Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп'ютери, графічний планшет, планшети)
Очікувана вартість
535 293,00 UAH
UA-2021-11-05-001649-a ● 9f5df1fb859844f88442d1dcfc31642c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02125237 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Філіпова Тетяна Олександрівна 0619448131 ZAKUPIVLI@MDPU.ORG.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:51 |
Очікувана вартість: | 535 293,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 676,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комп.
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Гетьманська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
1 шт.
Графічний планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Гетьманська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
5 шт.
Планшет (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Гетьманська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
1 шт.
Планшет (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Гетьманська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 13:43 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
05 листопада 2021 13:43 |
Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
05 листопада 2021 13:43 |
Додаток 2 Перелік документів с.16, ст17.docx | |
05 листопада 2021 13:43 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.docx | |
05 листопада 2021 13:43 |
Тендерна документація ДК 3021.docx | |
05 листопада 2021 13:43 |
Оголошення від 05.11.2021.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 09 листопада 2021 20:58
Дата відповіді: 11 листопада 2021 10:47
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Маємо звернути Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлено будь-яких вимог щодо надання авторизаційних листів. Щодо встанолення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Pro, в тендерній документації відсутня вимога про встановлення її саме виробником, тому допускається встановлення її постачальником, за умови доведення наявності ліцензії на неї. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
525 003,00
UAH з ПДВ
|
525 003,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШВЕЙ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " |
532 800,00
UAH з ПДВ
|
532 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Переможець |
525 003,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:16
|
Доп.угода №2 від 20.12.2021 дог.№530.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:29
|
Дод.угода №1 від 08.12.2021 дог.№530.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:09
|
Дог.№530 від 08.12.2021 ТОВ СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА.pdf | укладений |
09 грудня 2021 10:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональний комп'ютер | 25 | комп. |
19 602,00
UAH з ПДВ
|
Графічний планшет | 1 | шт. |
8 979,00
UAH з ПДВ
|
Планшет (тип 1) | 5 | шт. |
3 792,00
UAH з ПДВ
|
Планшет (тип 2) | 1 | шт. |
7 014,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.11.2 Договору № 530 від 08.12.2021 Сторони погодилися внести зміни з метою покращення якості предмета закупівлі, враховуючі що таке покращення не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 530 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виправлення технічної помилки (зазначення помилкового партномеру), Сторони погодилися внести зміни до Договору. При цьому Сторони погодилися виправити: Планшет (тип 2) Lenovo Tab M10 FHD Plus (2ndGen) WiFi 64Gb Platinum Grey (ZA5G0054UA), гарантія 12 міс. на Планшет (тип 2) Lenovo Tab M10 FHD Plus (2ndGen) WiFi 64Gb Platinum Grey (ZA5Т0417 UA), гарантія 12 міс. |
Номер договору про закупівлю: | 530 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональний комп'ютер | 25 | комп. |
19 602,00
UAH з ПДВ
|
Графічний планшет | 1 | шт. |
8 979,00
UAH з ПДВ
|
Планшет (тип 1) | 5 | шт. |
3 792,00
UAH з ПДВ
|
Планшет (тип 2) | 1 | шт. |
7 014,00
UAH з ПДВ
|