Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in delivery to the Kryvyi Rih interdistrict department of the MI Dnepropetrovsk Regional Bureau of Forensic Expertise» of DRC bodies of single citizens, persons without a certain place of residence, persons from whose burial relatives, found, unrecognized corpses, in the absence of relatives or in the absence of relatives, who can take on the delivery of bodies
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 6 692 516,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 462,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 листопада 2021 16:11 |
Enquiries until: | 26 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 6 692 516 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 463 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 16:11 |
Додаток 2.doc | |
04 листопада 2021 16:11 |
Додаток 1.docx | |
04 листопада 2021 16:11 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000008 ● 793d84fabd5f493c968d0ab1b7d8a6c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2022 № 53-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 05.12.2022 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10. UA-2021-11-04-011629-a 04.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-13 11:26:16
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з доставки до Криворізького міжрайонного відділу КЗ «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» ДОР» тіл одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, осіб від поховання яких відмовилися рідні, знайдених, невпізнаних трупів, у разі відсутності родичів або осіб чи установ, які можуть взяти на себе доставку тіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-011629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 16:30:54
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до Кримінального процесуального кодексу України, Правил проведення судово-медичної експертизи (досліджень) трупів у бюро судово-медичної експертизи, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.1995 № 6, Наказу Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров'я України Генеральної прокуратури України від 29.09.2017 №807/1193/279 «Про затвердження Порядку взаємодії між органами та підрозділами Національної поліції, закладами охорони здоров'я та органами прокуратури України при встановленні факту смерті людини», доставка тіл одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, осіб від поховання яких відмовилися рідні, знайдених, невпізнаних трупів, у разі відсутності родичів або осіб чи установ, які можуть взяти на себе доставку обов’язково здійснюється до судово-медичної експертизи відповідно до винесених Національною поліцією в місті Кривий Ріг Постанов про призначення судово-медичної експертизи.
Очікувану вартість розраховано на підставі показників поточного бюджетного року та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2022 рік, з урахуванням інфляції.
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 №1877 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину», наказу Держжитлокомунгоспу України від 16.12.1991 № 126 «Інструкції про порядок поховання, утримання кладовищ і організацію ритуального обслуговування в населених пунктах України КДІ-204/12 Україна 182-91».
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua.
Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану”, відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Враховуючи викладене доступ до сайту тимчасово обмежено.
Враховуючи вищезазначене, на підтвердження розміщення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо скріншот сторінки веб-сайту з необхідною інформацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-04-011629-а (Послуги з доставки до Криворізького міжрайонного відділу КЗ «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» ДОР» тіл одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, осіб від поховання яких відмовилися рідні, знайдених, невпізнаних трупів, у разі відсутності родичів або осіб чи установ, які можуть взяти на себе доставку тіл)) (далі – Висновок про результати моніторингу), складеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, щодо закупівлі встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 3). З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель і на виконання, заходів направлених на недопущення таких порушень в подальшому, повідомляємо про наступне, що Замовником було враховано порушення законодавства у сфері публічних закупівель та проведено роз’яснювальну роботу щодо необхідності неухильно дотримуватись чинного законодавства України під час проведення процедур закупівель. Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради було уважно розглянуто, враховано та належним чином опрацьовано Висновок про результати моніторингу UA-M-2022-12-06-000008. До усіх уповноважених осіб доведена необхідність неухильного дотримання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, та проведено відповідні заходи направлені на недопущення таких порушень у сфері публічних закупівель в подальшому, зокрема Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
2022-12-19 16:39:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 3).)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ"МЕМОРІ-КР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОРЕСУРС КР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСХОД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕМОРІ-КР" |
5 192 000,00
UAH з ПДВ
|
5 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОРЕСУРС КР" |
6 593 840,00
UAH з ПДВ
|
6 593 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕМОРІ-КР" #43914374 |
Рішення скасоване |
5 192 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 14:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕМОРІ-КР" #43914374 |
Відхилено |
5 192 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 14:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОРЕСУРС КР" #44485578 |
Переможець |
6 593 840,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:56
|
ДУ _1 до договору _2-Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:47
|
2-Т | укладений |
06 січня 2022 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |