Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Services in written translation services (code 79530000-8 оf the National Classifier of Ukraine 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»)
Services in written translation services (code 79530000-8 оf the National Classifier of Ukraine 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»)
Очікувана вартість
4 632 720,00 UAH
UA-2021-11-05-001404-a ● 19167aca69b64148a96d7463f58acbb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національне антикорупційне бюро України |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3 |
Контактна особа: |
Панько Катерина Ігорівна 0443639676 K.PANKO@NABU.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Томєєв Олександр Анатолійович 380442463346 o.tomeyev@nabu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | The National Anti-corruption Bureau of Ukraine |
National ID: | 39751280 |
Contact point: |
Panko Katerina 0443639676 K.PANKO@NABU.GOV.UA |
Additional contacts: |
Alexander Tomeyev 380442463346 o.tomeyev@nabu.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 15:28 |
Очікувана вартість: | 4 632 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 163,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 листопада 2021 12:56 |
Enquiries until: | 26 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 4 632 720 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 164 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Обсяг надання послуг: переклад 38606 сторінок з/на 34 іноземні мови, більш детально у тендерній документації. Місце надання послуг: Національне антикорупційне бюро України (вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035), або інша адреса, яка вказана Замовником. Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2022 включно, більш детально у тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Language(-es) in which the tender proposals shall be prepared: the documents of the tender proposal, which have to be drafted by the participant of the procurement procedure in accordance with the requirements of tender documents, shall be formulated in the Ukrainian language. More details are stated in tender documents. Scope of services: translation of 38606 pages from/into 34 foreign languages, more details are stated in tender documents. Place of provision of services: the National Anti-Corruption Bureau of Ukraine (3, Vasylia Surykova Str., Kyiv, 03035), or other address as indicated by the Customer. Period (term) of provision of services: to 31.12.2022 (inclusive), more details are stated in tender documents. Date and time of the tender proposals opening: On the day and time of deadline for submitting the tender proposals indicated in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all the files of the tender proposals, except information on the price/indicated price of the tender proposals. Payment terms under the agreement (payment procedure): the Customer pays the cost of services on the grounds of the Act of acceptance and transfer of services within 10 (ten) working days from the date of provision of services or its separate stage under the Act of acceptance and transfer, subject to actual budget financing of expenditures at the account of the Customer in 2022. More details are stated in tender documents.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 посл.
Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу
Services in written translation services (code 79530000-8 оf the National Classifier of Ukraine 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»)
CPV: 79530000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі акта приймання-передачі послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання послуг або їх окремого етапу за актом приймання-передачі, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2022 році. Більш детально у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 4 до тендерної документації. Проєкт договору.doc | |
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
05 листопада 2021 12:53 |
Тендерна документація.doc |
05 листопада 2021 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc
|
|||
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 4 до тендерної документації. Проєкт договору.doc
|
|||
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc
|
|||
05 листопада 2021 12:53 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc
|
|||
05 листопада 2021 12:53 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-05-001404-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович, Код ЄДРПОУ:3204118977
Дата подання: 20 грудня 2021 20:32
Порушення допуску до аукціону
ВИМОГА
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАШАЄВ БОРИС ВАХІДОВИЧ не погоджується з допущенням до аукціону тендерної пропозиції ФОП Марчук С.Ю. оскільки в складі її пропозиції відсутнє підтвердження виконання аналогічного договору ПАТ Фармак.
Так, в складі пропозиції надано банківську виписку, яка фактично не надає можливості співставити її з актами наданих послуг. Надана в складі пропозиції картка рахунку 31 відповідно до чинного законодавства не є первинним документом.
Враховуючи зазначене, учасником ФОП Марчук С.Ю. не виконано вимог тендерної документації та у відповідності до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» її пропозиція повинна бути відхилена.
Нами проведене фактичне співставлення наданих в складі пропозиції ФОП Марчук С.Ю. аналогічних договорів, актів та банківських виписок.
Так, акти та банківські виписки по договорам Національного банку України та Міністерства економіки чітко співставляються та підтверджуються на відміну від договору ПАТ Фармак.
Прошу тендерний комітет Національного антикорупційного бюро розглянути дане звернення та забезпечити дотримання принципів передбачений ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надати роз’яснення яким чином Замовником проведено співставлення (аналіз) виконання учасником аналогічного договору ПАТ Фармак.
Розгорнути
Згорнути
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАШАЄВ БОРИС ВАХІДОВИЧ не погоджується з допущенням до аукціону тендерної пропозиції ФОП Марчук С.Ю. оскільки в складі її пропозиції відсутнє підтвердження виконання аналогічного договору ПАТ Фармак.
Так, в складі пропозиції надано банківську виписку, яка фактично не надає можливості співставити її з актами наданих послуг. Надана в складі пропозиції картка рахунку 31 відповідно до чинного законодавства не є первинним документом.
Враховуючи зазначене, учасником ФОП Марчук С.Ю. не виконано вимог тендерної документації та у відповідності до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» її пропозиція повинна бути відхилена.
Нами проведене фактичне співставлення наданих в складі пропозиції ФОП Марчук С.Ю. аналогічних договорів, актів та банківських виписок.
Так, акти та банківські виписки по договорам Національного банку України та Міністерства економіки чітко співставляються та підтверджуються на відміну від договору ПАТ Фармак.
Прошу тендерний комітет Національного антикорупційного бюро розглянути дане звернення та забезпечити дотримання принципів передбачений ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надати роз’яснення яким чином Замовником проведено співставлення (аналіз) виконання учасником аналогічного договору ПАТ Фармак.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2021 19:12
Добрий день!
Національним бюро розглянуто Ваше звернення (вимогу) за предметом закупівлі Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляє про таке.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям наведена у додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме:
- первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо);
- документів (документа), що підтверджують оплату цих послуг.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, учасником ФОП МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА у складі тендерної пропозиції, зокрема, надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору з ПАТ «ФАРМАК» від 28.12.2017 № 151-248/17 та документів, що підтверджують виконання цього договору, а саме:
- «Акти Фармак.pdf»;
- «Виписка по рахунку Фармак pdf»;
- «Витяг-розшифровка оплати Фармак pdf».
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ФОП МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА відповідає вимогам тендерної документації (у тому числі в частині підтвердження виконання аналогічного договору з ПАТ «ФАРМАК» від 28.12.2017 № 151-248/17) та була допущена тендерним комітетом Національного бюро до аукціону.
Звертаємо увагу, що процедура закупівлі проводиться Замовником з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави для задоволення вимоги ФОП ПАШАЄВ БОРИС ВАХІДОВИЧ відсутні.
Дякуємо за звернення.
Національним бюро розглянуто Ваше звернення (вимогу) за предметом закупівлі Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляє про таке.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям наведена у додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме:
- первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо);
- документів (документа), що підтверджують оплату цих послуг.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, учасником ФОП МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА у складі тендерної пропозиції, зокрема, надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору з ПАТ «ФАРМАК» від 28.12.2017 № 151-248/17 та документів, що підтверджують виконання цього договору, а саме:
- «Акти Фармак.pdf»;
- «Виписка по рахунку Фармак pdf»;
- «Витяг-розшифровка оплати Фармак pdf».
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ФОП МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА відповідає вимогам тендерної документації (у тому числі в частині підтвердження виконання аналогічного договору з ПАТ «ФАРМАК» від 28.12.2017 № 151-248/17) та була допущена тендерним комітетом Національного бюро до аукціону.
Звертаємо увагу, що процедура закупівлі проводиться Замовником з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави для задоволення вимоги ФОП ПАШАЄВ БОРИС ВАХІДОВИЧ відсутні.
Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-05-001404-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л'АМЕРИКА", Код ЄДРПОУ:36531755
Дата подання: 22 грудня 2021 19:02
Дата подання: 22 грудня 2021 19:02
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Л'АМЕРИКА» та допущення до аукціону тендерної пропозиції ФОП Марчук Світлани Юріївни
Національним антикорупційним бюро України було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою, предмет закупівлі:
Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Services in written translation services (code 79530000-8 оf the National Classifier of Ukraine 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-05-001404-a, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.11.2021 року, строк надання послуг до 31.12.2022 року.
Для участі у процедурі закупівлі були тендерні пропозиції подали:
- ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА
- Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович
- ФОП Шевченко Людмила Михайлівна
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л'АМЕРИКА".
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-11-05-001404-a, опублікований в електронній системі закупівель 17 грудня 2021 року, Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА" та допустити до аукціону тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Марчук Світлани Юріївни.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію та не відхиливши тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Марчук Світлани Юріївни Замовником були порушені права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА" щодо участі нашого товариства в аукціоні з метою перемоги за результатами його проведення, визначення нас переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, а також право на недискримінаційний підхід щодо об’єктивного розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Марчук Світлани Юріївни, яка повинна була бути відхилена.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, Викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією Результати розгляду тендерної пропозиції учасника Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію та у складі тендерної пропозиції Учасника наявний документ викладений іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією, а саме: Учасником завантажено файл «Виписка.pdf» під назвою «Выписка по счетам за 15.12.2021», який складено частково іноземною мовою без надання перекладу цього документа українською мовою. Також вищезазначений файл не містить засвідчення банку в письмовій або електронній формі, при цьому Учасником не надано будь-яких відомостей, які б підтвердили правомірність відсутності засвідчення банку на виписці. Отже, Учасник не надав документи, які підтверджують оплату виконаних ним послуг. Вирішили: відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Л’АМЕРИКА» подану за предметом закупівлі Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») відповідно до абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА" є безпідставним, виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та зазначена Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме:
Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме:
- первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо);
- документів (документа), що підтверджують оплату цих послуг.
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА" поданий договір №010321-1 про закупівлю послуг від 01 березня 2021 року, укладений Адвокатським бюро «Вахненка Максима Вікторовича» з Товариством з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА".
Замовником в електронній системі закупівель була оприлюднена вимога про усунення не відповідностей відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА", відповідно до якої було визначено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії документів, які підтверджують оплату наданих за аналогічним до предмета закупівлі договором послуг.
Товариством з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА" на виконання зазначеної вимоги були подані:
- платіжне доручення № 92 від 15 грудня 2021 року, платник АБ «Вахненка Максима Вікторовича», отримувач: ТОВ «Л'Америка», призначення платежу: за послуги письмового та усного перекладу згідно договору № 010321-1 про закупівлю послуг від 01.03.2021 р, яким підтверджено оплату послуг за наведеним договором (на суму 58 860 грн.);
- выписка по счетам за 15.12.2021 року (на суму 58860 грн.).
По-перше, вимогами Додатку 1 до Тендерної документації було передбачено можливість надання ОДНОГО документа, що підтверджує оплату цих послуг.
Такий документ – платіжне доручення№ 92 від 15 грудня 2021 року, яким підтверджується оплата послуг за договором№ 010321-1 про закупівлю послуг від 01.03.2021 р, поданим нами на вимогу Замовника.
По-друге, вимогами Додатку 1 до Тендерної документації як і іншими вимогами Тендерної документації не було передбачено подання саме ВИПИСКИ по рахункам, як підтвердження оплати послуг за наданим аналогічним договором.
Ураховуючи це, подання Товариством з обмеженою відповідальністю «Л'Америка» вищенаведеної «Выписки по счетам» (яка не вимагалася) частково мовою не порушує вимог Додатку 1 до Тендерної документації та інших вимог Тендерної документації і НЕ СПРОСТОВУЄ підтвердження нами оплати послуг за договором № 010321-1 про закупівлю послуг від 01.03.2021 р.
Оскільк,и Додатком 1 до Тендерної документації не було встановлено вимоги подати саме Виписку по рахунку для підтвердження оплату послуг за наданим аналогічним договором, то подання цього документу частково російською мовою не могло бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції (він не вимагався).
По-третє, відповідно до абзацу тридцять п’ятого пункту 1.4 глави 1 Інструкції
про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затверджена постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22 платіжне доручення - розрахунковий документ, що містить письмове доручення платника обслуговуючому банку про списання зі свого рахунку зазначеної суми коштів та її перерахування на рахунок отримувача.
Отже, саме платіжним дорученням № 92 від 15 грудня 2021 року, поданим ТОВ «Л'Америка» на вимогу Замовника, підтверджується оплата послуг за договором № 010321-1 про закупівлю послуг від 01.03.2021 р, що узгоджується з наведеною Інструкцією Національного банку України.
Щодо підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції – «Також вищезазначений файл не містить засвідчення банку в письмовій або електронній формі, при цьому Учасником не надано будь-яких відомостей, які б підтвердили правомірність відсутності засвідчення банку на виписці»
Тендерною документацією не було встановлено вимог надати засвідчення банку на документах (документі), що підтверджує оплату цих послуг.
Отже, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Л'Америка» на цій підставі є також необґрунтованим.
Щодо неправомірного допуску до аукціону та не відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Марчук Світлани Юріївни.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та зазначена Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме:
Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме:
- первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо);
- документів (документа), що підтверджують оплату цих послуг.
Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір (договори), предметом якого є надання послуг з письмового перекладу та наявністю в ньому (них) у сукупності не менше ніж 80% мов, зазначених у таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації.
У складі пропозиції ФОП Марчук на підтвердження кваліфікаційного критерію надано договір про надання послуг № 151-248/17 від 28.12.2017, укладений Фізичною особою-підприємцем Марчук Світланою Юрівною з Публічним акціонерним товариством «ФАРМАК».
До цього договору також надано 18 актів здачі-прймання робіт (далі-акти), у якому зазначені мови перекладу за наведеним договором.
Також у складі тендерної пропозиції поданий файл «Виписка по рахунку Формак», «Картка рахунку:31».
Картка рахунку 31 відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» не є первинним документом та відповідно не може свідчити про оплату відповідних послуг, оскільки сформований за допомогою внутрішньої бухгалтерської програми, яка не кореспондується з аналітикою банку.
Поданий документ «Виписка по рахунку Формак», який в своєму змісті або у реквізитах платежу має лише посилання на Договір № 151-248/17 від 28.12.2017, без будь якого посилання на акти або іншу інформацію, яка б надала змогу ідентифікувати або співставити (підтвердити) за надання послуг перекладу, якої саме мови проведена оплата.
Як приклад, всі ці оплати вказані у документі «Виписка по рахунку Формак» можуть бути лише за письмовий переклад англійської мови, що відповідно в сукупності наданих в складі аналогічних договорів не підтверджує наявності не менше ніж 80% мов, зазначених у таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації.
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1.Зобов'язати Національне антикорупційне бюро України скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Л'АМЕРИКА", предмет закупівлі: Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Services in written translation services (code 79530000-8 оf the National Classifier of Ukraine 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-05-001404-a.
2. Зобов'язати Національне антикорупційне бюро України скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій про допущення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Марчук Світлани Юріївни до аукціону, предмет закупівлі: Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Services in written translation services (code 79530000-8 оf the National Classifier of Ukraine 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-05-001404-a.
Додаток: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-11-05-001404-a.
2. Платіжне доручення № 92 від 15 грудня 2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2021 16:19
рішення від 24.12.2021№28366.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2021 16:18
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.01.2022№36.pdf
Дата публікації: 11 січня 2022 10:04
інофрмація про резолютивну частину рішення від 18.01.2022 № 1021.pdf
Дата публікації: 19 січня 2022 16:33
рішення від 18.01.2022 № 1021.pdf
Дата публікації: 21 січня 2022 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1021-р/пк-пз від 18.01.2022 Замовником скасовано рішення тендерного комітету Національного бюро про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Л’АМЕРИКА»
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2022 18:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 січня 2022
Найменування: | Національне антикорупційне бюро України |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 18:43
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 18:44
|
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л'АМЕРИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 18:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л'АМЕРИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л'АМЕРИКА" |
3 858 283,60
UAH з ПДВ
|
3 858 283,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович |
4 572 494,60
UAH з ПДВ
|
4 572 494,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" |
4 632 720,00
UAH з ПДВ
|
4 582 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна |
4 628 859,40
UAH з ПДВ
|
4 628 859,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧУК СВІТЛАНА ЮРІЇВНА |
4 632 720,00
UAH з ПДВ
|
4 632 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л'АМЕРИКА" #36531755 |
Переможець |
3 858 283,60
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 11:32
|
Дод_договір_3_77_від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 18:01
|
Дод_договір_2_21.pdf | зміни до договору |
17 січня 2023 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 17:06
|
Дод.Договір 1_266.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 12:05
|
Договір_58.pdf | укладений |
21 лютого 2022 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись пунктами 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі, п.п. 7.2.-7.3. договору 58 про закупівлю послуг за державні кошти від 18 лютого 2021 домовилися внести зміни до договору в пункт 3.1, пункт 7.1. викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/266 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 5 та пунктом 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,7.2., 7.3. договору № 58 про закупівлю за державні кошти від 18.02.2022, домовились перше речення пункту 2.1. договору та додаток 1 до договору викласти в новій редакції. Більш детально в додатковому договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 1 статті 651 та частиною 1 статті 653 Цивільного кодексу України, пунктами 7.2-7.3 договору № 58 про закупівлю за державні кошти від 18 лютого 2022 року, домовились перше речення пункту 2.1. договору та додаток 1 «Специфікація» до договору викласти в новій редакції. Більш детально в додатковому договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/77 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |