Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30190000-7“ Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
22 624,65 UAH
UA-2021-11-05-015313-b bdd65c4c02734d2d90d26c4867427c99
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Маленко

+380978983278
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Вебсайт: https://ksbnrc.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Контактна особа: Любов Маленко
+380978983278, +380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 16:30
Очікувана вартість: 22 624,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


закупівля в зв'язку з виробничою необхідністю за рахунок запланованих коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1195 одиниця
ДК 021:2015 “30190000-7“ Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари:
Зошит в клітинку, 12 арк. – 100 шт., Зошит у косу-лінію, 12 арк. – 50 шт., Зошит в лінійку,12 арк. – 30 шт., Зошит в клітинку, 18 арк. – 30 шт., Зошит в клітинку, 48 арк. – 20 шт., Книга обліку А4/80 арк., в клітинку – 10 шт., Книга обліку А4/96 арк., в клітинку – 10 шт., Папір ксероксний, офісний – 120 пачка, Альбом для малювання – 20 шт., Блок для нотаток – 10 шт., Папір для нотаток з липким краєм – 20 шт., Папір для нотаток з липким краєм – 10 шт., Щоденник шкільний – 5 шт., Обкладинка для зошитів поштучно – 80 шт., Обкладинка для книг 1-4 клас – 4 шт., Папка для зошитів – 7 шт., Папка на 10 файлів А4 – 10 шт., Папка на 20 файлів А4 – 5 шт., Швидкозшивач з прозорим верхом А4 з перфорацією – 30 шт., Швидкозшивач для документів А4 картонний – 30 шт., Папка для документів на зав’язках А4 – 50 шт., Флеш-накопичувач 32 Gb – 2 шт., Флеш-накопичувач 8 Gb – 4 шт., Файл А4+ - 20 уп., Папка на кнопці А4 – 7 шт., Реєстратор А4/50 – 7 шт., Плівка для ламінування – 3 уп., Степлер №10 – 5 шт., Скоби для степлера – 15 уп., Скоби для степлера – 3 уп., Скоби для степлера – 3 уп., Олівці кольорові – 7 уп., Олівець графічний – 40 шт., Ластик сіро-білий – 20 шт., Пластилін – 10 уп.,
Дошка для ліпки зі стеками – 5 шт., Акварельні фарби – 10 уп., Пензлик художній білка, круглий № 8 - 25 шт., Клей ПВА – 25 шт., Клей-олівець ПВП 15 г – 15 шт., Скріпки 28 мм, круглі, 100 шт/уп. – 10 шт., Біндер 25 мм – 72 шт., Коректуюча рідина, 20 мл – 10 шт., Коректор-стрічковий 5мм*6м – 10 шт., Коректор-ручка 10 мл, с металевим наконечником – 5 шт., Ручка гелева 0,5 мм (чорна) – 20 шт.,
Стрижень кульковий 142 мм (синій) – 100 шт., Скотч 18мм х 30м прозорий – 15 шт., Скотч 48мм х 100ярд прозорий – 5 шт., Лоток вертикальний (димчатий) – 15 шт., Лоток горизонтальний (димчатий) – 20 шт., Обкладинки для брошурування, А4, 50 шт./уп. – 4 уп., Обкладинки для брошурування, А4, 50 шт./уп. – 4 уп., Пружини пластикові 6 мм, білі, 100 шт./уп. – 1 уп., Пружини пластикові 8 мм, білі, 100 шт./уп. – 1 уп., Набір настільний, 14 предметів, вертушка – 1 шт., Пенал шкільний на 2 відділення – 5 шт., Папка-бокс пластикова на резинці, А4, 60мм, чорна – 20 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата накладної здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після поставки товарів. Форма оплати безготівкова. Всі розрахунки за Договором проводяться у гривнях. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться по факту поставки товарів, попередню оплату установа не проводить. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 16:53
Оголошення.docx
05 листопада 2021 16:53
Додаток 1 (Цінова пропозиція).doc
05 листопада 2021 16:53
Додаток 2 (Технічні вимоги і якісні характеристики).docx
05 листопада 2021 16:53
Додаток 4 (Проект договору).doc
05 листопада 2021 16:53
Додаток 3 (Вимоги до кваліфікації).docx
05 листопада 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 16:53
Оголошення.docx
05 листопада 2021 16:53
Додаток 1 (Цінова пропозиція).doc
05 листопада 2021 16:53
Додаток 2 (Технічні вимоги і якісні характеристики).docx
05 листопада 2021 16:53
Додаток 4 (Проект договору).doc
05 листопада 2021 16:53
Додаток 3 (Вимоги до кваліфікації).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович 22 571,00
UAH з ПДВ
22 571,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 12:15
Електронний підпис
16 листопада 2021 12:15
Довідка не є платником ПДВ.pdf
16 листопада 2021 12:15
Вироби з пластику(О,Е,CFS,F).pdf
16 листопада 2021 12:15
Файл Fresh Up.pdf
16 листопада 2021 12:15
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2021 12:14
висновок_файлы_артикус_2017.pdf
16 листопада 2021 12:14
Довідка щодо підпису.pdf
16 листопада 2021 12:14
Витяг ЄДРЮ і ФОП.PDF
16 листопада 2021 12:14
гігієна фарби гуашеві, акв.PDF
16 листопада 2021 12:14
Довідка про статут.pdf
16 листопада 2021 12:14
Сертификат Бриск 2020.pdf
16 листопада 2021 12:14
Порівняльна таблиця.pdf
16 листопада 2021 12:14
Висновок ДСЕЕ ассортимент.pdf
16 листопада 2021 12:13
Проєкт договору погоджений.PDF
16 листопада 2021 12:13
РНОКПП.PDF
16 листопада 2021 12:13
Реєстратори,обкладинкиBuromax.pdf
16 листопада 2021 12:13
висновок_ручки_ZIBI_BUROMAX_2019.pdf
16 листопада 2021 12:13
Паспорт повний.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
Переможець 22 571,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 16:16

Документи

17 листопада 2021 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
22 571,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:11
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 14:47
Дог. № 64 від 24.11.2021 р. (ФОП Бердник В.А.) 22 571,00 грн..pdf укладений
25 листопада 2021 14:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 571,00
UAH