Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративного приміщення по вул. Суворова, 1 м. Фастів
Очікувана вартість
1 422 180,00 UAH
UA-2021-11-08-003043-c 06b642e842464dbdb2c1474164b556d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Леся Володимирівна

+380962401164 scbd2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Толока"
Код ЄДРПОУ: 34501870
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., село Дорогинка, провулок Колгоспний, будинок 14 А
Контактна особа: Осадчук Леся Володимирівна
+380962401164
scbd2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 422 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 110,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі і становить: 7 110 гривень 90 копійка. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОЛОКА"; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08512, Київська обл., Фастівський р-н, село Дорогинка, провулок Колгоспний, будинок 14 А; Код ЄДРПОУ: 34501870 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації..
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7110.9 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт адміністративного приміщення по вул. Суворова, 1 м. Фастів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Фастів, вул. Суворова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі і становить: 7 110 гривень 90 копійка. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОЛОКА"; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08512, Київська обл., Фастівський р-н, село Дорогинка, провулок Колгоспний, будинок 14 А; Код ЄДРПОУ: 34501870 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації..

Сума забезпечення: 7110.9 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія
13 листопада 2021 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 17:00
Оголошення_Кап_рем_адмін_прим_Суворова_Фастів.pdf
13 листопада 2021 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 17:00
Оголошення_Кап_рем_адмін_прим_Суворова_Фастів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація у форматі WORD
Дата подання: 10 листопада 2021 11:22
Дата відповіді: 10 листопада 2021 22:20
Добрий день. Шановний Замовник додайте будь-ласка тендерну документацію у форматі word для нормальні можливості підготовки тендерної пропозиції, а не витрачання часу на набір тексту проекту договору, кошторису та інших довідок передбачених тендерною документацією.
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної спрощеної процедури закупівлі повідомляємо наступне: Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мало б оприлюднюватися оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Роз’яснення щодо спрощеної процедури оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статі 14 Закону. Всі суб’єкти господарювання повинні користуватись ліцензованими програмними продуктами (офісними програмами для роботи з офісними документами), які надають можливість відкривати/зберігати документи в зручний спосіб будь-якому учаснику.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та додатки до неї, Уповноваженою особою було розміщено оголошення у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
З повагою,
Уповноважена особа
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 листопада 2021 11:34
Дата відповіді: 10 листопада 2021 22:41
Шановний Замовник видаліть дискримінаційні вимоги з тендерної документації такі як довідка з МВС України видана не раніше ніж за 10 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Термін отримання довідки зараз складає 10 календарних днів. Згідно законодавства оригінал довідки надається Переможцем закупівлі, а учасник надає довідку в довільній формі. Чи у Вас вже є визначений Переможець? Документи інформація яких є у відкритих реєстрах не вимагається Замовником (практика АМКУ). Приведіть у відповідність до закону "Про публічні закупівлі" вимоги своєї тендерної документації в іншому випадку буде написано письмове звернення до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про порушення проведення Спрощеної Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Не перекручуйте інформацію. Це спрощена процедура закупівлі та відповідно переможці не надають документів таких як довідка про відсутність судимостей. Дана інформація не віднесена до відкритих даних, тому не є дискримінаційною умовою. Тому, Замовник самостійно та на свій розсуд встановлює критерії для відбору надійного учасника, який зможе виконати технічне завдання встановлене в даній спрощеній процедурі та за короткий час на підставі наданих документів учасником, які отримані в третьої сторони (державних органів чи інших замовників чи інших осіб) зможе оцінити стан учасника та відібрати найкращого та головне надійного, що не привиде до зриву виконання робіт.
Виходячи із цього було додатково встановлено надання відповідної довідки про відсутність судимостей.
Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної спрощеної процедури закупівлі повідомляємо наступне: Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Статтею 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ зазначатись ІНША інформація.
Частиною 7 статті 14 Закону України встановлено, що в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі, для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін в оголошення про застосування спрощеної закупівлі відсутні підстави.
З повагою,
Уповноважена особа.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 1 421 585,00
UAH з ПДВ
1 421 585,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 18:39
Електронний підпис
22 листопада 2021 18:36
Відгуки.rar
22 листопада 2021 18:36
Техпаспо.rar
22 листопада 2021 18:36
Працівники_2.rar
22 листопада 2021 18:36
Дозволи до МТБ.rar
22 листопада 2021 18:36
Кошторис_ПДФ.rar
22 листопада 2021 18:36
Сертифікати ISO 9001.rar
22 листопада 2021 18:36
Додатково_накази_1.rar
22 листопада 2021 18:36
Посвідчення_1.rar
22 листопада 2021 18:36
Посвідчення.rar
22 листопада 2021 18:36
Тех_Офіс_Склад 1.rar
22 листопада 2021 18:36
Аналогічний договір_РАГС.rar
22 листопада 2021 18:36
Кошторисник.rar
22 листопада 2021 18:36
Працівники_4.rar
22 листопада 2021 18:36
Працівники_1.rar
22 листопада 2021 18:36
Інші документи 1.rar
22 листопада 2021 18:36
Звітність_19_20_21.rar
22 листопада 2021 18:36
Договір суборенди_техніка.rar
22 листопада 2021 18:36
Інші документи 2.rar
22 листопада 2021 18:36
Банківська гарантія.rar
22 листопада 2021 18:36
Кошторис_РТФ.rar
22 листопада 2021 18:36
Оренда_тех_ПМК.rar
22 листопада 2021 18:36
Тех_Офіс_Склад.rar
22 листопада 2021 18:36
Довідки_ПДФ.rar
22 листопада 2021 18:36
Інші документи.rar
22 листопада 2021 18:36
Посвідчення_2.rar
22 листопада 2021 18:36
Працівники.rar
22 листопада 2021 18:36
Оновлені довідки.rar
22 листопада 2021 18:36
Осн засоб_обладнан.rar
22 листопада 2021 18:36
Документи до ІСО.rar
22 листопада 2021 18:36
Посвідчення_3.rar
22 листопада 2021 18:36
Додатково накази.rar
22 листопада 2021 18:36
Додатково накази_2.rar
22 листопада 2021 18:36
Додатково накази_4.rar
22 листопада 2021 18:36
Інші документи_3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Переможець 1 421 585,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 22:51

Документи

24 листопада 2021 22:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 22:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
1 421 585,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 22:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 23:05
Договір укладений
09 грудня 2021 23:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт адміністративного приміщення по вул. Суворова, 1 м. Фастів 1 роб 1,00
UAH з ПДВ