Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтернет-послуги для Хотинівської СЗШ І-ІІІ ступенів (с.Хотинівка вул.Захарченка,9) та Хотинівського дошкільного навчального закладу «Теремок» (с.Хотинівка вул..Захарченка,9) ДК 021:2015: 72410000-7- Послуги провайдерів
Очікувана вартість
3 150,00 UAH
UA-2021-11-05-011936-b e02775ceedb9479cb42b8012798fc0ed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів ((UA-2021-01-22-000419-b та UA-2021-02-09-007013-а) на закупівлю: ДК 021:2015: 72410000-7 – Послуги провайдерів «Інтернет-послуги для Хотинівської СЗШ І-ІІІ ступенів (с.Хотинівка вул. Захарченка, 9) та Хотинівського дошкільного навчального закладу «Теремок» (с.Хотинівка вул. Захаченка, 9)» (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 72410000-7 – Послуги провайдерів «Інтернет-послуги для Хотинівської СЗШ І-ІІІ ступенів (с.Хотинівка вул. Захарченка, 9) та Хотинівського дошкільного навчального закладу «Теремок» (с.Хотинівка вул. Захаченка, 9)» (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 14:58
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Інтернет-послуги для Хотинівської СЗШ І-ІІІ ступенів (с.Хотинівка вул.Захарченка,9) та Хотинівського дошкільного навчального закладу «Теремок» (с.Хотинівка вул..Захарченка,9) ДК 021:2015: 72410000-7- Послуги провайдерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інтернет-послуги для Хотинівської СЗШ І-ІІІ ступенів (с.Хотинівка вул.Захарченка,9) та Хотинівського дошкільного навчального закладу «Теремок» (с.Хотинівка вул..Захарченка,9) ДК 021:2015: 72410000-7- Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником на підставі наданих актів про надання послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 14:53
Протокол переговорів.pdf
05 листопада 2021 14:53
Повідомлення.pdf
05 листопада 2021 14:53
Обргунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛЬТРАНЕТ ГРУП"
#40342130
Переможець 3 150,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 14:58

Документи

05 листопада 2021 14:58
Електронний підпис
05 листопада 2021 14:57
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 14:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛЬТРАНЕТ ГРУП"
#40342130
3 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 14:58
Електронний підпис
05 листопада 2021 14:57
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 15:07
Дод. угода №1 від 09.12.2021р. до дог. №011102 від 16.11.2021р..pdf зміни до договору
09 грудня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:37
Договір №011102 від 16.11.2021р..pdf укладений
16 листопада 2021 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 011102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 905,00
UAH (в тому числі ПДВ 484,16 UAH)