Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02883110 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Рішельєвська, будинок 8 |
Контактна особа: |
СКАЧКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 380487221471 A2009@TE.NET.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 502 169,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 065,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 14:17 |
ТД Комплекс лабораторний для аналізу дорожнього покриття 05_11_21.doc | |
05 листопада 2021 14:17 |
Д_1 Комплекс лабораторний для аналізу дорожнього покриття 05_11_21.doc | |
05 листопада 2021 14:17 |
Д_2 Комплекс лабораторний для аналізу дорожнього покриття 05_11_21.doc | |
05 листопада 2021 14:17 |
Д_3 Комплекс лабораторний для аналізу дорожнього покриття 05_11_21.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000049 ● cf6a7d33bcb74e779f1c7687a2d0add2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2023 Одеса № 49
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.02.2023 № 49
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-11-05-002028-c 05.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 14:30:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 06.12.2021 № 87-21 (далі – Договір) протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання? Відповідно до пункту 11.1 Договору цей Договір вважається укладеним з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 р., але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
2. Надати документи, які підтверджують повне виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором (видаткові накладні, акти приймання-передачі, казначейські виписки, що підтверджують повну оплату товару).
Також надати документи, які товариством з обмеженою відповідальністю «ЕМСС» відповідно до умов підпункту 4.6.1 пункту 4.6 Договору, надано Замовнику при поставці товару, що підтверджують його якість (сертифікат, паспорт або інше).
3. Чи вносились Замовником зміни до Договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, крім продовження строку поставки та передачі товару згідно з додатковою угодою від 17.12.2021 № 1 до Договору? У разі внесення відповідних змін до договору про закупівлю, просимо надати усі додаткові угоди.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 22:27:53
Відповідь на запит
1 Повідомлю Вас, що недолік був усунутий та оприлюднений звіт про виконання Договору від 06.12.2021 р. № 87-21
2. На вашу вимогу надаємо документи, які підтверджують повне виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором від 06.12.2021 р. № 87-21 та документи, які підтверджують якість товару.
3. Змін до договору від 06.12.2021 р. № 87-21 не вносилось (крім продовження строку поставки та передачі товару згідно з додатковою угодою від 17.12.2021 р. № 1 до Договору).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа ОДЕСЬКОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (надалі – Уповноважена особа), ознайомилась з висновком «про результати моніторингу процедури закупівлі» (надалі - Висновок). Відповідно до зобов'язання щодо усунення порушення про яке зазначене у висновку, уповноважена особа повідомляє Південний офіс Держаудитслужби про прийняті заходи: 1. Уповноваженою особою були здійснені заходи направлені як на усунення порушення так і на недопущення встановлених порушень у подальшому. 2. Стосовно особи, якою було допущене порушення з боку замовника були прийняті заходи реагування (був складений наказ №44 від 13.03.2023 р.).
2023-03-16 15:57:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0089/2023/пр |
Дата публікації: | 22 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/522/7862/23 |
Дата відкриття провадження: | 21 червня 2023 |
Документи:
28 червня 2023 08:21
|
Електронний підпис |
22 травня 2023 08:13
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСС" |
1 469 004,00
UAH з ПДВ
|
1 469 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛТЕК" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСС" #41587616 |
Переможець |
1 469 004,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 23:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 22:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 13:08
|
допугода №1 від 17,12,21 до дог № 87-21від 06,12,21 ЕМСС изм.сроков поставки.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:34
|
дог№ 87-21 від 06.12.21 ЕМСС 1469004,00грн.PDF | укладений |
06 грудня 2021 16:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплекс лабораторний для аналізу дорожнього покриття для проведення експертиз (з меблями) | 1 | комп. |
1 469 004,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникнення у продавця документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили затримку у передачі товару покупцю. Продовжити продавцю термін поставки Товару: до 24.12.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 87-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплекс лабораторний для аналізу дорожнього покриття для проведення експертиз (з меблями) | 1 | комп. |
1 469 004,00
UAH з ПДВ
|