Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (посадка нових дерев великорозмірним посадковим матеріалом з грудкою землі та інших зелених насаджень) на території саду ім. Т.Г. Шевченка – четверта черга в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
1 495 863,00 UAH
UA-2021-11-05-015883-b 4bedca0d2e29414e9067acd6be630bda
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Саріогло

380577252384 sarioglostanislav61@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43978726
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Станіслав Саріогло
380577252384
sarioglostanislav61@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 09:00
Очікувана вартість: 1 495 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 479,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до пункту 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства з урахуванням вимог до забезпечення пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (із змінами) за затвердженою даним наказом формою забезпечення пропозиції (далі форма) відповідно до Додатку № 3 до оголошення). Під час подання пропозиції учасник одночасно надає забезпечення пропозиції. У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку-гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку-гаранта тoщo), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Разом з банківською гарантією обов’язково завантажується файл для можливості перевірки достовірності електронного підпису підписанта банківської гарантії. Файл для перевірки електронного підпису може надаватися як окремим файлом так і входити у склад файлу електронної банківської гарантії. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: 7 000 грн. 00 коп. (сім тисяч грн. 00 коп.) Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації відхиляються Замовником. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Реквізити Замовника: Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 43978726 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA168201720355119008000109244 Державна казначейська служба України, м. Київ Вимоги до забезпечення пропозиції 1. Вимоги до забезпечення пропозиції визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону (далі – гарантія), банком-гарантом (далі – Гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі – форма, відповідно до Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (із змінами), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі відповідно до Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії повинна бути зазначена наступна інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії : зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) щодо дати початку строку дії гарантії: зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (відповідно до Додатку № 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (посадка нових дерев великорозмірним посадковим матеріалом з грудкою землі та інших зелених насаджень) на території саду ім. Т.Г. Шевченка – четверта черга в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до пункту 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 7000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до пункту 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
05 листопада 2021 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 18:04
Додаток № 2.doc
05 листопада 2021 18:04
ОГОЛОШЕННЯ.docx
05 листопада 2021 18:04
Додаток № 1.docx
05 листопада 2021 18:04
Додаток № 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 1 445 725,20
UAH з ПДВ
1 445 725,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03362152
Переможець 1 445 725,20
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 15:10

Документи

16 листопада 2021 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03362152
1 445 725,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 18:15
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 17:07
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:07
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 10:50
Договір.pdf укладений
19 листопада 2021 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 11:02
696 838,80 UAH UA588201720344211011100109244
Упр. екології та благоустрою ДЖКГ ХМР
UA563204780000026001924888707
СКП "Харкiвзеленбуд"ХМР
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 696 838 грн. 80 коп. (шістсот дев’яносто шість тисяч вісімсот тридцять вісім грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 116 139 грн. 80 коп.». 2. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 3).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 28.12.2021р. Період виконання робіт: листопад 2021р. – грудень 2021р.». 4. Пункт 10.1. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 28.12.2021р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 563
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 696 838,80
UAH (в тому числі ПДВ 116 139,80 UAH)