Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний ремонт об'єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів, в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського)
Очікувана вартість
2 786 699,89 UAH
UA-2021-11-08-002728-b ● a98c3c4617464c93bcf6a44c7fb22ce4
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради двічі оголошувались процедури відкритих торгів за предметом: «поточний ремонт об’єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського) (ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)».
Обидві процедури закупівлі не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2021-09-30-002033-c від 30.09.2021) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для автоматичної відміни відкритих торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі").
Єдина тендерна пропозиція подана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОТОПТРАНС» з ціною – 2 359 500,00 грн. з ПДВ.
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-30-002033-c.
Для підтвердження автоматичної відміни тендеру надається звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ повторно оголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro – UA-2021-10-20-003432-а від 20.10.2021) не відбулась через відсутність поданих тендерних пропозицій, що стало підставою для автоматичної відміни відкритих торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі").
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-20-003432-a.
Для підтвердження автоматичної відміни тендеру надається звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, є доцільним та обґрунтованим застосування переговорної процедури із закупівлі послуг, а саме: поточний ремонт об’єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського) (ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
Обидві процедури закупівлі не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2021-09-30-002033-c від 30.09.2021) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для автоматичної відміни відкритих торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі").
Єдина тендерна пропозиція подана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОТОПТРАНС» з ціною – 2 359 500,00 грн. з ПДВ.
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-30-002033-c.
Для підтвердження автоматичної відміни тендеру надається звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ повторно оголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro – UA-2021-10-20-003432-а від 20.10.2021) не відбулась через відсутність поданих тендерних пропозицій, що стало підставою для автоматичної відміни відкритих торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі").
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-20-003432-a.
Для підтвердження автоматичної відміни тендеру надається звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, є доцільним та обґрунтованим застосування переговорної процедури із закупівлі послуг, а саме: поточний ремонт об’єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського) (ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 13:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1815 метри квадратні
поточний ремонт об'єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів, в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, зелена зона по вул. Космонавтів (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Кінцевий розрахунок за цим Договором провадиться «Замовником» не пізніше 20 банківських днів після повного завершення надання послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
08 листопада 2021 10:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 10:34 |
UA-2021-10-20-003432-a-report.pdf | |
08 листопада 2021 10:34 |
UA-2021-09-30-002033-c-report.pdf |
08 листопада 2021 10:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 10:34 |
UA-2021-10-20-003432-a-report.pdf
|
|||
08 листопада 2021 10:34 |
UA-2021-09-30-002033-c-report.pdf
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Лидер" #34168990 |
Переможець |
2 786 694,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 17:07
|
ДУ № 4 від 22.12.2022.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 11:31
|
ДУ № 1 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 13:08
|
Договір № 742 від 30.11.2021.PDF | укладений |
03 грудня 2021 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 742 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору і обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 742 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |