Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-04-06 Hryhorivka - Mezhova - Pokrovsk (individual sections)(45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263 svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263 svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 942 186 089,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 710 930,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 9 421 860,00 грн. (дев’ять мільйонів чотириста двадцять одна тисяча вісімсот шістдесят гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9421860 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 05 листопада 2021 12:00 |
Enquiries until: | 06 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 942 186 089 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 710 930 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 9 421 860,00 грн. (дев’ять мільйонів чотириста двадцять одна тисяча вісімсот шістдесят гривень 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
(individual sections)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» відповідно з Постановою КМУ від 22.07.2020 року №641 зі змінами. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 09:12 |
Перелік змін від 08.12.2021.doc | |
08 грудня 2021 09:11 |
Проєкт договору зі змінами 08.12.21 docx.docx | |
08 грудня 2021 09:11 |
ТД Т-04-06 окремими ділянками – зі змінами від 08.12.2021.docx |
08 грудня 2021 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 грудня 2021 09:12 |
Перелік змін від 08.12.2021.doc
|
||||||
08 грудня 2021 09:11 |
Проєкт договору зі змінами 08.12.21 docx.docx
|
||||||
08 грудня 2021 09:11 |
ТД Т-04-06 окремими ділянками – зі змінами від 08.12.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000042 ● 2b1fb35849144833ac682a415f183de0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2021-11-05-006878-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 12:52:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-06 Григорівка – Межова – Покровськ (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-05-006878-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-10 10:36:50
Пояснення на запит по закупівлі UA-2021-11-05-006878-b
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України щодо Закупівлі замовником надається наступне пояснення:
1.Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-06 Григорівка – Межова – Покровськ (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2021-11-05-006878-b) була оголошена 05.11.2021р. на підставі проектної документації ,кошторисна частина якої була розглянута експертною організацією ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» що підтверджена експертною оцінкою №626/ЕО/2021 від 29.10.2021р.
Очікувана вартість закупівлі- 942 186 089,00 грн
Обсяг бюджетних коштів ,що здійснюються за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» у 2021 році по Дніпропетровській області згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122.(розмір бюджетного призначення -100,00 тис грн) та згідно розпорядженню Голови обласної державної адміністрації зі змінами від 12.08.2021р. №Р-708/0/3-21(розпорядження голови облдержадмінстрації від 25 січня 2021р. №Р-38/0/3-21)(розмір -50 000,00 грн)
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість розрахована згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті за даними, де поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт по об'єкту будівництва в кошторисній документації визначаються за ціною, що склалася в регіоні, відповідно до 5.7 СОУ 42.1-37641918-085:2018 та п.5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 2:2013. Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Доведення експлуатаційного стану дорожнього покриття та елементів дороги до вимог нормативних документів (ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1). Створення сприятливих умов для підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
Загальна протяжність ділянок – 53,383 км, в тому числі:
- км 24+610 – км 77+593 - 52,983 км;
- транспортна розв’язка в 1-му рівні км 62+106 - 0,4 км.
Категорія дороги – IV.
Додатки : наказ №302 від 12.11.2021р.(2 аркуша) експертна оцінка №626/ЕО/2021 від 29.10.2021р.(2 аркуша),зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва(4 аркуша)
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі закупівлі розміщено на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області за посиланням https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5962/49300.html у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Державної аудиторської служби України процедури закупівлі UA-2021-11-05-006878-b Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-06 Григорівка – Межова – Покровськ (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Згідно з висновком Держаудитслужби, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області під час проведення зазначеної закупівлі було вчинено наступне порушення, з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: Держаудитслужба зазначає наступне: «За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом, зокрема завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в додатках №№ 2.1. – 2.8. тендерної документації. Так, згідно із додатком № 2.7 до тендерної документації Замовника учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору з даними, зокрема про найменування робіт/одиниці виміру. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник надає, зокрема акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/послуг) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/послуг). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт не менше ніж, зокрема робіт з: влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем у обсязі 255 000 м²; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною у обсязі 31,0 км. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Будінвест Інжиніринг» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 17.12.2021 № 13 з інформацією про виконання трьох аналогічних договорів, а саме: № ПС-Т-04-12 від 29.03.2021, № ПС-Т-04-20 від 22.04.2021, № ПС-Т-04-05 від 30.04.2021 (далі – Аналогічні договори) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) до цих договорів. У зазначеній довідці наведена інформація про виконання загальних об’ємів основних видів робіт за Аналогічними договорами, зокрема робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем у обсязі 339 430,77 м2 та з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною у обсязі 69,645 км. Водночас, відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) до Аналогічних договорів об’єм робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною становить 24,2 км, що менше 31 км. Роботи з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем в актах до Аналогічних договорів відсутні (наведена інформація про виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у обсязі 345 681,68 м²). При цьому, роботи з влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем та з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем відокремлені та наведені у пунктах 145 та 168 технічного завдання додатку 3 до тендерної документації Замовника. Окрім того, в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвест Інжиніринг» відсутні будь-які інші документи, в тому числі пояснення, щодо наявності інформації про виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем та з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною. Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «Будінвест Інжиніринг» в складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних видів робіт, а саме не менше ніж 255 000 м² щодо виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем та 31,0 км щодо виконання робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною, чим не дотримався вимог додатку № 2.7 до тендерної документації Замовника.» Також, Держаудитслужба вважає, що: «На порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвест Інжиніринг» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону. Згідно з умовами пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» ЩОДО НЕОБГРУНТОВАНОСТІ ВИСНОВКУ: Згідно із додатком № 2.7 до тендерної документації Замовника учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору з даними, зокрема про найменування робіт/одиниці виміру. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник надає, зокрема акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/послуг) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/послуг). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт не менше ніж, зокрема робіт з: влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем у обсязі 255 000 м²; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною у обсязі 31,0 км. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Будінвест Інжиніринг» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 17.12.2021 № 13 з інформацією про виконання трьох аналогічних договорів, а саме: № ПС-Т-04-12 від 29.03.2021, № ПС-Т-04-20 від 22.04.2021, № ПС-Т-04-05 від 30.04.2021 (далі – Аналогічні договори) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) до цих договорів. У зазначеній довідці наведена інформація про виконання загальних об’ємів основних видів робіт за Аналогічними договорами, зокрема робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем у обсязі 339 430,77 м2 та з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною у обсязі 69,645 км. Водночас, відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) до Аналогічних договорів об’єм робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною становить 24,2 км, що менше 31 км Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будінвест Інжиніринг» по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-06 Григорівка – Межова – Покровськ (окремими ділянками)» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором (UA-2021-11-05-006878-b) було виявлено невідповідності, а саме: У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Будінвест Інжинирінг» не підтвердив влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною в обсязі 31,0 км Згідно п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, розмістила в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (протокол № 5 від 17.12.2022 року) в якому зазначено,що згідно додатку 2.7 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/послуг) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/послуг)на влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною в обсязі 31,0 км 17.12.2021 Учасник ТОВ «Будінвест Інжиніринг» долучив щляхом завантаження на електронний майданчик акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт на влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною в обсязі 31,0 км. (договір №ПС-Т-04-05 від 30.04.2021 р.)акти якого завантажені на майданчик 17.12.2021р. о 17:32 файл «Виправлення невідповідностей» 1) Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт №2 за листопад 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року п.2 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною Hofmann,тип лінії 1.1 шириною 0,1 м(при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги,з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобилів за добу) кількість виконаних робіт-32,274 км 2) Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт №2 за листопад 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року п.7 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною Hofmann,тип лінії 1.5 шириною 0,1 м(при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги,з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобилів за добу) кількість виконаних робіт-8,217 км 3) Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт №2 за листопад 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року п.12 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною Hofmann,тип лінії 1.6 шириною 0,1 м(при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги,з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобилів за добу) кількість виконаних робіт-3,828 км 4) Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт №2 за листопад 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року п.17 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною Hofmann,тип лінії 1.7 шириною 0,1 м(при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги,з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобилів за добу) кількість виконаних робіт-1,146 км Таким чином, тільки по договору ПС-Т-04-05 від 30.04.2021 року учасник ТОВ «Будінвест Інжиніринг» підтвердив виконання робіт на влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною в обсязі 45,465 км ,що більше ніж 31,0 км. А з урахуванням актів приймання виконаних робіт по договору ПС-Т-04-12 від 29.03.2021 року роботи по виконанню влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною сумарно становлять 69,645 км. Щодо документально підтвердженого досвіду виконання робіт/надання послуг одним договорои або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем в актах до Аналогічних договорів: -до договору ПС-Т-04-12 від 29.03.2021 року долучен акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2021 року де у п.11 в якому зазначено влаштування верхнього шару покриття-38,836 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.11-4722,458 т -в акті приймання виконаних будівельних робіт № 1 за липень 2021 року у п.12 влаштування верхнього шару покриття-65,68 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.13-7986,69 т - в акті приймання виконаних будівельних робіт № 1 за жовтень 2021 року у п.45 влаштування верхнього шару покриття-0,8577 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.46-104,296 т - до договору ПС-Т-04-20 від 22.04.2021 року долучен акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за серпень 2021 року де у п.2 влаштування верхнього шару покриття-129,99 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.3-15806,784 т; У п.10 влаштування верхнього шару покриття-0,13 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.11-15,808 т; до договору ПС-Т-04-05 від 30.04.2021 року долучен акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за листопад 2021 року де у п.35 влаштування верхнього шару покриття-0,09307 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.36-11,317312 т; в акті приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2021 року у п.2 влаштування верхнього шару покриття-103,844 м2 у якому було використано ЩМА-20 який зазначен в п.13-12627,43 т Тому зазначаємо, що учасник ТОВ «Будінвест Інжиніринг» документально підтвердив досвід виконання робіт/надання послуг сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем в актах до Аналогічних договорів в обсязі 339 430,77 м2 що більше ніж 255 000,00 м2,які вказані в додатку 2.7 до тендерної документації. ЩОДО НЕЗАКОННОСТІ ВИМОГ ВИСНОВКУ В ЧАСТИНІ ПРИПИНЕННЯ ДОГОВІРНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ: Пунктом 3 Констатуючої частини Висновку Держаудитслужба зобов’язує Службу автомобільних доріг у Дніпропетровській області здійснити наступне: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Із зазначеним Служба категорично не погоджується, та вважає таке зобов’язання незаконним та необґрунтованим, виходячи з наступного. Згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України, підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог – відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.6.4.2 Договору № ПС-А-4-06 від 18.02.2022 обумовлено, що Замовник має право достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк 15 робочих днів до дати запланованого розірвання договору. Також, п. 13.3 цього Договору передбачено, що договір може бути розірвано за ініціативою Виконавця. У цьому випадку він повинен сплатити неустойку у розмірі 20 % від суми невиконаних зобов’язань за Договором. Відповідно до п. 11.4. цього ж Договору закріплено, що договір може бути розірвано за ініціативою Замовника, якщо Виконавець ухиляється від виконання своїх обов’язків із правом стягнути із Виконавця штрафні санкції у розмірі 20% від вартості цього Договору, інфляційні втрати, а також три відсотки річних. Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі – Положення № 43), Державна аудиторська служба України (далі – Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням викладеного, підкреслюємо, що а ні положення Договору № ПС-А-04-06 від 18.02.2022, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору № ПС-А-04-06 від 18.02.2022 за вимогами Держаудитслужби. У у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Дніпропетровській області здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором № ПС-А-04-06 від 18.02.2022 є незаконним. Додатки: -Інформація про досвід виконання аналогічного договору ТОВ «Будінвест Інжинірінг» - акт приймання виконаних будівельних робіт №2 за листопад 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року - акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за вересень 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року - акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за листопад 2021 року до договору ПС-Т-04-05 від 30 квітня 2021 року акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за жовтень 2021 року до договору ПС-Т-04-12 від 29 березня 2021 року -акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2021 року до договору ПС-Т-04-12 від 29.03.2021 року акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за липень 2021 року до договору ПС-Т-04-12 від 29.03.2021 року акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за серпень 2021 року до договору ПС-Т-04-20 від 22.04.2021 року
2022-08-22 11:37:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Справа №160/13811/22 від 28.09.2022 року Дніпропетровського окружного адміністративного суду по закупівлі UA-2021-11-05-006878-b Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-06 Григорівка – Межова – Покровськ (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) |
Дата публікації: | 20 жовтня 2022 |
Документи:
20 жовтня 2022 16:29
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2022 16:28
|
Справа №160-13811-22.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2021 14:17
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
914 000 000,00
UAH з ПДВ
|
869 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
922 108 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
869 999 998,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:01
|
ДУ-2 ПС-А-04-06.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 11:39
|
ПС-А-04-06.pdf | укладений |
21 лютого 2022 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань,уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-04-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |