Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Велаглюцераза альфа 400 ОД)
Очікувана вартість
80 704 947,96 UAH
UA-2021-11-05-001186-b ad477c1b68ee459bab42737f9b8aa1b4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Велаглюцераза альфа 400 ОД)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: 1) UA-2021-04-23-006066-a; 2) UA-2021-06-02-003415-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-23-006066-a/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-003415-b/print/report/pdf.
Таким чином, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 09:16
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2380 одиниця
Велаглюцераза альфа 400 ОД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Velaglucerase alfa

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-03-000038 ● 2b07bb3b78744e2b8140188f1bdb73d0
  • Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022 12:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.10.2022 № 234

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-05-001186-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-04 16:13:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фармацевтичної продукції (велаглюцераза альфа 400 ОД) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-001186-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 3.7 договору про закупівлю від 19.11.2021 № 09/387-11/2021, в частині внесення забезпечення попередньої оплати: терміном дії з моменту здійснення попередньої оплати до виконання постачальником зобов’язань за цим договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковими угодами від 07.12.2021 № 2 та від 10.03.2022 № 3).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.202 № 2 та від 10.03.2021 № 3 до договору про закупівлю від 19.11.2021 № 09/387-11/2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-07 17:33:55

Пояснення (інформація, документи)

Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник), розглянувши запит ДАСУ про надання пояснень від 04.10.2022 р., висловлює повагу та повідомляє.
За результатами проведення переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Велаглюцераза альфа 400 ОД)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-05-001186-b (далі – Процедура закупівлі) Замовник уклав Договір про закупівлю № 09/387-11/2021 від 19.11.2021 р. (далі – Договір) з переможцем Процедури закупівлі – Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ (Takeda Pharmaceuticals International AG) (далі – Постачальник).
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП “Медзакупівлі України” на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку МОЗ України предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є Міністерство охорони здоров’я України (далі – МОЗ України). Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП “Медзакупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Відповідно до редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298, яка діяла на момент проведення Процедури закупівлі, ДП «Медзакупівлі України», як одержувач бюджетних коштів, погоджував з МОЗ медико-технічні вимоги до товарів і послуг, що є предметом закупівлі.
Наказом МОЗ України від 04.01.2021 р. № 2 (зі змінами та доповненнями) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0002282-21#Text) затверджено номенклатури лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуватимуться за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру” (далі – Номенклатура), включаючи напрям “Медикаменти для громадян, які страждають на орфанні метаболічні захворювання”, до якого включено лікарський засіб за міжнародною непатентованою назвою “Велаглюцераза альфа 400 ОД”, формою випуску - ампули, флакони, шприци.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 р. № 132 (зі змінами та доповненнями) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/132-2021-%D0%BF#Text) затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році.
Наказом МОЗ України від 12.01.2021 р. № 32 до ДП “Медзакупівлі України” (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-12012021--32-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2021-roku) доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2021 році, включаючи напрям “Медикаменти для громадян, які страждають на орфанні метаболічні захворювання”.
Наказом МОЗ України від 05.03.2021 р. № 404 затверджено зведені показники 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП “Медзакупівлі України” за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру” (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-05032021--404-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Закупівля лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, медичних виробів, інших товарі і послуг», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Закупівля лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, медичних виробів, інших товарі і послуг».
Слід зазначити, що Замовником встановлено очікувану вартість відповідно до Додатка 2 "Методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" Стандартної операційної процедури “Організація та проведення процедур закупівлі”, затвердженої наказом ДП “Медзакупівлі України” від 02.04.2020 р. № 20-ОД (додається).
Додатково інформуємо, що очікувана вартість встановлена в межах орієнтовних цін за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, доведених до ДП “Медзакупівлі України” листом МОЗ України від 18.03.2021 р. № 10.3-12/8463/2-21 (додається).
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі погоджено із МОЗ України (копії листів додаються).
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/3527-ua-2021-11-05-001186-b).
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору передбачено, що строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення замовником попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку – за взаємною згодою сторін. Усі зміни та доповнення до Договору викладаються у письмовій формі і після їх підписання сторонами стають невід’ємними частинами Договору.
Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, відповідно до листів-звернень компанії Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ від 30.11.2021 р. б/н, від 23.02.2022 р. б/н (копії листів додаються):
– у зв’язку з особливостями та тривалістю виробничого процесу й терміну поставки,
– через глобальну пандемію COVID-19, яка призвела до ускладнення роботи фармацевтичних підприємств, що стало причиною збільшення термінів, необхідних для виготовлення препарату, суттєвого збільшення завантаження на виробничі потужності, складного процесу доставки товару на склад замовника, який територіально знаходиться за межами країни постачальника,
виникла обґрунтована необхідність щодо збільшення строку поставки продукції та строку дії Договору.
Так, враховуючи лист-звернення компанії Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ від 30.11.2021 р. б/н щодо тривалого виробничого процесу, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, Замовником прийнято рішення про погодження зміни строку поставки товару та строку дії Договору, на підставі чого підписано Додаткову угоду № 2 від 07.12.2021 року.
Варто зазначити, що на виконання п. 3.7 Договору Постачальник надав банківську гарантію від 30.11.2021 р. № 744BGZ2101263 строком дії до 30.04.2022 р. (копія додається).
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа-звернення компанії Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ від 23.02.2022 р. б/н стосовно неможливості виконання зобов'язань за Договором у встановлений строк через глобальну пандемію COVID-19, ДП «Медзакупівлі України» прийнято рішення про погодження зміни строку поставки товару та строку дії Договору, на підставі чого підписано Додаткову угоду № 3 від 10.03.2022 року.
Також Постачальник надав лист банку від 23.02.2022 р. про продовження дії банківської гарантії від 30.11.2021 р. № 744BGZ2101263 до 10.06.2022 р. (копія додається).
Варто зазначити, що Постачальник поставив товар у кількості та в узгоджені строки в повному обсязі (до 06.04.2022 р.), що підтверджує обґрунтованість усіх зазначених вище обставин.
На підставі викладеного вбачається, що звернення компанії Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ стосовно продовження строку поставки товару та строку дії Договору базується на об'єктивних обставинах, виникнення яких пов'язані з глобальною пандемією COVID-19 та впливом її на строки виробництва, постачання замовлених обсягів продукції, способи та строки поставки.
Звертаємо увагу, що Закон не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Таким чином, під час продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель, особливо принцип максимальної економії та ефективності.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», в якому зазначено, що «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку».
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною першою статті 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з частиною першою статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду; частиною шостою статті 22 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини, які спричинили необхідність продовження строків поставки товару та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає всім вимогам законодавства в сфері публічних закупівель та інших сферах, дія яких застосовується в рамках цієї Процедури закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-14 08:14:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фармацевтичної продукції (велаглюцераза альфа 400 ОД) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-001186-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), які підтверджують поставку товару (рахунки-фактури, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі, тощо) у кількості та строки (до 29 квітня 2022 року), визначені пунктом 4.1 розділу 4 договору про закупівлю від 19.11.2021 № 09/387-11/2021 (з урахуванням змін, внесених додатковими угодами від 07.12.2021 № 2 та від 10.03.2022 № 3).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-19 18:36:09

Пояснення (Моніторинг Велаглюцераза альфа 400 ОД UA-2021-11-05-001186-b)

Пояснення (інформація, документи)
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник), розглянувши запит ДАСУ про надання пояснень від 14.10.2022 р., висловлює повагу та повідомляє.
За результатами проведення переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Велаглюцераза альфа 400 ОД)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-05-001186-b (далі – Процедура закупівлі) Замовник уклав Договір про закупівлю № 09/387-11/2021 від 19.11.2021 р. (далі – Договір) з переможцем Процедури закупівлі – Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ (Takeda Pharmaceuticals International AG) (далі – Постачальник).
Відповідно до пунктів 2.4, 6.4.2 Договору передбачено, що право власностi на продукцiю переходить вiд ПОСТАЧАJIЬНИКА до ЗАМОВНИКА пiсля прийняття продукцiї в пунктi призначення та пiдписання видаткової накладної та/або Акту приймання продукцiї.
Постачальник поставив товар у кількості та в узгоджені строки в повному обсязі, що підтверджується Актом приймання продукції №1 від 08.04.2022 року (додається).
На підставі викладеного вбачається, що компанія Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ повністю виконала свої зобов'язання за Договором № 09/387-11/2021 від 19.11.2021 р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ (Takeda Pharmaceuticals International AG)
#CHE-113.444.401
Переможець 80 704 947,96
UAH
05 листопада 2021 09:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 09:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Такеда Фармасьютікалс Інтернешнл АГ (Takeda Pharmaceuticals International AG)
#CHE-113.444.401
80 704 947,96
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 15:37
Коментар при звітуванні (Договір № 09_387-11_2021).docx укладений
06 січня 2023 14:32
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 21:03
ДУ № 3 до Договору № 09_387-11_2021 Takeda.pdf зміни до договору
10 березня 2022 20:05
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 22:44
ДУ № 2 від 07.12 до Договору № 09_387-11_2021.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 22:43
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 22:37
ДУ № 1 від 07.12 до Договору № 09_387-11_2021.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 22:36
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:03
Договір № 09_387-11_2021 від 19.11.2021.pdf укладений
24 листопада 2021 09:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2021 11:15
80 704 943,20 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA343223130000029004770852890
АТ "Укрексiмбанк"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної ціни продукції.
Номер договору про закупівлю: 09/387-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/387-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/387-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 80 704 943,20
UAH