Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
Контактна особа: |
Казека Віталій Григорович 380444508255,380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 8 107 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 078,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 14:27 |
Тендерна документація (капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централызованою подачею кисню).docx | |
05 листопада 2021 14:26 |
Тендерна документація (капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централызованою подачею кисню).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-24-000009 ● a5db17cc3fbc47738a24af4805a50f6c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 09:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
16. UA-2021-11-05-010916-b
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 8 107 838,00 Капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП «КМКЛ №5» за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 17:44:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП «КМКЛ №5» за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11», за кодом ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-010916-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 15:09:28
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 25.05.2022р.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” КНП “КМКЛ №5” надає наступні пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 25.05.2022р. по закупівлі “Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП “КМКЛ №5” за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11”, за кодом ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ID закупівлі: UA-2021-11-05-010916-b).
Частиною 1 статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Очікувану вартість закупівлі “Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП “КМКЛ №5” за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11” (ID закупівлі: UA-2021-11-05-010916-b), Замовником визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво за робочим проектом “Капітальний ремонт системи кисне- постачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП КМКЛ №5 за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку,11”.
Очікувана вартість закупівлі, визначена Замовником на підставі кошторисної вартості будівництва, підтверджена Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом “Капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП КМКЛ №5 за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку,11” від 10.09.2021р. (скан-копія Експертного звіту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі складалася із сум власних коштів підприємства, отриманих в результаті господарської діяльності та коштів місцевого бюджету та становила 8107838,00 грн. з ПДВ, що не перевищує кошторисної вартості будівництва підтвердженої Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом “Капітальний ремонт системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню КНП КМКЛ №5 за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку,11” від 10.09.2021р.
Замовник визначив технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі на підставі проектної документації, що пройшла експертизу.
Стосовно необхідності надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі, то повідомляємо, що пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, передбачено що забезпечувати таке розміщення (оприлюднення) мають головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до частини 3 статті 24 Господарського кодексу України КНП “КМКЛ №5” відноситься до комунального сектору економіки.
З огляду на вище викладене, КНП “КМКЛ №5” на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009р. №1036 “Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу “Київаудит” (із змінами) оприлюднює обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість закупівлі в електронній інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу “Київаудит” (скрін-шот сторінки з сайту https://kyivaudit.gov.ua додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" |
7 209 801,54
UAH з ПДВ
|
7 209 801,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДГАЗМОНТАЖ" |
7 710 900,00
UAH з ПДВ
|
7 710 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" #42558586 |
Переможець |
7 209 801,54
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:52
|
Додатки до додаткової 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:51
|
Додакткова угода №2 від 22.12.2021р., до договору №21270.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:48
|
Додаткова угода №1 від 16.12.2021р., до договору №21270.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:40
|
Протокол зміни джерела фінансування.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:05
|
Договір №21270 від 14.12.2021.pdf | укладений |
14 грудня 2021 15:04
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
14 грудня 2021 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з виділенням додаткових коштів – ДОВІДКА про зміни до плану використання бюджетних коштів №11/16 від 14.12.2021р, вважати за правильне - джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет |
Номер договору про закупівлю: | №21270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про зміну джерела фінансування |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни у зв'язку витрат на технічний нагляд Зміна сторонніх показників - продовжити срок виконання робіт до 24 грудня 2021 р |
Номер договору про закупівлю: | №21270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 вд 16.12.2021р., до договору №21270 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | №21270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 від 22.12.2021р., до договору №21270 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |