Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Камера, відеореєстратор, накопичувач, монітор, серверна шафа, РОЕ комутатор, кабель вуличний
Очікувана вартість
65 782,00 UAH
UA-2021-11-08-000131-a e50e7465c00f4879adc625ecc41c2f2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

380574527840 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Оридорога Тетяна
380574527840
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 65 782,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 657,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Закупівля здійснюється відповідно до технічних вимог предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
Відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
Накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
Серверна шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 шт.
РоЕ комутатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
305 м
Кабель вуличний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з Постачальником проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів в сумі, що вказана у п. 3.1. Договору на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів у розмірі 100 відсотків після поставки товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ 54 500,00
UAH з ПДВ
54 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 17:14
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:13
3. Свідоцтво ЕН.pdf
16 листопада 2021 17:13
5. Свідоцтво про реєстрацію.pdf
16 листопада 2021 17:13
4. Паспорт та код.pdf
16 листопада 2021 17:13
8. Аналогічний договір.pdf
16 листопада 2021 17:13
7. Довідка технічні.pdf
16 листопада 2021 17:13
2. Витяг ФОП Приймаков С.С..pdf
16 листопада 2021 17:13
13. Лист_про_сертифікацію HDD.pdf
16 листопада 2021 17:13
9. Відгук відеореєстратор.pdf
16 листопада 2021 17:13
19. Довідка про санкції.pdf
16 листопада 2021 17:13
11. Сертифікат монітор.pdf
16 листопада 2021 17:13
14. Паспорт HDD.pdf
16 листопада 2021 17:13
1. Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2021 17:13
12. Інструкція монітор.pdf
16 листопада 2021 17:13
18. Проект договору Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИЙМАКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3016911379
Переможець 54 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 15:28

Документи

19 листопада 2021 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3016911379
54 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 12:07
Додаткова 1 до договору 436.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 12:06
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 11:55
Договір 436.pdf укладений
25 листопада 2021 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір та викласти розділ ХІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін та Додаток 1 "Специфікація у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 500,00
UAH