Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами, вивезення опалого листя
Очікувана вартість
1 999 890,00 UAH
UA-2021-11-05-014787-b 2a2f67bb53ae4de2b53d56aa33bc71c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
1) адміністрацією двічі було проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі зазначеного предмету закупівлі та тендер двічі було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівлі: UA-2021-09-24-001105-с; UA-2021-10-12-005036-с);
2) посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - в системі публічних закупівель Prozorro: Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-24-001105-с; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-09-24-001105-с, дата формування звіту: 12 жовтня 2021року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-09-24-001105-с; Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-12-005036-с; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-12-005036-с, дата формування звіту: 28 жовтня 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-10-12-005036-с;
3) відповідно до п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, Замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі. В обох відкритих торгах тендерну пропозицію подавав учасник – ТОВ «КАРС КЛІНІНГ». Інших пропозицій за вказаним предметом закупівлі адміністрація не отримувала.
Таким чином, наявні передбачені п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» підстави для проведення переговорної процедури закупівлі за вказаним предметом закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3970 метри кубічні
Ліквідація несанкціонованих звалищ механізованим способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Центральний район, Миколаїв, Миколаївська область, 54001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
10080 метри кубічні
Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Центральний район, Миколаївська область, 54001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
5000 метри кубічні
Вивезення опалого листя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Центральний район, Миколаїв, Миколаївська область, 54001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Актів прийняття - передачі (далі – актів) виконаних послуг (частини послуг) і отримання Замовником від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 16:48
Електронний підпис
05 листопада 2021 16:44
Протокол переговоров.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 1 997 903,40
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 13:39

Документи

16 листопада 2021 13:38
Електронний підпис
16 листопада 2021 13:37
Протокол переговоров.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 13:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
1 997 903,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 13:38
Електронний підпис
16 листопада 2021 13:37
Протокол переговоров.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 12:27
Договір Ліквідація звалищ.pdf укладений
30 листопада 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 16:57
Дод. угода №1 до Договору Звалища.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 16:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ліквідація несанкціонованих звалищ механізованим способом 3970 метри кубічні 136,50
UAH з ПДВ
Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним способом 10080 метри кубічні 102,48
UAH з ПДВ
Вивезення опалого листя 5000 метри кубічні 84,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 333/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ліквідація несанкціонованих звалищ механізованим способом 3115 метри кубічні 136,50
UAH з ПДВ
Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним способом 4764 метри кубічні 102,48
UAH з ПДВ
Вивезення опалого листя 5000 метри кубічні 84,60
UAH з ПДВ