Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 499 788,80 UAH
UA-2021-11-08-003275-c 9090ac6e10bb4ad2ba09244878a4aa57
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворушило Валентина Анатоліївна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Ворушило Валентина Анатоліївна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівель», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно з частиною 10 статті 3 Закону Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. В частині 1 статті 40 Закону зазначено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Управління є замовником з виконання будівельних робіт по об’єкту: Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Задля реалізації цього проекту управління у 2021 році за результатами процедури закупівлі відкритих торгів уклало договір підряду №1 від 20.05.2021 р. з ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", при виконанні якого було з'ясовано, що до проекту не включено всього комплексу робіт необхідних для завершення об’єкту. Наразі, у листопаді 2021 року завершилося коригування проекту по капітальному ремонту та в управління виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, які не були передбачені попереднім проектом. За розрахунками очікувана вартість складає 1 499 788,80 грн. в т.ч. ПДВ, що становить менше ніж 50% від договору №1 від 20.05.2021 року, договірна ціна – 6 384 754,80 грн.. Враховуючи експертний звіт №37210 від 02.11.2021р. є необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт саме у ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", який є переможцем відкритих торгів по об’єкту: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є: 1) оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-006648-c; 2) експертний звіт (початковий) ТОВ «Експертиза МВК» №31619 від 15.10.2020р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області»; 3) експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» №37210 від 02.11.2021р. щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області. Коригування.». На підставі вищевикладеного, замовник, на підставі п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» приймає рішення про визначення переможця переговорної процедури ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" з пропозицією 1 499 788,80 грн з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 19:17
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Головатого, 32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

08 листопада 2021 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 19:07
екс звіт_02 11 2021.pdf
08 листопада 2021 19:07
протокол_195.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-19-000022 ● dbbf57c873434b45a2415daf66518fad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2022 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.09.2022 № 209

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-11-08-003275-c 08.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-21 17:00:17

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, очікуваною вартістю 1 499 788,80 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-08-003275-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору підряду від 19.11.2021 № 205.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 23.12.2021 № 1, від 31.03.2022 № 2 та від 26.04.2022 № 3 до Договору від 19.11.2021 № 205.
5. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-23 18:13:47

пояснення на запит

Державна аудиторська служба України

Пояснення

Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – УКБ), розглянувши Запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, який 21.09.2022 о 17:00 розміщено через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (UA-2021-11-08-003275-c), повідомляє наступне.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - на виконання вимог, встановлених підпунктом 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) - УКБ протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури на закупівлю: Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (UA-2021-11-08-003275-c), оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті органу місцевого самоврядування (сканкопія –додаток 1).
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту від 02.11.2021 № 37210 (сканкопія – в додатку 2), розмір бюджетного призначення (згідно з рішенням Бориспільської міської ради від 17.08.2021 №839-12-VIII, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вищезазначеного позитивного експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://borispol-rada.gov.ua/item/46856-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html.
3. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору підряду від 19.11.2021 № 205 – додаток 3.
4. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 23.12.2021 № 1, від 31.03.2022 № 2 та від 26.04.2022 № 3 до Договору від 19.11.2021 № 205:
Виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 23.12.2021 №1 до договору від 19.01.2022 № 5 підтверджується наступним: оскільки розпорядженням начальника Бориспільського управління Державної казначейської служби України Київської області від 03.12.2021 №1 з/02 (додаток 4) Управлінню капітального будівництва було зупинено операції з бюджетними коштами, тому у замовника не було можливості здійснити розрахунки за договором №205 від 19.11.2021 (лист підрядника ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник 14» - додаток 5).
Додаткові угоди від 31.03.2022 № 2 та від 26.04.2022 № 3 до Договору від 19.11.2021 № 205 укладено відповідно до частини 1, пункту 4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, частини другої статті 9 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1) - додаток 6.
5. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Управління є замовником з виконання будівельних робіт по об’єкту: Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Задля реалізації цього проекту управління у 2021 році за результатами процедури закупівлі відкритих торгів уклало договір підряду №1 від 20.05.2021 р. з ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", при виконанні якого було з'ясовано, що до проекту не включено всього комплексу робіт, необхідних для завершення об’єкту.
У листопаді 2021 року завершилося коригування проекту по капітальному ремонту та в управління виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, які не були передбачені попереднім проектом. Враховуючи експертний звіт №37210 від 02.11.2021 виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт саме у ДП "СІТІБУД" ПрАТ "Будівельник-14", який є переможцем відкритих торгів по об’єкту: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, було запрошено учасника переговорної процедури ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" (лист вих. № 03-08/542 від 03.11.2021). На переговорах (протокол № 194 від 08.11.2021) учасник надав цінову пропозицію на суму 1 499 788,80. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 80 копійок) з ПДВ, проект договору, копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, інформацію, що підтверджує повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю.
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є:
1) оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-006648-c;
2) експертний звіт (початковий) ТОВ «Експертиза МВК» №31619 від 15.10.2020 (додаток 7) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області»;
3) експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» №37210 від 02.11.2021р. щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн--освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м.Бориспіль, Київської області. Коригування.».
Таким чином, замовник, на підставі п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» правомірно прийняв рішення про визначення переможця переговорної процедури ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" з пропозицією 1 499 788,80 грн з ПДВ.



Додатки:

1. Сканкопія листа УКБ з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
2. Сканкопія позитивного експертного звіту від 02.11.2021 № 37210.
3. Повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021.
4. Сканкопія розпорядження від 03.12.2021 №1 з/02.
5. Сканкопія листа ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник 14» від 23.12.2021.
6. Сканкопія листа ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
7. Сканкопія початкового експертного звіту №31619 від 15.10.2020.


Начальник управління Оксана РІШОВСЬКА

Надання інформації про усунення порушення замовником

БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Управління капітального будівництва вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302 E-mail: ukb_borispol@ukr.net тел. 6-36-61 Державна аудиторська служба України Щодо виконання висновку про результати моніторингу Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – УКБ), розглянувши висновок про результати моніторингу Державної аудиторської служби України, який 12.10.2022 о 09:54 розміщено через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (UA-2021-11-08-003275-c), повідомляє наступне. У своїх поясненнях від 21.09.2022 Замовник зазначав, що додаткові угоди від 31.03.2022 № 2 та від 26.04.2022 № 3 до Договору від 19.11.2021 № 205 укладено відповідно до частини 1, пункту 4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, частини другої статті 9 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1). Саме внаслідок цих обставин, на які Замовник ніяк не міг вплинути - технічно отримати від підрядника ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник 14» підписану додаткову угоду у Замовника не було можливості. Тому опублікована вона була відразу як Замовник отримав від підрядника підписану додаткову угоду. Враховуючи, що запровадження воєнного стану в Україні є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради просить визнати поважними причини пропуску строку для оприлюднення додаткової угоди №2 від 31.03.2022 в Електронній системі, встановленого пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону, оскільки додаткову угоду №2 від 31.03.2022 було оприлюднено відразу як тільки з’явилась технічна можливість. Оскільки зазначені обставини є невідворотними та такими, що об`єктивно унеможливлювали своєчасну реалізацію Замовником покладеного на нього обов’язку, підстав для притягнення до відповідальності немає, оскільки немає вини відповідальної особи. Аналогічна правова позиція щодо необхідності розцінювання запровадження воєнного стану в якості поважної причини для поновлення процесуальних строків викладена Верховним Судом в ухвалах від 04.05.2022 у справі №420/6890/20 та від 12.05.2022 у справі №520/758/21. Додатки: 1. Сканкопія протоколу уповноваженої особи УКБ від 13.04.2022. Начальник управління Оксана РІШОВСЬКА

2022-10-14 17:09:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Управління капітального будівництва вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302 E-mail: ukb_borispol@ukr.net тел. 6-36-61 Київський окружний адміністративний суд Бульвар Лесі Українки, 26, м. Київ, 01133 телефон: (044) 207-80-91 Позивач: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Юридична адреса: вул. Київський Шлях,72, м. Бориспіль, Київська область, 08301 Фактична адреса (для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область, 08302 ЄДРПОУ: 35652032 телефон: (04595 ) 6-36- 61, Офіційна електронна пошта : ukb_borispol@ukr.net офіційна електронна адреса: https://borispol-rada.gov.ua/miska-vlada/vikonavchi-organi/strukturni-pidrozdili/upravlinnya-kapitalnogo-budivnitstva.html Відповідач: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Юридична адреса: вул. Петра Сагайдачного, 4, м. Київ, 04070 ЄДРПОУ: 40165856 тел.: (044) 485-17-76 факс: (044) 462-51-55 Офіційна електронна пошта: post@dasu.gov.ua Офіційна електронна адреса: post@dasu.gov.ua ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-11-08-003275-c Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – позивач, замовник), розглянувши висновок про результати моніторингу Державної аудиторської служби України (копія в додатку 4), який 12.10.2022 о 09:54 розміщено через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» ім. П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області. Коригування.» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (UA-2021-11-08-003275-c), звертається до Суду на підставі ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Враховуючи, що Висновок оприлюднено 12.10.2022, кінцевий день для оскарження припадає на 26.10.2022. У зв’язку з технічними причинами (неможливість працювати у нормальному робочому режимі внаслідок частих повітряних тривог у зв’язку із воєнним станом в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, частини другої статті 9 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 у Замовника не було можливості подати позовну заяву на висновок моніторингу в межах строку оскарження Висновку, передбаченого частиною 10 статті 8 Закону, тому Позивач просить поновити строк на оскарження. Замовник вважає, що вищевказаний висновок Держаудитслужби не відповідає реальним обставинам в умовах введеного в Україні воєнного стану, є необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню, з наступних підстав. Як зазначено в оскаржуваному висновку – «за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу одинадцятого частини першої статті 10 Закону, в частині не своєчасності оприлюднення змін до договору. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» (розділ 3 констатуючої частини Висновку). У своїх поясненнях Держаудитслужбі (додаток 5) Позивач/Замовник зазначав, що додаткові угоди від 31.03.2022 № 2 та від 26.04.2022 № 3 до Договору від 19.11.2021 № 205 укладено відповідно до частини 1, пункту 4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, частини другої статті 9 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1). Саме внаслідок цих обставин, на які Замовник ніяк не міг вплинути - технічно отримати від підрядника ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник 14» підписану додаткову угоду у Замовника не було можливості. Тому опублікована вона була відразу як Замовник отримав від підрядника підписану додаткову угоду. Враховуючи, що запровадження воєнного стану в Україні є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради просило Держаудитслужбу визнати поважними причини пропуску строку для оприлюднення додаткової угоди №2 від 31.03.2022 в Електронній системі, встановленого пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону, оскільки додаткову угоду №2 від 31.03.2022 було оприлюднено відразу як тільки з’явилась технічна можливість. Але зворотньої реакції від Відповідача отримано не було. Оскільки зазначені обставини є невідворотними та такими, що об`єктивно унеможливлювали своєчасну реалізацію Замовником покладеного на нього обов’язку, підстав для притягнення до відповідальності немає, оскільки немає вини відповідальної особи. Аналогічна правова позиція щодо необхідності розцінювання запровадження воєнного стану в якості поважної причини для поновлення процесуальних строків викладена Верховним Судом в ухвалах від 04.05.2022 у справі №420/6890/20 та від 12.05.2022 у справі №520/758/21. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що і було виконано замовником (додаток 6). Відповідно до ч.8 ст.8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Такої інформації від Держаудитслужби станом на 26.10.2022 Позивач не отримав. У своїй діяльності Позивач/Замовник суворо дотримується вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономіки) 11.06.2020 № 1082 відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначений наказ зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (зі змінами). Але в даному випадку мають місце форс-мажорні обставинами (обставини непереборної сили) - надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, що не було враховано Відповідачем при прийнятті оскаржуваного висновку. Вимога Держаудитслужби про зобов’язання замовника вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, не спрямована на досягнення легітимної мети, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Пропонуючи такий варіант усунення порушення як «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Держаудитслужбою не враховано, що у Позивача/Замовника не було реальної можливості оприлюднити додаткову угоду до договору про закупівлю у зв’язку із неможливістю її підписання у встановлені строки внаслідок запровадження воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”. З врахуванням викладених обставин, вважаємо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі та викладені в ньому вимоги - необґрунтованими, протиправними, безпідставними, і такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства. Враховуючи безпідставність та недоведеність порушень, викладених у Висновку, Замовник просить Суд визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби. Зазначені Держаудитслужбою зауваження не є суттєвими та такими, що впливають на зміст та спроможність виконання укладеного Договору закупівлі в умовах воєнного стану. Підтвердження Позивача: Позивач підтверджує те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які Позивач поніс і які очікує понести у зв’язку з розглядом справи. Судовий збір у розмірі 2 481,00 грн. – одна вимога немайнового характеру. Враховуючи той факт, що висновок про результати моніторингу закупівель доступний лише в електронному вигляді, а його перегляд можливий шляхом використання веб-порталу Уповноваженого органу (веб-сайт «Прозорро»), а також відповідно до частини 7 статті 161 КАС України, Позивач просить Суд витребувати у Відповідача оригінал Висновку Держаудитслужби від 12.10.2022 за результатами моніторингу закупівлі № UA-2021-11-08-003275-c. Враховуючи викладене та відповідно до вимог ст.ст. 2, 12, 19, 121, 122, 132, 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України, частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ СУД: 1. Поновити строк на оскарження висновку моніторингу, оскільки він пропущений у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”. 2. Прийняти позовну заяву та відкрити провадження у справі. 3. Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України від 12.10.2022 за результатами моніторингу закупівлі № UA-2021-11-08-003275-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-003275-c. 4. Витребувати від Державної аудиторської служби України підписаний та затверджений висновок про результати моніторингу закупівлі від UA-2021-11-08-003275-c від 12.10.2022. 5. Судові витрати покласти на Відповідача. Додатки: 1. Розпорядження про призначення керівника управління капітального будівництва. 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про управління капітального будівництва. 3. Докази сплати судового збору – платіжне доручення № 226 (оплата 24.10.2022); 4. Висновок від 12.10.2022 за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-11-08-003275-c з веб-порталу «Прозорро»; 5. Пояснення Позивача № 03-08/234 на запит ДАСУ; 6. Лист Позивача № 03-08/254 щодо виконання висновку про результати моніторингу 7. Сканкопія протоколу уповноваженої особи УКБ від 13.04.2022. 8. Докази відправлення до Держаудитслужби позовної заяви. Начальник управління Оксана РІШОВСЬКА
Дата публікації: 27 жовтня 2022
Номер відкриття провадження: П/320/9972/22
Дата відкриття провадження: 02 листопада 2022

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Переможець 1 499 788,80
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 19:17

Документи

08 листопада 2021 19:17
Електронний підпис
08 листопада 2021 19:16
протокол_195.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 19:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
1 499 788,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 19:17
Електронний підпис
08 листопада 2021 19:16
протокол_195.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 17:31
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 11:27
3_ДУ дог 205.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 11:26
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 15:39
ду 2 дог 205.pdf зміни до договору
13 квітня 2022 15:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 18:28
ДУ дог 205.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:27
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 18:08
договір_205_19 11 2021.pdf укладений
19 листопада 2021 18:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2022 15:19
748 863,60 UAH UA728201720344281033100024816
УКБ Бориспільської міськради
UA063003460000026001094519001
ДП "СІТІБУД" ПрАТ "Будівельник-14"
Оплачений
23 листопада 2022 15:19
750 925,20 UAH UA728201720344281033100024816
УКБ Бориспільської міськради
UA063003460000026001094519001
ДП "СІТІБУД" ПрАТ "Будівельник-14"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми фінансування на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 499 788,80
UAH (в тому числі ПДВ 249 964,80 UAH)