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, (далі – Порядок) експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Відповідно до пункту 10 Порядку, обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, зокрема:
- за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
- споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Щодо класу наслідків - положеннями пункту 4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 врегульовано, що при виконанні поточного ремонту, перепланування та/або переобладнання окремих приміщень без втручання в несучі та огороджувальні конструкції, а також інженерні системи об`єкту, клас наслідків (відповідальності) та категорію складності не визначають.
Щодо застосування к=1,2 - застосування коефіцієнтів при складанні кошторисної документації має бути обґрунтованим. У ході надання вказаних послуг з поточного ремонту застосування багаторазової організації робочих місць, розосередженість обсягів робіт, обмежені можливості застосування високопродуктивних засобів механізації, підвищене використання ручного труда при виконанні виробничих процесів, при переміщенні матеріалів та будівельного сміття у робочий зоні та внутрішньобудівельній території не передбачається. Відповідні роз’яснення наведені у ДСТУ-Н БН.2.4-21:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-08-009436-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВБУДМАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:35426480
Дата подання: 11 листопада 2021 18:57
Коригування технічних характеристик предмета закупівлі
Додаток № 2 до тендерної документації. Розділ 1. Зал. п.1. Улаштування дощатих покриттів товщиною 28мм площею до 10кв.м. У графі кількісних вимірювань прописано 88кв.м. Необхідно відкоригувати найменування робіт на "Улаштування дощатих покриттів товщиною 28мм площею понад 10кв.м", так як запропонований вами норматив передбачає витрату праці робітників-будівельників 96,47люд-год/100кв.м, а відповідаючий заявленій кількості у 88кв.м- 80,39люд-год/100кв.м. Те саме необхідно відкоригувати п.2 Розділу 1 та пп.5,6 Розділу 2. П.3 Розділу 1 передбачає Улаштування покриття з паркетних дощок на мастиці на площі 105кв.м,а улаштування основ (дощатих покриттів 28мм+фанера 10мм) 88кв.м+15кв.м=103кв.м. Необхідно виправити або п.5 Розділу 1, або пп. 1,2 Розділу 1 та пп.5,6,7 Розділу 2. Відкоригуйте Додаток 2 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 23:47
Замовник відхиляє вимогу, додаток 2 Оголошення залишається без змін. У ході улаштування підлог передбачається зонування, відтак доцільно застосування норми, що передбачена оголошенням. Щодо площі улаштування покриття – виконавець має враховувати, що окрім підлог улаштовуються і торці східців, що ведуть на сцену та торець сцени.

Документи

11 листопада 2021 23:43
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН СМАРТ" 199 233,60
UAH з ПДВ
199 233,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 22:47
Електронний підпис
16 листопада 2021 22:16
Електронний підпис
16 листопада 2021 22:16
Електронний підпис
16 листопада 2021 22:16
Кошторис.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Пропозиція.pdf
16 листопада 2021 22:16
Захист довкілля.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Опис_24.05.2021.pdf
16 листопада 2021 22:16
Аналогічні послуги.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Пропозиція.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Кошторис.pdf
16 листопада 2021 22:16
Проєкт договору.pdf
16 листопада 2021 22:16
Витяг.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Інформація про огляд.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Інформаційна довідка.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Аналогічні послуги.pdf
16 листопада 2021 22:16
Ліцензія.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Аналогічні договори.rar.p7s
16 листопада 2021 22:16
Лист-гарантія.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Лист-гарантія.pdf
16 листопада 2021 22:16
Довідка про працівників.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Витяг.pdf
16 листопада 2021 22:16
Залишок коштів.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Аналогічні договори.rar
16 листопада 2021 22:16
Інформація про огляд.pdf
16 листопада 2021 22:16
Проєкт договору.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Статут.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Статут.pdf
16 листопада 2021 22:16
Платник ПДВ.jpg.p7s
16 листопада 2021 22:16
Інформаційна довідка.pdf
16 листопада 2021 22:16
Ліцензія.pdf
16 листопада 2021 22:16
Захист довкілля.pdf
16 листопада 2021 22:16
Платник ПДВ.jpg
16 листопада 2021 22:16
Опис_24.05.2021.pdf.p7s
16 листопада 2021 22:16
Довідка про працівників.pdf
16 листопада 2021 22:16
Гарантійний лист_вартість.pdf
16 листопада 2021 22:16
Залишок коштів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН СМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН СМАРТ"
#41237533
Переможець 199 233,60
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 14:37

Документи

22 листопада 2021 14:37
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН СМАРТ"
#41237533
199 233,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 14:37
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 10:33
дог 1121-10.PDF укладений
23 листопада 2021 10:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 11:33
199 233,60 UAH UA638201720344250003000048678
ПЛ НТУУ"КПІ"
UA783395000000026003518053001
ТОВ "ГОЛДЕН СМАРТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 233,60
UAH (в тому числі ПДВ 33 205,60 UAH)