Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 41850775 |
Місцезнаходження: | 81145, Україна , Львівська обл., с. Чижиків, вул. Медична, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Височанська +380676633098 i-y-v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 14:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 листопада 2021 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 12:33 |
Протокол+Висновок.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000048 ● 594e0a3994bc404fa3cf7a0d5585cde5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 08:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 № 13
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2022 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-05-007756-b, 05.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-12 15:29:08
Про надання пояснення
Дата: 12.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-05-007756-b, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини Підберізцівської сільської ради Пустомитівського району» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень..
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, у відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про намір укласти договір 05.11.2021.
Проте, станом на 12.01.2022 договір в електронній системі закупівель не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Чи укладався Замовником договір за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-05-007756-b? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
4. Пояснити причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-05-007756-b? (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у пункті 5 частини восьмої статті 40 Закону ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 14:34:26
Відповідь на звернення
Комунальне некомерційне підприємство "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини Підберізцівської сільської ради Пустомитівського району
Львівської області" приносить свої вибачення, та визнає порушення Закону України "Про публічні закупівлі", а саме про несвоєчасну відміну переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-05-007756-b.
1.Надаємо інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме протокол переговорів.
2.Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не надаємо так як такої немає.
3.Договір за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-05-007756-b не укладався.
4.Відсутність факту підписання договору у встановлений термін 35 днів з дня оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (20 днів в разі скороченої переговорної процедури на підставі «нагальної потреби здійснити закупівлю» з пункту 3 частини 2 статті 40 Закону № 922 або нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Пояснити причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-05-007756-b точно не можемо, так як напевно спрацював людський фактор(механічна помилка), хоча протокол уповноваженої особи щодо відміни даної процедури наявний.
Ще раз приносимо свої вибачення.
Дякуємо за розуміння.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 7 та 8 частини шостої статті 40 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" #42399676 |
Переможець |
465 167,40
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 16:49
|
Scan_ДОГОВОР 12-1569.pdf | укладений |
12 січня 2022 16:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
465 167,40
UAH (в тому числі ПДВ 77 527,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відсутність факту підписання договору у встановлений термін 35 днів з дня оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю |