Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання (ДК 021:2015 код 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-11-05-002555-b 267e6283eb194b72881e2a4bf49d5d0d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Білець

+380664793644 pzoro222@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОКИТНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 РОКИТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25322733
Вебсайт: http://gymnas.rokosvita.org.ua/
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., Рокитнівський р-н, селище міського типу Рокитне, ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 32
Контактна особа: Віта Білець
+380664793644
pzoro222@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Статтею 19 Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-4 передбачено, що діяльність у сфері теплопостачання може здійснюватись суб»єктами господарської діяльності у сфері теплопостачання всіх організаційно-правових форм та форм власності. Споживач або суб»єкт теплоспоживання має право вибирати змінювати теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Постачальниками послуги з централізованого теплопостачання можуть бути тільки учасники даної процедури закупівлі, тому що відсутні технічні можливості вибору інших теплопостачальних організацій. Учасники займають монопольне становище на ринку централізованого постачання теплової енергії в Рівненській області (згідно зведеного переліку суб»єктів природних монополій розміщеному на офіційному сайті Антимонопольного комітету України). Дана закупівля необхідна для забезпечення безперебійного та якісного забезпечення тепловою енергією приміщення нашого закладу загальної середньої освіти протягом 2021 року. Підпунктом 4 пункту 3 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування повноважень державних органів у сферах природних монополій та у галузі зв’язку» внесено зміни до частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії». Відповідно до зазначених змін на Антимонопольний комітет України покладені функції ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії. З метою запровадження механізму реалізації частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії», який набрав чинності з 8 січня 2013 року, та відповідно до пункту 11 частини третьої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», було прийнято розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 19.12.2012 за №2119/22431. Відповідно до зазначеного порядку до Зведеного переліку включаються суб'єкти господарювання (юридичні особи), які виробляють (реалізують) товари на ринках, що перебувають у стані природної монополії та включені до реєстрів суб'єктів природних монополій у відповідних сферах органами, що здійснюють державне регулювання у сфері природних монополій. Зведений перелік суб'єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Крім того, були визначені виробниками та виконавцями послуг з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами по Рівненській області централізованого опалення: Комунальне підприємство «Рокитнекомуненергія» згідно рішення Рокитнівської селищної ради №198 від 20.12.2017 року. Враховуючи вищевикладене, переговорна процедура закупівлі має бути проведена саме з Комунальним підприємством Рокитнекомуненергія», код ЄДРПОУ 30207721. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України "Про Антимонопольний комітет України", Закон України "Про природні монополії", розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р "Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій", зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 19 грудня 2012 р. за № 2119/22431, Зведений перелік суб’єктів природних монополій , рішення Рокитнівської селищної ради №198 від 20.12.2017 року та інші документи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 10:33
Оскарження наміру укласти договір: 11 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги теплопостачання (ДК 021:2015 код 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт. Рокитне, вул. Незалежності, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 10:01
протокол_winscan_to_pdf.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-09-000021 ● e3619b352f174b0dade6423e6aab2320
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2021 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

09.11.2021 № 696
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.11.2021 № 696

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-05-002555-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-10 10:40:14

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги теплопостачання (ДК 021:2015 код 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-002555-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-11-05-002555-b , умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини другої статті 40 Закону , а саме: «виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю».

Проте, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-11-19 15:26:51

Пояснення до закупівлі

Про розірвання договору №23 від 15.11.2021 року.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКИТНЕКОМУНЕНЕРГІЯ"
#30207721
Переможець 200 000,00
UAH
05 листопада 2021 10:33

Документи

05 листопада 2021 10:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 10:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКИТНЕКОМУНЕНЕРГІЯ"
#30207721
200 000,00
UAH
Документи

Документи

05 листопада 2021 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 10:42
додат.уг2021-11-22_11-41-21_winscan_to_pdf.pdf укладений
22 листопада 2021 10:42
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:33
тепло 2021-11-15_16-26-28_winscan_to_pdf.pdf укладений
15 листопада 2021 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, - виникла необхідність розірвати Договір № 23 від 15.11.2021 року.