Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
services for public safety, law enforcement and public order at the customer's facility at the address: Kyiv, street Khreshchatyk, 36
services for public safety, law enforcement and public order at the customer's facility at the address: Kyiv, street Khreshchatyk, 36
Очікувана вартість
16 500 000,00 UAH
UA-2021-11-08-000908-c ● ca9f538788ea471f86406a08573fc7c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Дергалюк А.В., (044) 202-70-49 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kyiv City Council (Secretariat) |
National ID: | 22883141 |
Contact point: |
А. Dergalyuk, (044) 202-70-49 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 листопада 2021 11:13 |
Enquiries until: | 29 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 16 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 165 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Scope of the procurement
послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
services for public safety, law enforcement and public order at the customer's facility
at the address: Kyiv, street Khreshchatyk, 36
at the address: Kyiv, street Khreshchatyk, 36
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
services for public safety, law enforcement and public order at the customer's facility at the address: Kyiv, street Khreshchatyk, 36
CPV: 75240000-0
Період постачання:
з 10 січня 2022 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після отримання акту приймання-передавання наданих послуг за звітній період в якому надавалися послуги, при умові бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 11:14 |
Т.Д._08.11..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-08-000908-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СБ ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 08 листопада 2021 17:11
Дискримінаційна вимога в документації
Замовнику! У вашій тендрній документації виставлені вимоги які є дискримінаційною та такими, що обмежують коло потенційних учасників,а саме: « наявність табельної вогнепальної зброї та відповідних дозволів на її використання».
Згідно чинного законодавста право на носіння табельної, вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності табельної, вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність табельної, вогнепальної зброї та відповідних дозволів на її використання Ви, порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Адже ви чудово розумієте, що табельну, вогнепальну зброю можуть використовувати тільки полісмени, то ж для чого проводиться дана закупівля? якщо Ви, Замовнику вже на перед знаєте хто буде вас охороняти!!!
Тому, вимагаємо виключити вимогу про «- наявність табельної зброї та відповідних дозволів на її використання», внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі. Не дивлячись на ситуацію в країні, АМКУ працює в режимі онлайн, тож оскаржити вимоги вашої документації немає жодних проблем.
Розгорнути
Згорнути
Згідно чинного законодавста право на носіння табельної, вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності табельної, вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність табельної, вогнепальної зброї та відповідних дозволів на її використання Ви, порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Адже ви чудово розумієте, що табельну, вогнепальну зброю можуть використовувати тільки полісмени, то ж для чого проводиться дана закупівля? якщо Ви, Замовнику вже на перед знаєте хто буде вас охороняти!!!
Тому, вимагаємо виключити вимогу про «- наявність табельної зброї та відповідних дозволів на її використання», внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі. Не дивлячись на ситуацію в країні, АМКУ працює в режимі онлайн, тож оскаржити вимоги вашої документації немає жодних проблем.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 10:41
Відповідно до норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та на власний розсуд встановлює необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи із визначених потреб та умов надання таких послуг.
На виконання рішення Київської міської ради від 31.01.2019 № 8/6664 (у редакції рішення Київської міської ради від 22.04.2021 № 577/618) було встановлено вимоги щодо наявності табельної зброї та відповідних дозволів на її використання для належного забезпечення охорони громадського порядку та безпеки під час проведення заходів на об’єкті Замовника за участю Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, а також глав іноземних держав, парламентів і урядів, послів, керівників міжнародних міжурядових організацій та іноземних делегацій, які перебувають в Україні з офіційним візитом або відвідують Україну на запрошення органів державної влади.
Вимога щодо наявності табельної зброї не є дискримінаційною, оскільки відповідно до вимог чинного законодавства надання послуг з охорони та безпеки відповідно до отриманих ліцензій з використанням табельної вогнепальної (нарізної) зброї мають цілий ряд суб’єктів охоронної діяльності.
Слід зазначити, що в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична чи юридична особа має право звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
На виконання рішення Київської міської ради від 31.01.2019 № 8/6664 (у редакції рішення Київської міської ради від 22.04.2021 № 577/618) було встановлено вимоги щодо наявності табельної зброї та відповідних дозволів на її використання для належного забезпечення охорони громадського порядку та безпеки під час проведення заходів на об’єкті Замовника за участю Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, а також глав іноземних держав, парламентів і урядів, послів, керівників міжнародних міжурядових організацій та іноземних делегацій, які перебувають в Україні з офіційним візитом або відвідують Україну на запрошення органів державної влади.
Вимога щодо наявності табельної зброї не є дискримінаційною, оскільки відповідно до вимог чинного законодавства надання послуг з охорони та безпеки відповідно до отриманих ліцензій з використанням табельної вогнепальної (нарізної) зброї мають цілий ряд суб’єктів охоронної діяльності.
Слід зазначити, що в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична чи юридична особа має право звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій