Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна дошка SMART з вбудованим комп’ютером, OPS, програмним забезпеченням з мобільною стійкою за Кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
179 500,00 UAH
UA-2021-11-08-005152-b ● 24399363c533472d88acbdb22b65a89f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №110 "СВІТЛЯЧОК" Маріупольської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 23031747 |
Місцезнаходження: | 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчіванджи, 13-А |
Контактна особа: |
Анна Гонтарева +380985767272 mardnz110@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 06:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 179 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 897,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Інтерактивна дошка SMART з вбудованим комп’ютером, OPS, програмним забезпеченням з мобільною стійкою 1шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка SMART з вбудованим комп’ютером, OPS, програмним забезпеченням з мобільною стійкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи,13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 11:48 |
ТД_інтерактивна дошка.docx | |
08 листопада 2021 11:48 |
додаток_2_ФОРМА_ТЕНДЕРНОI_ПРОПОЗИЦII.docx | |
08 листопада 2021 11:48 |
додаток 4 проект_договору.docx | |
08 листопада 2021 11:48 |
додаток_1_квалiфiкац.вимоги.docx | |
08 листопада 2021 11:48 |
Додаток№3 ТЗ дошка.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-08-005152-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 09 листопада 2021 12:03
Дискримінація
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Інтерактивної дошки неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2021 15:21
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення.
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Було проведено моніторинг ринку та встановлено, що встановлені вимоги відповідають характеристикам не менше ніж двох виробників обладнання. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним, і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Вищезазначена вимога ніяк не дискримінуює учасників, а лише звільняє нас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Було проведено моніторинг ринку та встановлено, що встановлені вимоги відповідають характеристикам не менше ніж двох виробників обладнання. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним, і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Вищезазначена вимога ніяк не дискримінуює учасників, а лише звільняє нас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ-ПОСТАЧ" |
167 805,60
UAH з ПДВ
|
167 805,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Доценко Дмитро Сергійович |
178 500,00
UAH з ПДВ
|
178 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ-ПОСТАЧ" #44361974 |
Переможець |
167 805,60
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 09:59
|
інтерактивна дошка.PDF | укладений |
18 січня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:05
|
Протокол.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 18:56
|
доп. угода.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2021 18:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 14:23
|
интерактивна дошка.PDF | укладений |
10 грудня 2021 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4.6 Договору термін поставки товару: до 31.12.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 110/37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в електронній системі державних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 110/37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | виправлення технічної помилки в електронній системі державних закупівель |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |