Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» (Моксимак, розчин для інфузій, 400мг/250 мл по 250 мл у контейнері з поліпропілену; МНН Moxifloxacin; код УКТЗЕД 3004)
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2021-11-05-008305-b 45923bb427e94591b5d8b16238079f7c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна ОЧКОВСКАЯ

+380963580696 oml1plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://kpoml.wordpress.com
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа: Анна ОЧКОВСКАЯ
+380963580696
oml1plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Закупівля товару, що є предметом закупівлі, здійснюється Замовником на виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020, відповідно до «Переліку лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» затвердженого Постановою КМУ «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 вересня 2021р. № 1012.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 контейнер
Моксимак, розчин для інфузій, 400мг/250 мл по 250 мл у контейнері з поліпропілену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Moxifloxacin
АТХ: J01MA14

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару відбувається шляхом безготівкових розрахунків за фактично отриманий товар після повної поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання цього товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 12:56
Інформація щодо кільсті, якості та тех вимоги до ПЗ (1).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальнісю "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 730 000,00
UAH
05 листопада 2021 12:58

Документи

05 листопада 2021 12:58
Електронний підпис
05 листопада 2021 12:57
Протокол 415.docx
05 листопада 2021 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 11:05
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 13:03
ДОГ 723 віл 05.11.21.pdf укладений
05 листопада 2021 13:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Моксимак, розчин для інфузій, 400мг/250 мл по 250 мл у контейнері з поліпропілену 2000 контейнер 365,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 730 000,00
UAH