Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер, ноутбук
Очікувана вартість
87 500,00 UAH
UA-2021-11-08-002557-c 4ecad093a4024d7ca557eb5f970c72a2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачок Юлія Володимирівна

380463730022 booh@uopmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147612
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24
Контактна особа: Козачок Юлія Володимирівна
380463730022
booh@uopmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 18 листопада 2021 11:11
Очікувана вартість: 87 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 437,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Комп'ютер, ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, Вокзальна, 24 (навчальнв заклади управління освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 2021 рік Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 15:47
Оголошення.docx
08 листопада 2021 15:47
Додаток_7_Список закладів з адресами.doc
08 листопада 2021 15:47
Додаток_5_Iнформацiя_про_учасника.docx
08 листопада 2021 15:47
Додаток_4_Вимоги.docx
08 листопада 2021 15:47
Додаток_6_Лист_згода.docx
08 листопада 2021 15:47
Додаток_2_Проект_договору.doc
08 листопада 2021 15:47
Додаток_3_Цiнова_пропозицiя.docx
08 листопада 2021 15:47
Додаток_1_Технiчна_специфiкацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 10 листопада 2021 23:06
Дата відповіді: 11 листопада 2021 09:15
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Шановний Учасник! Технічне завдання до тендерної документації було розроблено згідно з наказом МОН України 23.04.2018 №414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти». Відповідно до Типового переліку операційна система має бути:
попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 81 804,00
UAH з ПДВ
81 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 84 600,00
UAH з ПДВ
81 803,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 20:07
Електронний підпис
16 листопада 2021 20:07
ACER.zip
16 листопада 2021 20:06
Гарантійний лист.pdf
16 листопада 2021 20:06
лист.pdf
16 листопада 2021 20:06
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
16 листопада 2021 20:06
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
16 листопада 2021 20:06
Документи КОМЕЛ.zip
16 листопада 2021 20:06
Лист - згода.pdf
16 листопада 2021 20:06
Кваліфікаційна частина.zip
16 листопада 2021 20:06
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 листопада 2021 20:06
Уставні з ЕЦП.zip
16 листопада 2021 20:06
Додаток_2_Проект_договору.pdf

Публічні документи

17 листопада 2021 07:42
Електронний підпис
17 листопада 2021 07:41
СЕС 19.06.19 ноутбуки+ПК.pdf
17 листопада 2021 00:01
Договір.pdf
17 листопада 2021 00:01
Технічна специфікація.pdf
17 листопада 2021 00:01
Гарантійний лист на товар.pdf
17 листопада 2021 00:01
DELL СЦ.pdf
17 листопада 2021 00:01
Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2021 00:01
Лист погодження.pdf
17 листопада 2021 00:01
СЕС Dell ноут до 14,08,2022р .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 72 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 11:54

Документи

24 листопада 2021 11:54
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:54
Протокол 224.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 11:54
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:54
Протокол 224.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 09:01
договір №346.pdf укладений
01 грудня 2021 09:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 72 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 000,00 UAH)