Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мережі водовідведення вул. Д.Нечая, вул. Блакитної, пров. Молодіжного в м. Хмельницькому (код 45230000-8 - національного класифікатора України, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 779 239,00 UAH
UA-2021-11-08-003925-b 674b474137754c62b1d4090264719fc2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кирилюк

+380673842412 water_kim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03356128
Вебсайт: http://www.water.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75
Контактна особа: Ірина Кирилюк
+380673842412
water_kim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 12:00
Очікувана вартість: 1 779 239,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 896,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції: 8 894 грн 41 коп.Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев'яносто) денів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 8894.41 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у Додатках 2 , 2.1 , 2.2., 2.3 . Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мережі водовідведення вул. Д.Нечая, вул. Блакитної, пров. Молодіжного в м. Хмельницькому (код 45230000-8 - національного класифікатора України, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Д.Нечая, вул. Блакитної, пров. Молодіжного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться згідно актів приймання виконанних будівельних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням, звіту про використані кошти та накладними на придбання відповідних матеріалів протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції: 8 894 грн 41 коп.Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев'яносто) денів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі".

Сума забезпечення: 8894.41 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Техномонтаж-Юком" 1 725 527,39
UAH
1 725 527,39
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 11:25
Електронний підпис
17 листопада 2021 11:02
Дов1201 та дод.zip
17 листопада 2021 10:13
Електронний підпис
17 листопада 2021 10:09
Відповідність.zip
17 листопада 2021 10:09
Тех частина.zip
17 листопада 2021 10:09
Дов1201 та дод.zip
17 листопада 2021 10:09
Дов1201 та дод.pdf.zip
17 листопада 2021 10:09
Статут.zip
17 листопада 2021 10:09
Ліцензія.zip
17 листопада 2021 10:09
БанкГ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техномонтаж-Юком"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БанкГ.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техномонтаж-Юком"
#32739178
Переможець 1 725 527,39
UAH
22 листопада 2021 14:49

Документи

22 листопада 2021 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техномонтаж-Юком"
#32739178
1 725 527,39
UAH
Документи

Документи

22 листопада 2021 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2024 09:25
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2024 09:20
ДУ №9 до Договору №499 від 07.12.2021.pdf зміни до договору
31 січня 2024 09:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 10:29
ДУ №8 до Договору №499.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 10:19
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 11:20
ДУ 7 до Договору №499 від 07.12.2021.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 11:15
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2023 17:09
ДУ 6 до Д №499 від 07.12.2021.pdf зміни до договору
01 травня 2023 17:08
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 13:47
ДУ № 5 Нечая, Блакитної, Молодіжний до Д №499 від 07.12.2021.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 13:46
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2022 13:41
ДУ 4.pdf зміни до договору
20 липня 2022 13:35
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 16:09
ДУ № 3 Нечая.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 16:08
Календарний графік Нечая (2).pdf зміни до договору
22 лютого 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 09:53
Додаткова угода № 2 Нечая.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 09:50
Договірна ціна Нечая.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 09:50
Календарний графік Д.Нечая.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 09:50
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:33
ДУ № 1 Нечая.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 10:20
Календарний графік Нечая.pdf укладений
07 грудня 2021 10:17
Договірна ціна Нечая,.pdf укладений
07 грудня 2021 10:17
Договірна ціна і локальний кошторис.pdf укладений
07 грудня 2021 10:17
Договір № 499.pdf укладений
07 грудня 2021 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 1 656 239,27
UAH (в тому числі ПДВ 276 039,88 UAH)