Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об'єкті "Поточний ремонт дороги 5-й Мікрорайон (між будинками № 13 і № 16) в місті Нововолинську Волинської області".
Очікувана вартість
4 062,00 UAH
UA-2021-11-05-013577-b 2e20d6e2991e430f979368569aa80c8b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про технічні та якісні характеристики: Виконавець гарантує якість наданих послуг згідно з вимогами (технічним), які застосовуються до послуг такого виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об'єкті "Поточний ремонт дороги 5-й Мікрорайон (між будинками № 13 і № 16) в місті Нововолинську Волинської області".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80000, Україна, Львівська область, Сокальський р-н, місто Сокаль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА , будинок 8, квартира 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платежі здійснюються на підставі акту, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГЕНБОР"
#36696877
Переможець 4 062,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 15:44

Документи

05 листопада 2021 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору та викласти п.11.1 розділу 11 договору у новій редакції у відповідності до п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML