Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02010793 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Шевага Олена Олександрівна 380678000900 vrector_ms@meduniv.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 607 411,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 037,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 500,00 (шість тисяч п’ятсот гривень, 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | з моменту підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 16:59 |
Перелік змін що вноситься 2.doc | |
23 листопада 2021 16:59 |
Тендерна документація_нова редакція 2.docx |
23 листопада 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2021 16:59 |
Перелік змін що вноситься 2.doc
|
||||||
23 листопада 2021 16:59 |
Тендерна документація_нова редакція 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000006 ● 0f3d9bc945db4a9d82a6be868f48f3d6
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 № 124
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 № 124.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-08-002836-a, 08.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 14:40:43
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2021-11-08-002836-a, яка проведена Львівським національним медичним університетом імені Данила Галицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-20 16:45:41
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 18.04.2023р. UA-M-2023-04-18-000006) процедури закупівлі «Поточний ремонт 5-ти кухонь в гуртожитку № 2 Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького за адресою : м. Львів, вул. Мечнікова 8 б» з очікуваною вартістю 607 411.00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-002836-a, повідомляємо наступне:
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту та кошторисної документації. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
- Кошторисна документація на замовлення університету розроблена ліцензованим суб’єктом господарської діяльності ФОП Лобзіна Ольга Максимівна. Зведений кошторисний розрахунок склав 621 961,00 грн., в т.ч.: оплата за технічний нагляд -8 100,00 грн., експертиза – 5 100,00 грн., виготовлення кошторисної документації – 1 350,00 грн., вартість закупівлі – 607 411,00 грн.
Відповідно до розрахунку очікувана вартість поточного ремонту 5-ти кухонь в гуртожитку № 2 Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького за адресою : м. Львів, вул. Мечнікова 8 б, склала 607 411,00 грн з ПДВ.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне:
У відповідності до діючого законодавства, враховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, 09.11.2021 на сайті https://new.meduniv.lviv.ua/publichna-informatsiya/ оприлюднено зазначену інформацію, дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі – 08.11.2021 р, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Посилання на публікацію: https://new.meduniv.lviv.ua/publichna-informatsiya/
Тендерні процедури --- папка 03. Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі --- документ 156. Поточний ремонт гуртожитку № 2 Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького)
Додатки:
- зміни до річного плану закупівель;
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва - «Поточний ремонт 5-ти кухонь в гуртожитку № 2 Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького за адресою : м. Львів, вул. Мечнікова 8 б;
- експертний звіт;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - опубліковані на університетському сайті ;
- роздруківка з сайту https://new.meduniv.lviv.ua/publichna-informatsiya/, де видно публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу Державної аудиторської служби України від 09.05.2023 року (моніторинг № UA-M-2023-04-18-000006 ● 0f3d9bc945db4a9d82a6be868f48f3d6), щодо процедури закупівлі згідно ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт 5 кухонь в гуртожитку № 2 Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького за адресою: м. Львів, вул. Мечнікова 8 б). повідомляємо: на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання Договору із ФОП Кравчишин Я.Я, зокрема було надіслано запит про розірвання договopy за згодою сторін. Відповідно до додаткової угоди №5 від 12.05.2023 року , Договір № 55 від 14.12.2021 року розірвано. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди решта зобов'язань Сторін, що виникли з вище зазначеного Договору – припинилися. Також зазначаємо. що було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при формуванні та розміщенні оголошення про проведення процедур закупівель. Виходячи з вищенаведеного Львівським національним університетом імені Данила Галицького було виконано висновок та зобов’язання щодо усунення порушень.
2023-05-12 16:22:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунені, договір розірвано
2023-10-17 16:59:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧИШИН ЯРОСЛАВА ЯРОСЛАВІВНА |
529 739,00
UAH з ПДВ
|
529 739,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале Приватне Підприємство "Мета" |
598 480,00
UAH з ПДВ
|
598 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧИШИН ЯРОСЛАВА ЯРОСЛАВІВНА #2403111782 |
Переможець |
529 739,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 18:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2021 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 16:00
|
Дод угода 5.pdf | укладений |
12 травня 2023 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2023 15:58
|
Дод угода 5.pdf | зміни до договору |
12 травня 2023 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:52
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 12:33
|
Дод.угода 3 до договору55.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2022 15:25
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 березня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 13:20
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 17:14
|
55 від 14.12.2021.pdf | укладений |
15 грудня 2021 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затверджкння суми договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну надання послуг через форс-мажорні обставини, а саме у зв'язку з воєнним станом в Україні. |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виникненням форс-мажорних обставин, а саме військові дії на території України |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору, на виконання моніторингу Державної аудиторської служби України |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2021 — 01 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
338 070,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору, на виконання висновку та зобов'язань щодо усунення порушень, за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України |