Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30 "Коригування
Очікувана вартість
1 415 000,00 UAH
UA-2021-11-08-007222-b c97e01d8e7fd4fdaa38c99d5ffaf7fab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522358340 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522358340
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня. Розмір забезпечення пропозиції 7 075.00 грн. (Сім тисяч сімдесят п’ять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим 30 робочих днів з кінцевої дати подачі пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі пропозиції учасника. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу(ів), що підтверджує(ють) внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення/ виписка по особовому рахунку). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради Адреса:25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький Код ЄДРПОУ: 23227605 р/р № UA 968201720355159004001030350 в банку ДКСУ м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7075 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30 "Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом місяця з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні місячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня. Розмір забезпечення пропозиції 7 075.00 грн. (Сім тисяч сімдесят п’ять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим 30 робочих днів з кінцевої дати подачі пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі пропозиції учасника. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу(ів), що підтверджує(ють) внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення/ виписка по особовому рахунку). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради Адреса:25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький Код ЄДРПОУ: 23227605 р/р № UA 968201720355159004001030350 в банку ДКСУ м. Київ

Сума забезпечення: 7075 UAH
08 листопада 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 13:17
2. Оголошення Кап. рем. ЗОШ № 22.doc
08 листопада 2021 13:17
2.2 Додаток 2 Проєкт договору.doc
08 листопада 2021 13:17
2.3 Додаток 3 Субпідрядник.doc
08 листопада 2021 13:17
2.4 Додаток 4 вимоги.doc
08 листопада 2021 13:17
2.1 Додаток 1 Відомість обсягів робіт.rtf
08 листопада 2021 13:17
2.5 Додаток 5 Кваліфікаційні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000" 1 409 611,24
UAH з ПДВ
1 409 611,24
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 16:38
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:37
Накази оригінали.pdf
18 листопада 2021 16:37
Договірна Чижевського .pdf
18 листопада 2021 16:37
Копія Статуту.pdf
18 листопада 2021 16:37
Довідка,акт Чижевського .pdf
18 листопада 2021 16:37
Аналог.договір.pdf
18 листопада 2021 16:37
плат.доручення.pdf
18 листопада 2021 16:37
Підписаний_66969776989433.pdf
18 листопада 2021 16:37
виписка.pdf
18 листопада 2021 16:37
Календарний графік.pdf
18 листопада 2021 16:37
ЦПХ оригінали.pdf
18 листопада 2021 16:37
Підписаний_211102_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАМЕЛОТ-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
Переможець 1 409 611,24
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
1 409 611,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2023 10:52
7.1 Додаткова угода до договору від 31.07.23р. № 3-34-21 про розірвання договору.pdf укладений
31 липня 2023 10:52
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:35
6.1 Договір генпідяру від 27.12.22 року № 2-34-21 (Продовжено термін діїі догвору.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:24
5.1 Договір генпідяру від 21.12.21 року № 1-34-21 (продовжено строк дії договору).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 14:42
4.1 Договір генпідяру від 29.11.21 року № 34-21.pdf укладений
29 листопада 2021 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30 "Коригування 1 роботи 1 409 611,24
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 34-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/34-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 34-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/34-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30 "Коригування 1 роботи 1 409 611,24
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 045 676,21
UAH (в тому числі ПДВ 174 279,37 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін