Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дому CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 (Меблі для їдальні)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-11-05-013276-b ● bb1eae484f4947098c131167f5531092
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142891 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14 |
Контактна особа: |
Жукова Тетяна Миколаївна +380623922762 vosvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
344 шт
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, Заклади підпорядковані Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
86 шт
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровск, Заклади підпорядковані Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | після отримання Покупцем партії Товару в повному обсязі та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 08:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 15:29 |
ТД Меблі для їдальні.doc |
08 листопада 2021 08:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 15:29 |
ТД Меблі для їдальні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-05-013276-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ", Код ЄДРПОУ:34373957
Дата подання: 24 листопада 2021 09:00
Вимога на рішення замовника Скарга щодо визначення переможцем
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ
ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шановний Замовнику!
За результатами розгляду тендерних пропозицій по предмету закупівлі Меблі для дому CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 (Меблі для їдальні), Вами розміщено в системі Протокол №428 від 23.11.2021 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ» та Протокол №429 від 23.11.2021 про намір укласти договір з ТОВ «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ» (далі – ТОВ «НОШ»)
Зверніть увагу, щотендерна пропозиція Учасника ТОВ «НОШ» якого Ви поквапилися визнати переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання, зокрема:
«відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі»
Наданий ТОВ «НОШ» Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданий 01.09.2021 о 10:45:19, що значно раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (05.11.2021). Тобто відомостізЄдиного державного реєстру підприємств та організацій України мали бути отримані не раніше 07.10.2021.
Враховуючи вищезазначене учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В протоколі № 428 від 23.11.2021 Ви зазначаєте, що ТОВ «АРМАРІ» не надало «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі».
Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру(https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search)юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу.
ТОВ «АРМАРІ» в складі своєї тендерної пропозиції надав документ що вимагався Вами в тендерній документації (назва файлу «10.4 Відомості з ЄДР.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21). Дата формування витягу 20.11.2021 о 09:12:36.
Вимога тендерної документації виконана в повному обсязі.
В протоколі Ви зазначаєте, що Наше підприємство не зазначило чітко визначену модель товару згідно вимог Замовника.
В додатку 3 тендерної документації при описі предмету закупівлі Ви посилаєтеся на товар конкретного виробника з зазначенням торгівельної назви та маркування вигаданих безпосередньо зазначеним даним виробником. Також в тендерній документації Вами зазначено, що «*зазначені у цій технічній специфікації посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є такими, що містять вираз«або еквівалент».
Також Ви зазначаєте, щов складі тендерної пропозиції має бутичітко визначенно марка та модель товару.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ» надано:
1. Лист в якому Уповноважену особу повідомлено, що виробником товару для даної закупівлі є ТОВ «АРМАРІ» (назва файлу «12 Лист виробника товару.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21);
2. Надано довідку (назва файлу «18 Довідка товар.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21) в якій зазначено, що ТОВ «АРМАРІ» пропонує до закупівлі еквівалент, а саме товар власного виробництва. Та зазначили, що в порівняльній таблиці зазначено модель товару;
3. Надано Авторизаційний лист (назва файлу «14 Лист Авторизація.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21) в якому зазначено, що виробником товару по предмету закупівлі є ТОВ «АРМАРІ»;
4. Наданопорівняльну таблицю (назва файлу «11 Характеристики предмету закупівлі.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21) де також зазначено, що виробником запропонованого товару є ТОВ «АРМАРІ» та чітко визначено марку та модель виробу як і вимагалося Вами в тендерній документації.
Наше підприємство є ВИРОБНИКОМ Ми на власний розсуд визначаємо маркетингову політику щодо товарів ВЛАСНОГО виробництва. В тендерній документації відсутні вимоги, щодо «копіювання» назв інших виробників, та відсутніВаші обмеження та/або побажання щодо конкретного «СЛОВА/НАЗВИ» для визначення МОДЕЛІ товару.
Тому беручи до уваги вище зазначене маркетинговим відділомНашого товариства запропоновано та Директором прийнято рішення виготовляти запропонований товар з торгівельною назвою - Стілець, маркою - Стілець, моделлю - Стілець, що в свою чергу не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики товару, та не суперечить вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».Вимога про зазначення моделі та марки виконана.
Подані ТОВ «АРМАРІ» документи в складі тендерної пропозиції в повному обсязі відповідають Вимога тендерної документації.
Згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації у Вас відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ».
Відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом Уповноважена особа Замовника несе відповідальність згідно із законами України. А саме відповідно до статті 16414 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» безпідставне відхилення тендерної пропозиції тягне за собою накладення штрафу на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ Замовника від 1500 до 3000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 грн. до 51 000,00 грн.).
Шановна Уповноважена особа Жукова Т.М. дотримуйтесь принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередженевизначення переможців процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вище викладеного Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ» та скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з зазначеним Учасником.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ».
3. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону, бути об’єктивними та неупередженими при визначені переможців процедури закупівлі.
Директор ТОВ «АРМАРІ» А.Г. Кураян
Розгорнути
Згорнути
ВІДДІЛУ ОСВІТИ
ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шановний Замовнику!
За результатами розгляду тендерних пропозицій по предмету закупівлі Меблі для дому CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 (Меблі для їдальні), Вами розміщено в системі Протокол №428 від 23.11.2021 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ» та Протокол №429 від 23.11.2021 про намір укласти договір з ТОВ «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ» (далі – ТОВ «НОШ»)
Зверніть увагу, щотендерна пропозиція Учасника ТОВ «НОШ» якого Ви поквапилися визнати переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання, зокрема:
«відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі»
Наданий ТОВ «НОШ» Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданий 01.09.2021 о 10:45:19, що значно раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (05.11.2021). Тобто відомостізЄдиного державного реєстру підприємств та організацій України мали бути отримані не раніше 07.10.2021.
Враховуючи вищезазначене учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В протоколі № 428 від 23.11.2021 Ви зазначаєте, що ТОВ «АРМАРІ» не надало «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі».
Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру(https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search)юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу.
ТОВ «АРМАРІ» в складі своєї тендерної пропозиції надав документ що вимагався Вами в тендерній документації (назва файлу «10.4 Відомості з ЄДР.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21). Дата формування витягу 20.11.2021 о 09:12:36.
Вимога тендерної документації виконана в повному обсязі.
В протоколі Ви зазначаєте, що Наше підприємство не зазначило чітко визначену модель товару згідно вимог Замовника.
В додатку 3 тендерної документації при описі предмету закупівлі Ви посилаєтеся на товар конкретного виробника з зазначенням торгівельної назви та маркування вигаданих безпосередньо зазначеним даним виробником. Також в тендерній документації Вами зазначено, що «*зазначені у цій технічній специфікації посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є такими, що містять вираз«або еквівалент».
Також Ви зазначаєте, щов складі тендерної пропозиції має бутичітко визначенно марка та модель товару.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ» надано:
1. Лист в якому Уповноважену особу повідомлено, що виробником товару для даної закупівлі є ТОВ «АРМАРІ» (назва файлу «12 Лист виробника товару.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21);
2. Надано довідку (назва файлу «18 Довідка товар.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21) в якій зазначено, що ТОВ «АРМАРІ» пропонує до закупівлі еквівалент, а саме товар власного виробництва. Та зазначили, що в порівняльній таблиці зазначено модель товару;
3. Надано Авторизаційний лист (назва файлу «14 Лист Авторизація.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21) в якому зазначено, що виробником товару по предмету закупівлі є ТОВ «АРМАРІ»;
4. Наданопорівняльну таблицю (назва файлу «11 Характеристики предмету закупівлі.pdf» завантажений 20 листопада 2021 о 15:21) де також зазначено, що виробником запропонованого товару є ТОВ «АРМАРІ» та чітко визначено марку та модель виробу як і вимагалося Вами в тендерній документації.
Наше підприємство є ВИРОБНИКОМ Ми на власний розсуд визначаємо маркетингову політику щодо товарів ВЛАСНОГО виробництва. В тендерній документації відсутні вимоги, щодо «копіювання» назв інших виробників, та відсутніВаші обмеження та/або побажання щодо конкретного «СЛОВА/НАЗВИ» для визначення МОДЕЛІ товару.
Тому беручи до уваги вище зазначене маркетинговим відділомНашого товариства запропоновано та Директором прийнято рішення виготовляти запропонований товар з торгівельною назвою - Стілець, маркою - Стілець, моделлю - Стілець, що в свою чергу не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики товару, та не суперечить вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».Вимога про зазначення моделі та марки виконана.
Подані ТОВ «АРМАРІ» документи в складі тендерної пропозиції в повному обсязі відповідають Вимога тендерної документації.
Згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації у Вас відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ».
Відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом Уповноважена особа Замовника несе відповідальність згідно із законами України. А саме відповідно до статті 16414 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» безпідставне відхилення тендерної пропозиції тягне за собою накладення штрафу на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ Замовника від 1500 до 3000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 грн. до 51 000,00 грн.).
Шановна Уповноважена особа Жукова Т.М. дотримуйтесь принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередженевизначення переможців процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вище викладеного Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ» та скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з зазначеним Учасником.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАРІ».
3. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону, бути об’єктивними та неупередженими при визначені переможців процедури закупівлі.
Директор ТОВ «АРМАРІ» А.Г. Кураян
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2021 16:07
Шановний учаснику, Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання, зокрема:
« • відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі.» (надалі – Довідка з органів статистики)
Вказаний документ надається Державною службою статистики України протягом одного робочого дня. Тобто Учасник мав достатньо часу для отримання Довідки з органів статистики згідно вимоги тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Учасник не звертався до Замовника із пропозиціями чи вимогами стосовно вимоги надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), що видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі.
Тобто Учасник не мав заперечень що форми надання інформації згідно вимог тендерної документації.
У складі своєї пропозиції Учасник не надав жодного пояснення щодо відсутності Довідки з органів статистики у складі своєї пропозиції згідно вимоги тендерної документації. Таким чином, учасник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання Довідки з органів статистики згідно вимоги тендерної документації.
Натомість учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (ЄДР). Вказаний документ являється документом, що наданий іншим державним реєстром ніж той, що вимагається в тендерній документації, а отже не відповідає вимогам тендерної документації.
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Враховуючи вищезазначене Учасником у складі своєї пропозиції не надано документ відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі згідно вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні, визначені законодавством, підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Шановний учаснику, згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає:
« Характеристики товару повинні бути не нижче визначених у Таблиці Додатку 3 до тендерної документації та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі.»
Учасником у складі своєї пропозиції надано файл «11 Характеристики предмету закупівлі.pdf» з Порівняльною таблицею, де у розділі «Модель:» зазначено назву предмета закупівлі, а саме «Стілець». Таким чином, учасником не зазначено чітко визначену модель товару згідно вимоги тендерної документації.
На момент закінчення строку подачі пропозицій Учасником у складі своєї пропозиції не надано жодного підтвердження інформації зазначеної у вимозі, що маркетинговим відділом Учасника запропоновано та Директором прийнято рішення виготовляти запропонований товар з торгівельною назвою - Стілець, маркою - Стілець, моделлю – Стілець.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні, визначені законодавством, підстави для відхилення пропозиції Переможця, визначені абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Згідно з абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання, зокрема:
« • відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі.» (надалі – Довідка з органів статистики)
Вказаний документ надається Державною службою статистики України протягом одного робочого дня. Тобто Учасник мав достатньо часу для отримання Довідки з органів статистики згідно вимоги тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Учасник не звертався до Замовника із пропозиціями чи вимогами стосовно вимоги надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), що видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі.
Тобто Учасник не мав заперечень що форми надання інформації згідно вимог тендерної документації.
У складі своєї пропозиції Учасник не надав жодного пояснення щодо відсутності Довідки з органів статистики у складі своєї пропозиції згідно вимоги тендерної документації. Таким чином, учасник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання Довідки з органів статистики згідно вимоги тендерної документації.
Натомість учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (ЄДР). Вказаний документ являється документом, що наданий іншим державним реєстром ніж той, що вимагається в тендерній документації, а отже не відповідає вимогам тендерної документації.
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Враховуючи вищезазначене Учасником у складі своєї пропозиції не надано документ відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані станом не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі згідно вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні, визначені законодавством, підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Шановний учаснику, згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає:
« Характеристики товару повинні бути не нижче визначених у Таблиці Додатку 3 до тендерної документації та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі.»
Учасником у складі своєї пропозиції надано файл «11 Характеристики предмету закупівлі.pdf» з Порівняльною таблицею, де у розділі «Модель:» зазначено назву предмета закупівлі, а саме «Стілець». Таким чином, учасником не зазначено чітко визначену модель товару згідно вимоги тендерної документації.
На момент закінчення строку подачі пропозицій Учасником у складі своєї пропозиції не надано жодного підтвердження інформації зазначеної у вимозі, що маркетинговим відділом Учасника запропоновано та Директором прийнято рішення виготовляти запропонований товар з торгівельною назвою - Стілець, маркою - Стілець, моделлю – Стілець.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні, визначені законодавством, підстави для відхилення пропозиції Переможця, визначені абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Згідно з абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРЕНТ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ" |
999 999,40
UAH з ПДВ
|
695 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" |
866 880,00
UAH з ПДВ
|
801 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" |
995 880,00
UAH з ПДВ
|
995 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОРЕНТ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ" #3135510573 |
Відхилено |
695 004,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 14:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Відхилено |
801 530,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:40
|
ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" #44038248 |
Переможець |
995 880,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 09:54
|
Договір _139.PDF | укладений |
08 грудня 2021 09:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Стілець | 344 | шт |
2 100,00
UAH з ПДВ
|
Стіл | 86 | шт |
3 180,00
UAH з ПДВ
|