Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-11-08-002806-a ● 1278afdea2774bc8a1414c1a473ac136
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 02099, Україна , Київська обл., Київ, вул.Санаторна, будинок 12/1 |
Контактна особа: |
Стельмащук Олександр Анатолійович 380444652526 stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору 2% від суми договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 15:18 |
Додаток 1 до внесення змін ОВД.docx | |
23 листопада 2021 15:18 |
ТД ОВД 23.11.docx |
23 листопада 2021 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2021 15:18 |
Додаток 1 до внесення змін ОВД.docx
|
|||
23 листопада 2021 15:18 |
ТД ОВД 23.11.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 11 листопада 2021 12:12
Дата відповіді: 16 листопада 2021 22:18
Чи є ці обьєкти діючими чи тілки плануються?
Відповідь: Об'єкти діючі, про що вказано в технічній специфікації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-08-002806-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Український науковий інститут технічної екології, Код ЄДРПОУ:38422164
Дата подання: 08 грудня 2021 17:14
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на рішення тендерного комітету Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на рішення тендерного комітету
Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»
б/н від 08.12.2021
Відповідно до ч. 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Рішення Тендерного комітету визначено що під час перевірки на веб-сайті «Центрального засвідчувального органу» КЕП тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології» встановлено, що учасник замість підпису уповноваженої особи використав електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію, чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку із вищенаведеним, голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології на підставі абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасник не пройшов електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою КЕП або УЕП (автентифікацію) та після внесення інформації в електронні поля не наклав КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Наступним повідомляємо, що сталась технічна помилка. Замість підпису уповноваженої особи було помилково використано електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію.
Керуючись ч 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в термін, що не перевищує 24 години, на підтвердження права підпису зазначений лист засвідчуємо КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
на рішення тендерного комітету
Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»
б/н від 08.12.2021
Відповідно до ч. 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Рішення Тендерного комітету визначено що під час перевірки на веб-сайті «Центрального засвідчувального органу» КЕП тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології» встановлено, що учасник замість підпису уповноваженої особи використав електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію, чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку із вищенаведеним, голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології на підставі абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасник не пройшов електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою КЕП або УЕП (автентифікацію) та після внесення інформації в електронні поля не наклав КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Наступним повідомляємо, що сталась технічна помилка. Замість підпису уповноваженої особи було помилково використано електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію.
Керуючись ч 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в термін, що не перевищує 24 години, на підтвердження права підпису зазначений лист засвідчуємо КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Скасована
Дата: 08 грудня 2021 17:15
Причина: Без накладання КЕП
Номер вимоги: UA-2021-11-08-002806-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Український науковий інститут технічної екології, Код ЄДРПОУ:38422164
Дата подання: 08 грудня 2021 17:17
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на рішення тендерного комітету Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» б/н від 08.12.2021
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на рішення тендерного комітету
Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»
б/н від 08.12.2021
Відповідно до ч. 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Рішення Тендерного комітету визначено що під час перевірки на веб-сайті «Центрального засвідчувального органу» КЕП тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології» встановлено, що учасник замість підпису уповноваженої особи використав електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію, чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку із вищенаведеним, голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології на підставі абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасник не пройшов електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою КЕП або УЕП (автентифікацію) та після внесення інформації в електронні поля не наклав КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Наступним повідомляємо, що сталась технічна помилка. Замість підпису уповноваженої особи було помилково використано електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію.
Керуючись ч 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в термін, що не перевищує 24 години, на підтвердження права підпису зазначений лист засвідчуємо КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
на рішення тендерного комітету
Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»
б/н від 08.12.2021
Відповідно до ч. 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Рішення Тендерного комітету визначено що під час перевірки на веб-сайті «Центрального засвідчувального органу» КЕП тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології» встановлено, що учасник замість підпису уповноваженої особи використав електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію, чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку із вищенаведеним, голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології на підставі абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасник не пройшов електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою КЕП або УЕП (автентифікацію) та після внесення інформації в електронні поля не наклав КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Наступним повідомляємо, що сталась технічна помилка. Замість підпису уповноваженої особи було помилково використано електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію.
Керуючись ч 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в термін, що не перевищує 24 години, на підтвердження права підпису зазначений лист засвідчуємо КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2021 13:26
Вимогу розглянуто та прийнято рішення про її відхилення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-08-002806-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Український науковий інститут технічної екології, Код ЄДРПОУ:38422164
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на рішення тендерного комітету Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» б/н від 08.12.2021
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на рішення тендерного комітету
Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»
б/н від 08.12.2021
Відповідно до ч. 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Рішення Тендерного комітету визначено що під час перевірки на веб-сайті «Центрального засвідчувального органу» КЕП тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології» встановлено, що учасник замість підпису уповноваженої особи використав електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію, чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку із вищенаведеним, голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ Український науковий інститут технічної екології на підставі абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасник не пройшов електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою КЕП або УЕП (автентифікацію) та після внесення інформації в електронні поля не наклав КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Наступним повідомляємо, що сталась технічна помилка. Замість підпису уповноваженої особи було помилково використано електронну печатку під час накладення КЕП на тендерну пропозицію.
Керуючись ч 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в термін, що не перевищує 24 години, на підтвердження права підпису зазначений лист засвідчуємо КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Український науковий інститут технічної екології |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
599 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані" |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
696 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІДЯНКА МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
998 673,68
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ" |
999 990,00
UAH з ПДВ
|
878 878,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЙС ВІКТОРІ" |
999 900,00
UAH з ПДВ
|
999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Український науковий інститут технічної екології #38422164 |
Відхилено |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 15:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2021 00:00
|
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА" #42403865 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 16:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2021 00:00
|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" #39253577 |
Переможець |
599 400,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 15:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 16:53 |
Кінець періоду оскарження: | 15 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 04 січня 2022 16:53 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. На етапі «Пропозиції розглянуті» виявлено порушення законодавства, що унеможливлюють подальше її проведення, а саме: Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий термін надання послуг – 31.12.2021. Відповідно до проекту договору «11.1. Строк дії цього Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами». Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано 20.12.2021. Відповідно до ч.5 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Тому дата укладання договору про закупівлю не раніше 31.12.2021 та не пізніше 31.12.2021. В зв’язку з вищевикладеним, дата укладання договору про закупівлю співпадає з датою закінчення терміну дії договору про закупівлю, що не дає можливості Замовнику та Виконавцю виконати свої договірні зобов’язання. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. З урахуванням зазначеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відмінити процедуру закупівлі. |
Документи:
04 січня 2022 16:53
|
Електронний підпис |
04 січня 2022 16:53
|
Відміна ОВД.pdf |