Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та багатофункціональні пристрої для НУШ
Очікувана вартість
110 674,00 UAH
UA-2021-11-05-002815-a 8de112e780124983a72eab4e5545e52c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Оксана Анатоліївна

+380382624083 gsr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГВАРДІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04403673
Місцезнаходження: 31352, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький р-н село Гвардійське, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 27
Контактна особа: Кондратюк Оксана Анатоліївна
+380382624083
gsr_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 15:00
Початок аукціону: 18 листопада 2021 11:04
Очікувана вартість: 110 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 553,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місце знаходження замовника: Україна, 31352, Хмельницька обл., с. Гвардійське, вул. Соборна, 27.Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер-копір-сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2021 року. Післяоплата – 100% Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2021 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 19:26
Оголошення.docx
05 листопада 2021 19:26
Додаток 4.docx
05 листопада 2021 19:26
Додаток 3.docx
05 листопада 2021 19:26
Додаток 2 проект договору.docx
05 листопада 2021 19:25
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 08 листопада 2021 23:19
Дата відповіді: 09 листопада 2021 14:33
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Товар повинен відповідати вимогам законодавства та,в даному випадку,технічному завданню закупівлі. Якщо,ліцензійна операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) відповідає усім вищезазначеним вимогам,то Замовник не бачить перешкод для встановлення.
Вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представництв в Україні на запропонований товар не є дискримінаційною вимогою, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
2.Щодо Вашого посилання на рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), Замовник розглянув це питання та повідомляє Вам,що згідно документації зазначених торгів, Замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товар.Тобто,вимагати авторизаційний лист від виробника в даному випадку є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників,враховуючи те,що надати вищезазначений документ зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях.
Проте,згідно нашої тендерної документації не встановлено конкретного виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від різних виробників та навіть,кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами.
Враховуючи все вищезазначене,Замовник не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та частини 5 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,норми ГКУ,ані норми інших Законів України.
Дякуємо за уточнення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-05-002815-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 08 листопада 2021 23:17
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2021 11:50
Доброго дня!Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє про таке:
1.Оголошення даної закупівлі здійснювалось з урахуванням усіх вимог Закону. Замовник жодним чином не встановлює будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не були порушені. Замовник не вимагає отримання дозволу від виробника товару на його реалізацію та надання такого дозволу в складі документації
2.Вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представництв в Україні на запропонований товар не є дискримінаційною вимогою, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
3.Щодо Вашого посилання на рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), Замовник розглянув це питання та поідомляє Вам,що згідно документації зазначених торгів, Замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товар.Тобто,вимагати авторизаційний лист від виробника в даному випадку є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників,враховуючи те,що надати вищезазначений документ зможуть зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях.
Проте,згідно нашої тендерної документації не встановлено конкретного виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від різних виробників та навіть,кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами.
Враховуючи все вищезазначене,Замовник не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та частини 5 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо,звертаємо Вашу увагу, що ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку ви посилаєтесь, описує сферу застосування Закону та не містить положень щодо дискримінації, ЗУ "Про здійснення державних закупівель" на який Ви посилаєтесь втратив свою чинність.
Тому,Ваша вимога не задоволена.
Дяуємо за зацікавленість закупівлею!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 108 996,00
UAH з ПДВ
108 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ" 110 600,00
UAH з ПДВ
110 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 12:51
Електронний підпис
17 листопада 2021 12:51
Паспорт Міщенко М.С..rar
17 листопада 2021 12:51
Лист Гарантія.pdf
17 листопада 2021 12:51
ДОКУМЕНТИ (4).rar
17 листопада 2021 12:51
Цінова Пропозиція 108996,00.pdf
17 листопада 2021 12:51
Порівняльна Таблиця.pdf
17 листопада 2021 12:51
Лист Гарантія.pdf
17 листопада 2021 12:51
Лист Гарантія 2.pdf
17 листопада 2021 12:51
Додаток №1.pdf
17 листопада 2021 12:51
Додаток 2 проект договору (4).pdf

Публічні документи

16 листопада 2021 10:49
Електронний підпис
16 листопада 2021 10:48
13 про сервісні центри.pdf
16 листопада 2021 10:48
15 про інструкції.pdf
16 листопада 2021 10:48
16 про встановлення.pdf
16 листопада 2021 10:48
7.2 лист моза.pdf
16 листопада 2021 10:48
14.4 сес БФП.pdf
16 листопада 2021 10:48
10 СЕС Mozabook.pdf
16 листопада 2021 10:48
4 проект договору.pdf
16 листопада 2021 10:48
5 цінова.pdf
16 листопада 2021 10:48
8 Гриф МОН на MozaBook.pdf
16 листопада 2021 10:48
22 висновок СЕС.pdf
16 листопада 2021 10:48
про транспортні витрати.pdf
16 листопада 2021 10:48
6 Згода - ОПД.pdf
16 листопада 2021 10:48
2 відомості про учасника.pdf
16 листопада 2021 10:48
про гарантію на 12 міс.pdf
16 листопада 2021 10:48
11 Інструкція на моза.pdf
16 листопада 2021 10:48
3 технічна специфікація.pdf
16 листопада 2021 10:48
ст 17.pdf
16 листопада 2021 10:48
14.5 СЕС ноутбук.pdf
16 листопада 2021 10:48
1. Установчі.pdf
16 листопада 2021 10:48
14.1 про сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 108 996,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 12:38
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
Переможець 110 600,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 13:59

Документи

19 листопада 2021 12:38
Електронний підпис
19 листопада 2021 12:37
Протокол

Документи

22 листопада 2021 13:58
Електронний підпис
22 листопада 2021 13:57
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
110 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 13:58
Електронний підпис
22 листопада 2021 13:57
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:21
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 09:58
Договір укладений
29 листопада 2021 09:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук 1 шт 25 000,00
UAH з ПДВ
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук 3 шт 20 000,00
UAH з ПДВ
Багатофункціональний пристрій (принтер-копір-сканер) 4 шт 6 400,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 433,33 UAH)