Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з транспортування теплової енергії за адресою: м.Тростянець, вул.Миру,2 (Пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
5 151,44 UAH
UA-2021-11-05-013301-b be603797c5a6481c8cd311bd04a8d037
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Татарченко

+380542611250 sm_fin@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної міграційної служби України в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 37846270
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 27
Контактна особа: Тетяна Татарченко
+380542611250
sm_fin@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», через відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена, як виняток, застосовується переговорна процедура закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про природні монополії», природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є найбільш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).
КП Тростянецької міської ради «Тростянецьке Житлово-Експлуатаційне управління» значиться у «Зведеному переліку суб’єктів природних монополій», який веде АМКУ відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 №1682-III.
Отже, КП Тростянецької міської ради «Тростянецьке житлово-експлуатаційне управління» - суб’єкт природної монополії.
Документальне підтвердження: Зведений перелік суб’єктів природних монополій.
Замовник здійснює закупівлю послуг згідно з предметом закупівлі в учасника, у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (замовника) безпосередньо до мереж учасника та за умови затверджених тарифів на надання послуг для цього постачальника.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виконавець комунальної послуги, який займає монопольне становище на ринку, за наявності у нього технічних можливостей надання комунальної послуги не вправі відмовити в укладенні відповідного договору споживачеві. Послуга з транспортування теплової енергії надається згідно з умовами договору, що укладається з урахуванням вимог правил надання послуг з постачання теплової енергії, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Транспортування теплової енергії для потреб централізованого опалення здійснюється в опалювальний період.
На виконання постанови КМУ від 01.03.2010р. №243 «Про затвердження Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2021 роки», КП Тростянецької міської ради «Тростянецьке житлово-експлуатаційне управління» було залучено інвестора ТОВ «УКРТЕПЛО СУМИ», з яким укладено, у визначеному законодавством порядку, договір найму індивідуально визначеного (нерухомого) майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст. Пунктом 7 договору метою оренди визначено: «Майно береться в оренду з метою строкового встановлення Орендарем власного обладнання, що працює на альтернативних видах палива з метою надання платних послуг з теплопостачання Споживачам».
ТОВ «УКРТЕПЛО СУМИ» є єдиним виробником та постачальником теплової енергії до об’єкту Управління ДМС у Сумській області за адресою: м.Тростянець, вул.Миру,2.
Виконавець послуги з транспортування теплової енергії повинен забезпечити постачання теплоносія безперервно, з гарантованим рівнем безпеки, обсягу, температури та величини тиску.
За результатами проведених переговорів замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час переговорів сторонами погоджено обсяг закупівлі, загальну суму, термін надання послуг та інші умови договору.
КП Тростянецької міської ради «Тростянецьке Житлово-Експлуатаційне управління» у повному обсязі надано документи, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», про що складено відповідний протокол переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 15:34
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 гігакалорія
Послуги з транспортування теплової енергії за адресою: м.Тростянець, вул.Миру,2 (Пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, місто Тростянець, вулиця Миру,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється щомісяця не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим періодом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 15:29
Природні монополії.png

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРОСТЯНЕЦЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#14025593
Переможець 5 151,44
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 15:34

Документи

05 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:32
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 15:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРОСТЯНЕЦЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#14025593
5 151,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:32
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2022 12:20
Тростянець ЖЕУ д_у pdf.pdf зміни до договору
11 квітня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 12:40
жеу тростянець_pdf (1).pdf зміни до договору
05 квітня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 11:31
Протокол (тех.помилка).pdf зміни до договору
21 січня 2022 11:25
ДУ №3 Тростянецьке ЖЕУ.pdf зміни до договору
21 січня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:28
ДУ №2 Тростянецьке ЖЕУ.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:26
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 09:19
ДУ №1 до договору 185-07-42.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 09:17
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 09:15
Договір №185-07-42( транспортування).pdf укладений
16 листопада 2021 09:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2021 12:32
1 184,28 UAH UA288201720343100001000079910
УДМС у Сумській області
UA683375460000026002055017842
КП Тростянецьке ЖЕУ
Оплачений
30 листопада 2021 17:06
1 501,13 UAH UA288201720343100001000079910
УДМС у Сумській області
UA683375460000026002055017842
КП Тростянецьке ЖЕУ
Оплачений
28 грудня 2021 13:13
2 466,02 UAH UA288201720343100001000079910
УДМС у Сумській області
UA683375460000026002055017842
КП Тростянецьке ЖЕУ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 185/07-42
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 185/07-42
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 185/07-42
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 185/07-42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 185/07-42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 5 151,44
UAH (в тому числі ПДВ 858,57 UAH)