Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of local significance О181009 Berestovets-Lisopil km 7 + 800 - km 10 + 500, Rivne region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чернецька Катерина Петрівна 380501713221 dortender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Chernetska Kateryna 380501713221 dortender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 05 січня 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 37 106 245,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 371 062,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії ( далі – банківська гарантія), виданої банком (далі – банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства.Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис баанку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.Повноваження оcоби, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладенням КЕП авізуючого банку.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії зазначені в п.2 Розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 371062.45 UAH |
Publication date: | 05 листопада 2021 12:34 |
Enquiries until: | 28 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 грудня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 37 106 245 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 371 062 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 12:31 |
Тенедерна документація.docx | |
05 листопада 2021 12:31 |
Огол. англ..doc | |
05 листопада 2021 12:31 |
Додаток №5 (Проєкт договору).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-18-000015 ● d3a911002c644a0e8cc8e15205530315
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2022 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.02.2022 № 103
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.02.2022 №103
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-05-001307-a 05.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 17:03:49
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до розділу 1.2 додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням.
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа);
- начальник дільниці / виконавець робіт /майстер або інша особа, яка виконує його функції (1 особа);
- водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники (12 осіб).
На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
В складі пропозиції ТОВ "МЕРИДІАН." подано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №217/ТДВ від 06.12.2021, що містить інформацію про наявність в штаті начальника дільниці (головного інженера) Собіщанського Олександра Леонідовича та майстра дільниці Ковальчука Сергія Володимировича. Також завантажені дипломи по вказаних працівниках видані в 2020 році Національним університетом водного господарства та природокористування. В дипломі Собіщанського О.Л. вказано про здобуття спеціальності «будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «автомобільні дороги і аеродроми». В дипломі М 20 №173561 Ковальчука С.В. вказано про здобуття спеціальності «будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «промислове і цивільне будівництво». Поданий в складі пропозиції диплом на майстра Ковальчука С.В. не містить підтвердження, що його спеціальність пов’язана з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг.
Відповідно до розділу 1.3 додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання); Оригінал(-и) або копія(-ії) акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального,/ поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 3-ьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно в обсязі та об’ємах, зазначених в основних видах робіт в натуральних величинах.
Основні види робіт та обсяги, які повинні підтвердити у тендерній пропозиції:
1) улаштування покриття щебенево-піщаною сумішшю автогрейдером;
2) улаштування вирівнюючих шарів основи із піску/щебеню автогрейдером;
3) влаштування вирівнюючого/верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем;
4) влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1/ 1.2/ 1.5/ 1.6/ 1.7/ 1.8 маркірувальною машиною.
В складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" надано Інформацію про виконання аналогічного договору від 02.12.2021 №02-12/7, копії аналогічних договорів, перелічених в довідці, з відповідним підтвердженням виконання робіт. Однак, вказані документи не містять підтвердження влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.8 маркірувальною машиною.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасниками торгів ТОВ "МЕРИДІАН." та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" вимог тендерної документації та допущення їх до участі в аукціоні, а також щодо дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію щодо оприлюднення з посиланням на сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:59:56
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-05-001307-a) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертна оцінка № 18-0333/03-21 від 31.08.2021р. проведено філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 11:05:43
Про припинення моніторингу процедур закупівель
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби від 24.02.2022 №34 проведення моніторингів процедур закупівель, на період дії воєнного стану на території України, припинено.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-01-000023 ● 2de5116e3c84404da7e164a631be7554
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2022 № 1
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2022 №1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-11-05-001307-a 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-07 14:19:00
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до розділу 1.2 додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням.
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа);
- начальник дільниці / виконавець робіт /майстер або інша особа, яка виконує його функції (1 особа);
- водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники (12 осіб).
На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
В складі пропозиції ТОВ "МЕРИДІАН." подано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №217/ТДВ від 06.12.2021, що містить інформацію про наявність в штаті начальника дільниці (головного інженера) Собіщанського Олександра Леонідовича та майстра дільниці Ковальчука Сергія Володимировича. Також завантажені дипломи по вказаних працівниках видані в 2020 році Національним університетом водного господарства та природокористування. В дипломі Собіщанського О.Л. вказано про здобуття спеціальності «будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «автомобільні дороги і аеродроми». В дипломі М 20 №173561 Ковальчука С.В. вказано про здобуття спеціальності «будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «промислове і цивільне будівництво». Поданий в складі пропозиції диплом на майстра Ковальчука С.В. не містить підтвердження, що його спеціальність пов’язана з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг.
Крім того, пп. 11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено вимога щодо завантаження в складі пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних від осіб Учасника, персональні дані яких надані або містяться у складі тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ТОВ "МЕРИДІАН." подано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №217/ТДВ від 06.12.2021, що містить в п. 15-37 довідки інформацію про залучення до виконання робіт водіїв та машиністів по договорах надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами. Однак листи-згоди на обробку персональних даних від вказаних осіб Учасника, що будуть залучені до виконання робіт, не надані.
Відповідно до розділу 1.3 додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання); Оригінал(-и) або копія(-ії) акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального,/ поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 3-ьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно в обсязі та об’ємах, зазначених в основних видах робіт в натуральних величинах.
Основні види робіт та обсяги, які повинні підтвердити у тендерній пропозиції:
1) улаштування покриття щебенево-піщаною сумішшю автогрейдером;
2) улаштування вирівнюючих шарів основи із піску/щебеню автогрейдером;
3) влаштування вирівнюючого/верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем;
4) влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1/ 1.2/ 1.5/ 1.6/ 1.7/ 1.8 маркірувальною машиною.
В складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" надано Інформацію про виконання аналогічного договору від 02.12.2021 №02-12/7, копії аналогічних договорів, перелічених в довідці, з відповідним підтвердженням виконання робіт. Однак, вказані документи не містять підтвердження влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.8 маркірувальною машиною.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасниками торгів ТОВ "МЕРИДІАН." та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" вимог тендерної документації та допущення їх до участі в аукціоні, а також щодо дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-12 13:01:18
відповідь на запит
Так як предметом перевірки у ході моніторингу UA-M-2022-04-01-000023 від 01.04.2022 є ті самі питання, що перевірялися у ході попереднього моніторингу UA-M-2022-02-18-000015 від 18.02.2022 закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-001307-a), повідомляємо, що врахувавши позицію органу державного фінансового контролю та запит поданий в ході моніторингу UA-M-2022-02-18-000015 від 18.02.2022 замовником було вирішено розірвати договір №3 від 25.01.2022 року, укладений за результатами закупівлі у спосіб визначений законодавством. Документальне підтвердження додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-12 15:39:07
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В розміщеній в електронній системі закупівель Вимозі про усунення невідповідностей до учасника торгів КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» Замовником вказано на не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема Учасником в складі тендерної пропозиції не надано нотаріальний переклад трудових книжок на працівників, які зазначені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №06/12-107 від 06.12.2021 за № з/п 1,2,4,6,17,33,34,39,40. Встановлена вимога надати нотаріальний переклад трудових книжок, які зазначені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, що будуть залучені до виконання робіт №06/12-107 від 06.12.2021 за № з/п 1,2,4,6,17,33,34,39,40.
Згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.
Примітка.
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Вказана вимога Замовника не відноситься до вимог, що стосуються кваліфікаційних критеріїв викладених в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (зокрема п. 1 та п. 5 розділу 3) та в додатку №2 до тендерної документації.
Слід зауважити, що в разі не надання документу, що вимагається тендерною документацією, за відсутності невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, не може застосовуватись механізм 24 години.
Зважаючи на вищенаведене, тендерна пропозиція такого учасника підлягала відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону.
Тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» не відхилена Замовником.
Пояснення з вищевикладеного питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-15 11:45:50
Відповідь на запит
Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне. Вимога, що всі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. Примітка. Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою – не є вимогою конкретного документу, а лише інструкцією до того, як документи, що подаються учасником повинні бути оформлені. Враховуючи, що учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в нього працівників було подано документи, а саме трудові книжки на працівників, які зазначені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників без нотаріального перекладу, вважаємо, що застосування механізму 24 годин було правомірним так як мало місце саме невідповідність документів, що стосуються кваліфікаційних критеріїв викладених в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (зокрема п. 1 та п. 5 розділу 3) та в додатку №2 до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом розірвання договору відповідною додатковою угодою від 28.04.2022р. Додаткова угода про розірвання від 28.04.2022 року оприлюднена у системі Prozorro відповідно до чинного законодавства.
2022-05-03 16:53:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРИДІАН." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2021 15:42
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2021 15:43
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2022 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
34 980 000,00
UAH з ПДВ
|
31 979 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕРИДІАН." |
37 050 000,00
UAH з ПДВ
|
31 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
36 997 000,00
UAH з ПДВ
|
36 997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 |
Переможець |
31 979 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2022 10:20
|
прок.pdf | укладений |
29 квітня 2022 10:20
|
ДУ.pdf | укладений |
29 квітня 2022 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 09:45
|
прок.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 09:44
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:33
|
додатки до дог 3.pdf | укладений |
27 січня 2022 09:33
|
дог 3.pdf | укладений |
27 січня 2022 09:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область | 1 | посл. |
31 979 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О181009 Берестовець-Лісопіль км 7+800 – км 10+500, Рівненська область | 1 | посл. |
31 979 000,00
UAH з ПДВ
|