Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на будівництво транспортної розв’язки у різних рівнях на км 163+845 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Миколаївська область
Очікувана вартість
3 619 606,00 UAH
UA-2021-11-05-003036-c ● 39e9970b05144a5db91094fd1c83b0a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 3 619 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 098,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії зазначається інформація щодо договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір в складі тендерної пропозиції. У разі відсутності в банківській гарантії інформації щодо договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії, учасник в складі тендерної пропозиції надає документ(и), на підставі якого(их) учаснику надано банківську гарантію та який(і) регламентує взаємовідносини Банка-гаранта та учасника при наданні банківської гарантії. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше ніж 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 18 098,03 грн. (вісімнадцять тисяч дев’яносто вісім гривень 03 копійки). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. На підтвердження зазначеного учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Умова щодо розміщення учасником грошових коштів на рахунку покриття за банківською гарантією має бути обов’язково визначена в договорі про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії (у разі укладання такого договору) або в документі(ах), на підставі якого(их) учаснику надано банківську гарантію та який(і) регламентує взаємовідносини Банка-гаранта та учасника при наданні банківської гарантії. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18098.03 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на будівництво транспортної розв’язки у різних рівнях на км 163+845 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 17:29 |
ТД ПВР будівництво розвязки км 163+845 М-14.doc | |
05 листопада 2021 17:29 |
Проект договору ПВР будівництво розвязки км 163+845 М-14.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-05-003036-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОНСОРЦІУМ “ЕЖІС ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА”, Код ЄДРПОУ:44454424
Дата подання: 11 листопада 2021 18:06
Вимога щодо усунення дискримінаційних положень тендерної документації
Доброго дня!
Пункт 2.1 Додатку №1 містить наступну вимогу: «на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.».
Просимо звернути увагу на той факт, що така вимога є дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості взяти учать у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, що залучають фахівців, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, на підставі цивільно-правових договорів без встановлення трудових відносин, що відповідає приписам чинного законодавства України і є поширеною практикою. Дискримінаційність таких вимог неодноразово підтверджена рішеннями Органу оскарження.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та усунути її положення, які обмежують конкуренцію і є дискримінаційними, додавши можливість підтвердження учасниками інформації щодо наявності працівників наданням сканованих копій цивільно-правових договорів із відповідними фахівцями.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 2.1 Додатку №1 містить наступну вимогу: «на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.».
Просимо звернути увагу на той факт, що така вимога є дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості взяти учать у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, що залучають фахівців, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, на підставі цивільно-правових договорів без встановлення трудових відносин, що відповідає приписам чинного законодавства України і є поширеною практикою. Дискримінаційність таких вимог неодноразово підтверджена рішеннями Органу оскарження.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та усунути її положення, які обмежують конкуренцію і є дискримінаційними, додавши можливість підтвердження учасниками інформації щодо наявності працівників наданням сканованих копій цивільно-правових договорів із відповідними фахівцями.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2021 10:58
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула вимогу учасника, розміщену в електронній системі закупівель 11 листопада 2021 та повідомляє наступне.
Відповідно ст.16 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником в тендерній документації, серед інших, установлено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та зазначена інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію і вимогам. Замовник звертає увагу учасника, що в назві самого кваліфікаційного критерію міститься обов’язковість наявності з працівниками саме трудових відносин – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації……..». Відповідно до п.14.1.195. Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Враховуючи викладене, цивільно-правовий договір роботодавця з виконавцем робіт не є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Закону та умов тендерної документації.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого-небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого-небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, не є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, тому замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
Відповідно ст.16 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником в тендерній документації, серед інших, установлено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та зазначена інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію і вимогам. Замовник звертає увагу учасника, що в назві самого кваліфікаційного критерію міститься обов’язковість наявності з працівниками саме трудових відносин – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації……..». Відповідно до п.14.1.195. Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Враховуючи викладене, цивільно-правовий договір роботодавця з виконавцем робіт не є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Закону та умов тендерної документації.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого-небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого-небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, не є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, тому замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
3 583 200,00
UAH з ПДВ
|
3 583 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Переможець |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 13:15
|
ДУ №2 від 26.12.2022 до Дог №111-Б від 20.12.2021 на розірвання.pdf | укладений |
26 грудня 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 11:22
|
Договір 111-Б від 20.12.2021.pdf | укладений |
21 грудня 2021 11:22
|