Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер у комплекті, ноутбуки
Очікувана вартість
80 670,00 UAH
UA-2021-11-08-004333-b 1c0424a685524ccc8559e6e10d8fae62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малиш Олена Вікторівна

380552321002 obl_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 24121079
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, пл. Свободи, 1
Контактна особа: Малиш Олена Вікторівна
380552321002
obl_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 10:00
Очікувана вартість: 80 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 807,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп'ютер у комплекті, ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп'ютер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пл. Свободи, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
2 штуки
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пл. Свободи, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту фактичного отримання товару, на підставі належного оформлення первинних документів: акту огляду та перевірки технічних параметрів товару, видаткової накладної, рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 11 листопада 2021 06:18
Дата відповіді: 11 листопада 2021 09:06
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
дякуємо за запитання, згідно додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інші вимоги Замовника» не вимагається встановленої операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM, але запропонований Учасником товар та його складові обов’язково повинні відповідати (або бути краще) усім наведеним у додатку 3 характеристикам, тому встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM – допускається та буде вважатися як поліпшена (краща) характеристика.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондаренко О.М. 78 100,00
UAH з ПДВ
78 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 16:19
Електронний підпис
16 листопада 2021 16:17
Certificate.pdf
16 листопада 2021 16:17
Код ІПН.pdf
16 листопада 2021 16:17
Виписка ЕДР.pdf
16 листопада 2021 16:17
паспорт.pdf
16 листопада 2021 16:17
Свідоцтво ЕП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондаренко О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондаренко О.М.
#2519714015
Переможець 78 100,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондаренко О.М.
#2519714015
78 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:45
накл-Акт відповідності-78100.pdf укладений
04 січня 2022 14:44
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:14
91-ФОП Бондаренко ОМ-ПК-нуот2шт.pdf укладений
19 листопада 2021 15:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп'ютер у комплекті 1 комплект 15 100,00
UAH
ноутбуки 2 штуки 31 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 100,00
UAH