Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

система пожежної сигналізації, система централізованого пожежного спостерігання, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) в НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Великокомарівка Великомихайлівського району, за адресою: Одеська область, Великомихайлівський район, с. Великокомарівка, вул. Шкільна, буд. 68б ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
965 382,00 UAH
UA-2021-11-05-011001-b f0ee577fcdf8469f8d00715d24f1fe99
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Орлова

+380485921502 orlnata10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40708982
Місцезнаходження: 67100, Україна , Одеська обл., смт Велика Михайлівка, вул. Карбишева, буд. 10
Контактна особа: Наталя Орлова
+380485921502
orlnata10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 965 382,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 826,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67141, Україна, Одеська область, с.Великокомарівка, вул. Шкільна,68б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 14:28
Оголошення..doc
05 листопада 2021 14:28
проект договору (3).docx
05 листопада 2021 14:28
технічні документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд
Дата подання: 10 листопада 2021 18:01
Дата відповіді: 11 листопада 2021 09:55
Вимога: Чому огляд повинен провести керівник робіт, а не виконаваець?Керівник робіт здебільшого один, а виконавців декілька. Відредагуйте вимогу стосовно можливості провести огляд виконавцем робіт.
Відповідь: дякуємо за ваше запитання , та вважаємо , якщо огляд буде здійснювати керівник то він повинен
забезпечити послідовність і повноту проведення заходів, визначититися з матеріалами,, етапами роботи
довести до відома відповідального працівника за проведення роботи і виконавців робіт про специфічні особливості виробництва, об'єкту та про характерну небезпеку, яка може виникнути при виконанні роботи. а виконавець робіт несуть відповідальність за виконання всіх заходів безпеки, передбачених в наряді-допуску або в інструкціях на робочих місцях для робіт, що виконуються без наряду-допуску.
Дискримінація
Дата подання: 10 листопада 2021 18:04
Дата відповіді: 11 листопада 2021 09:58
Вимога:Гарантійний термін на встановлену систему повинен складати не менше 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг, про що Учасник надає гарантійний лист. Протягом гарантійного терміну Учасник, у випадку виходу з ладу обладнання або збою в роботі системи пожежної сигналізації, повинен направити фахівця на об’єкт для огляду і встановлення причин несправності. Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати 24 (двадцяти чотирьох) годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Одеській області або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Одеської області або може залучити потужності субпідрядників\співвиконавців, про що у складі пропозиції надається документальне підтвердження. По-перше, Ліцензія на на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. По-друге, проводиться закупівля на монтаж системи пожежної сигналізації, система централізованого пожежного спостерігання, система керування евакуюванням, а не на технічне обслуговування СПС. Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" усунення несправності протипожежної автоматики проводиться протягом 12 годин з моменту спрацювання в містах обласного підпорядкування та 24 годин в інших населених пунктах”.Просимо видалити дану вимогу. Після здійснення монтажу системи пожежної сигналізації Замовник відповідно до акону України «Про захист прав споживачів» має право на гарантійний ремонт (гарантійної заміни) обладнання СПС. При пред'явленні вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк, в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Таким чином, вимога про те,що учасник має бути зареєстрований в Одеській області або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Одеської області є незаконною та безпідставною. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Крім нормативних вимог, є вимоги замовника який ураховує власні потреби. На час поки буде проводитися процедура закупівлі Послуги на проведення технічного обслуговування та дистанційного нагляду за системою АПС, система пожежної сигналізації оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передача тривожних сповіщень на ПЦС повинна бути в працездатному стані. В будівлі постійно знаходяться діти, тому замовник прагне безпечної експлуатації шкільного закладу та швидкого реагування на виникнення надзвичайних ситуацій. В нашому випадку Виконавець повинен мати змогу якнайшвидше прибувати на наш об’єкт у разі виникнення збоїв або помилкових спрацьовувань. Ситуації бувають різні, враховуйте будь ласка не тільки нормативні документи, але й наші вимоги та побажання. Наприклад помилкове спрацьовування, або збій системи пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу відбувся під час навчального процесу чи вночі. Відновити систему або відключити власними силами не завжди можливо. Чекати 12 годин на спеціаліста для її відключення Школа не спроможна. Тому як Замовник ми наполягаймо на тому щоб учасник аукціону враховував це, та міг гарантувати оперативний виїзд досвідченого спеціаліста протягом 6 годин.
Дискримінація
Дата подання: 10 листопада 2021 18:07
Дата відповіді: 11 листопада 2021 09:59
Вимога:копію Свідоцтва або іншого документу що підтверджує проходження керівником робіт теоретично-практичного курсу за темою: «Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018). Вимоги проведення аудитів системи управління згідно положень ISO 19011:2018».На підставі якого нормативно-правового акту була сфомована вимога???Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить вимоги про наяність у керівника робіт документу що підтверджує проходження керівником робіт теоретично-практичного курсу за темою: «Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018) . Дана Постанова №852 містить вимогу про наявність у керівника робіт відповідно вищої освіти та відповідного стажу стажу роботи, що пітверджується дипломом та трудовою книжкою. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику , Так постановою № 852 від 23.11.2016 р. затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензування , а саме п.2 Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень., крім того у керівника має бути вища освіта і відповідний стаж роботи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МС ПЛЮС" 961 858,00
UAH з ПДВ
961 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 14:50
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:46
Договір оренди приміщення.pdf
12 листопада 2021 14:46
Протокол Автомобіль.pdf
12 листопада 2021 14:46
Кундієв.pdf
12 листопада 2021 14:46
5. Довкілля.pdf
12 листопада 2021 14:46
Договір оренди обладнання.pdf
12 листопада 2021 14:46
7. Здача в термін.pdf
12 листопада 2021 14:46
Свідоцтво ISO 9001.pdf
12 листопада 2021 14:46
Данильченко медицинская.pdf
12 листопада 2021 14:46
Обучение пожарка.pdf
12 листопада 2021 14:46
Декларація відповідності.pdf
12 листопада 2021 14:46
Дурягін.pdf
12 листопада 2021 14:46
Протокол загальних сборів.PDF
12 листопада 2021 14:46
11. Проект договору.pdf
12 листопада 2021 14:46
1. Акт обстеження.pdf
12 листопада 2021 14:46
9. Обладнання.pdf
12 листопада 2021 14:46
ISO 9001.PDF
12 листопада 2021 14:46
14. Якість робіт.pdf
12 листопада 2021 14:46
Кошторис.pdf
12 листопада 2021 14:46
Дурягін медицинская.pdf
12 листопада 2021 14:46
Договір оренди автомобіля.pdf
12 листопада 2021 14:46
13. Якість обладнання.pdf
12 листопада 2021 14:46
Кундієв медицинская.pdf
12 листопада 2021 14:46
6. Згода персональні дані.pdf
12 листопада 2021 14:46
12. Пропозиція.pdf
12 листопада 2021 14:46
15. Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2021 14:46
Лист Ліцензія.pdf
12 листопада 2021 14:46
3. Відповідн тех. хар-кам.pdf
12 листопада 2021 14:46
4. Довідка аналогічна угода.pdf
12 листопада 2021 14:46
Наказ директор.pdf
12 листопада 2021 14:46
16. Комісійна перевірка.pdf
12 листопада 2021 14:46
8. Лист-підтвердження аванс.pdf
12 листопада 2021 14:46
Рішення засновників.pdf
12 листопада 2021 14:46
Витяг з ЄДРПОУ от 11.11.21.pdf
12 листопада 2021 14:46
Данильченко.pdf
12 листопада 2021 14:46
Статут нова редакція.pdf
12 листопада 2021 14:46
Обучение охоронка.pdf
12 листопада 2021 14:46
10. Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МС ПЛЮС"
#42699336
Переможець 961 858,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 16:28

Документи

17 листопада 2021 16:28
Електронний підпис
17 листопада 2021 16:27
протокол (21).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МС ПЛЮС"
#42699336
961 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 16:28
Електронний підпис
17 листопада 2021 16:27
протокол (21).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 14:16
дод.уг. мс.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:15
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 18:45
договыр2МС.pdf укладений
24 листопада 2021 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 2/МС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 928 000,00
UAH