Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт залізничного переїзду на підїзній колії №13 станції Лужани~
Очікувана вартість
214 331,00 UAH
UA-2021-11-05-002700-c 96faf7187aad424c9e53a65a7f950e93
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронова Ж. П.

0322263916 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Миронова Ж. П.
0322263916
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 214 331,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 071,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (файл додається). Строк надання послуг - протягом 40 календарних днів з дати отримання заявки від замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт залізничного переїзду на підїзній колії №13 станції Лужани~ (предмет закупівлі визначено за лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59342, Україна, Чернівецька область, Лужани, вул. Центральна, залізничний переїзд на підїзній колії №13 станції Лужани
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника оплата здійснюється на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми № КБ-3. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми № КБ-3. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГРЕЙП 2002" 214 331,00
UAH
214 331,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2021 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2021 16:38
Довідка КВЕД.pdf
15 листопада 2021 16:38
СТАТУТ.pdf
15 листопада 2021 16:38
Рішенні_ наказ на директора.pdf
15 листопада 2021 16:38
Виписка з ЄДРЮО.pdf
15 листопада 2021 16:38
Ліцензія.pdf
15 листопада 2021 16:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 листопада 2021 16:38
ВІДГУК.pdf
15 листопада 2021 16:38
Пропозиція ст.Лужани.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРЕЙП 2002"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГРЕЙП 2002"
#31964191
Переможець 214 331,00
UAH
22 листопада 2021 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГРЕЙП 2002"
#31964191
214 331,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 08:40
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 14:52
ЛП-21862НЮ_10.12.21_ПП Грейп 2002.pdf укладений
13 грудня 2021 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ