Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмне забезпечення Microsoft Office 2019 Pro Plus)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2021-11-08-006329-b c86e95c1374d4f2196af9d345559a7d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горох Альона Володимирівна

380442800200
380442800200
vk_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451566
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ОМЕЛЯНОВИЧА-ПАВЛЕНКА, будинок 15
Контактна особа: Горох Альона Володимирівна
380442800200,380442800200
vk_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 12:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 17:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмне забезпечення Microsoft Office 2019 Pro Plus)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2021 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 12:37
Додаток 4 Проект договору.docx
08 листопада 2021 12:37
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
08 листопада 2021 12:37
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
08 листопада 2021 12:37
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
08 листопада 2021 12:37
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 11 листопада 2021 07:32
Дата відповіді: 11 листопада 2021 08:19
Доброго дня. Вимагаємо внести зміни щодо ПДВ в сумі закупівлі, а саме прописати суму без ПДВ. Так, як згідно законодавства Поставка програмної продукції здійснюється без ПДВ відповідно до п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ. Тому Ціна цього Договору становить ________ (________) грн. __коп. (без ПДВ). Так, як при подачі тендерної пропозиції в Учасника є лише поле для указання ціни пропозиції лише з ПДВ, по тій причині, що Вами вказана сума бюджету закупівлі з ПДВ, що є некоректно відповідно законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в формі цінової пропозиції в поля вказано з ПДВ та без ПДВ, також зазначаю що в даній пропозиції вказано *У разі якщо учасник не є платником ПДВ загальна вартість зазначається без ПДВ.
ПДВ
Дата подання: 11 листопада 2021 07:32
Дата відповіді: 11 листопада 2021 08:19
Доброго дня. Вимагаємо внести зміни щодо ПДВ в сумі закупівлі, а саме прописати суму без ПДВ. Так, як згідно законодавства Поставка програмної продукції здійснюється без ПДВ відповідно до п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ. Тому Ціна цього Договору становить ________ (________) грн. __коп. (без ПДВ). Так, як при подачі тендерної пропозиції в Учасника є лише поле для указання ціни пропозиції лише з ПДВ, по тій причині, що Вами вказана сума бюджету закупівлі з ПДВ, що є некоректно відповідно законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в формі цінової пропозиції в поля вказано з ПДВ та без ПДВ, також зазначаю що в даній пропозиції вказано *У разі якщо учасник не є платником ПДВ загальна вартість зазначається без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 11 802,00
UAH з ПДВ
11 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 11:52
Електронний підпис
17 листопада 2021 11:52
Паспорт Міщенко М.С..rar
17 листопада 2021 11:52
Лист Гарантія.pdf
17 листопада 2021 11:52
ДОКУМЕНТИ (4).rar
17 листопада 2021 11:52
Microsoftoffice2019EV1562020151142.pdf
17 листопада 2021 11:52
Пропозиція 11802.00.pdf
17 листопада 2021 11:52
Лист Гарантія.pdf
17 листопада 2021 11:52
Інформація про учасника.pdf
17 листопада 2021 11:52
Додаток №2.pdf
17 листопада 2021 11:52
Додаток 4 Проект договору (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 11 802,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 10:04

Документи

22 листопада 2021 10:04
Електронний підпис
22 листопада 2021 10:03
Протокол переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
11 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 10:04
Електронний підпис
22 листопада 2021 10:03
Протокол переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:04
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 10:45
Договір.pdf укладений
26 листопада 2021 10:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмне забезпечення Microsoft Office 2019 Pro Plus) 3 послуга 3 934,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 802,00
UAH