Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда людини 500 МО, Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда людини 1000 МО)
Очікувана вартість
8 523 320,00 UAH
UA-2021-11-05-012430-b c58a6f2248084525aa96bdace9764143
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда людини 500 МО, Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда людини 1000 МО» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: 1) UA-2021-06-30-006947-c; 2) UA-2021-05-27-012733-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-30-006947-c/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-27-012733-b/print/report/pdf.
Таким чином, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1087500 одиниця
Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда людини 500 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621000-9 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення
МНН: Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination
1792000 одиниця
Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда людини 1000 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621000-9 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення
МНН: Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Баксалта ГмбХ (Baxalta GmbH)
#CHE-101.280.021
Переможець 8 523 320,00
UAH
05 листопада 2021 15:10

Документи

05 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:09
UA-2021-05-27-012733-b-report.pdf
05 листопада 2021 15:09
UA-2021-06-30-006947-c-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Баксалта ГмбХ (Baxalta GmbH)
#CHE-101.280.021
8 523 320,00
UAH
Документи

Документи

05 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:09
UA-2021-05-27-012733-b-report.pdf
05 листопада 2021 15:09
UA-2021-06-30-006947-c-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 17:52
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 15:39
ДУ №2 до 09-392_Baxalta (1).pdf зміни до договору
10 березня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 21:44
!ДУ №1 від 03.12 до 09-392.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 21:42
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 16:38
!Договір №09-392_11-2021 від 19.11.2021.pdf укладений
23 листопада 2021 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/392-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/392-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 523 320,00
UAH