Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення Системи автоматизації взаємозв’язків між учасниками спортивного освітнього процесу в місті Києві у формі мобільного застосунку
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2021-11-05-002890-a ● aff92bd7b1a6431eb16bbc82930d1648
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Страдна Анна Антонівна +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 22:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2021 22:12 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 39 000, 00 грн. (тридцять дев’ять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі: 0.5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем торгів у вигляді грошової застави, внесеної на поточний рахунок ЗАМОВНИКА. Платіжні реквізити: UA 143226690000026008300763387 в АТ «Ощадбанк» у м. Києві. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення Системи автоматизації взаємозв’язків між учасниками спортивного освітнього процесу в місті Києві у формі мобільного застосунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату Виконавцю за Договором в розмірі вартості фактично наданих Послуг в термін протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 16:47 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
12 листопада 2021 16:47 |
Проєкт Договору Додаток 4.docx | |
12 листопада 2021 16:47 |
ТД (відкриті торги).docx |
12 листопада 2021 17:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 16:47 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
12 листопада 2021 16:47 |
Проєкт Договору Додаток 4.docx
|
|||
12 листопада 2021 16:47 |
ТД (відкриті торги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 10 листопада 2021 13:45
Дата відповіді: 12 листопада 2021 12:09
Доброго дня. Пунктом 3.1.6. Тендерної документації передбачено наступне: Винятки:
1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому.
Електронний майданчик не надає можливості публікації пропозиції без накладення підпису на всю пропозицію. Просимо внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго деня, дякуємо за запитання найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Підтверження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 10 листопада 2021 13:46
Дата відповіді: 12 листопада 2021 12:11
Відповідно до змін, внесених Законом України від 05.02.2021 №1217-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі трудова книжка заповнюється виключно на вимогу працівника (ст. 24 КЗпП України). Відповідно, якщо такої вимоги від працівника не надходило, трудова книжка працівника не заповнюється роботодавцем.
Враховуючи викладене, просимо виключити вимогу щодо надання трудових книжок працівників, встановлену у Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго деня, дякуємо за запитання найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Визначення предмета закупівлі
Дата подання: 10 листопада 2021 19:29
Дата відповіді: 12 листопада 2021 12:11
Шановний замовник, у закупівлі зазначено «відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», відповідно до розділу 5 Тендерної документації зазначено – «Роботи зі створення Cистеми», а в у п. 4.3 тендерної документації «Кількість товару та місце поставки» зазначено – «1 ліцензія». Просимо навести ясність та чітко визначити по тексту всієї тендерної документації предмет закупівлі: товари, роботи чи послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго деня, дякуємо за запитання найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Продовження термінів надання послуг/виконання робіт
Дата подання: 10 листопада 2021 19:32
Дата відповіді: 12 листопада 2021 12:13
Відповідно до календарного плану термін створення Системи зазначено «Протягом 7 календарних днів з дати отримання письмової заявки Замовника», що є строком, який неможливо виконати будь-яким іншим потенційним учасником, незалежно від кількості членів команди, оскільки процеси розробки, тестування, створення документації відповідно до Технічного завдання займуть набагато більше часу та мають бути поступовими. Просимо продовжити термін надання послуг або виконання робіт зі створення Системи до реально припустимих та прийнятних потенційними учасниками з досвіду ринку розробки програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, замовник має намір у межах закупівлі придбати (набути виключних майнові права) на програмне забезпечення. Для цих цілей замовникові не важливо чи буде продукт розроблятись протягом 7 днів, чи буде поставлений готовий програмний продукт та виключні майнові права на нього. Якщо на закупівлю не буде подано пропозицій, замовник перегляне строки надання послуг.
Щодо підтвердження втконання аналогічного договору
Дата подання: 10 листопада 2021 19:34
Дата відповіді: 12 листопада 2021 12:15
Потенційний учасник може бути розробником програмного продукту, який відповідає вимогам Технічного завдання і вже використовується ним в комерційних цілях на території України та всього Світу. Просимо доповнити розділ 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» твердженням, що учасник, який є розробником та вже використовує свій власний програмний продукт на ринку України і Світу, може не надавати «Довідку, підписану керівником Учасника процедури закупівлі, про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період з 2019 по 2021 роки».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установив кваліфікаційні критерії, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Всі учасники закупівель є рівними між собою. Кожен учасник закупівлі повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у Тендерній документації.
Зазначення брендбуку Замовника
Дата подання: 10 листопада 2021 19:35
Дата відповіді: 12 листопада 2021 15:50
У Тендерній документації, у Розділі 4.1.6 «Вимоги до ергономіки і технічної естетики» в декількох місцях зазначено «…відповідно до брендбуку Замовника». Просимо додати до Тендерної документації опис або посилання на брендбук Замовника.
Відповідь: Доброго деня, дякуємо за запитання найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛЬТО УКРАЇНА" |
3 880 000,00
UAH з ПДВ
|
3 841 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕПАРКГРАД" |
3 875 000,00
UAH з ПДВ
|
3 875 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЮГСТРОЙ 17 |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛЬТО УКРАЇНА" #41101279 |
Переможець |
3 841 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:08
|
Договір | укладений |
03 грудня 2021 11:02
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 10:55
|
3 841 000,00 UAH | UA518201720344311002100091290 КП ГІОЦ |
UA113808050000000026003556441 ТОВ "Рiальто Україна" |
Оплачений |