Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові аналогічні будівельні роботи по об'єкту: "Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул. Благовіщенська, м.Бахмут" (коригування)
Очікувана вартість
84 290 857,55 UAH
UA-2021-11-04-009368-a 9ca892f469954316af7fb5b119707cb5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В ході виконання робіт по об’єкту була виявлена потреба в додаткових роботах. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проєкту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі.
Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва об’єкту надає можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить передачу об’єкта в експлуатацію в цілому.
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Таким чином у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 14:17
Оскарження наміру укласти договір: 15 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові аналогічні будівельні роботи по об'єкту: "Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул. Благовіщенська, м.Бахмут" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Благовіщенська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерелами фінансування робіт за цим Договором є кошти Державного фонду регіонального розвитку ДФРР та кошти обласного бюджету на реалізацію проекту. Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, згідно Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Мі-ністрів України від 27.12.2001 року №1764 зі змінами та відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року №641 зі змінами та відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070, протягом десяти робочих днів з дня надання рахунку на аванс, але у будь-якому разі при умові фінансування Замовника, у розмірі що становить до 30 % від річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим Договором є кошти Державного фонду регіонального розвитку ДФРР та кошти обласного бюджету на реалізацію проекту. Оплата за підряд відбувається шляхом надання авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість викона-них будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим Договором є кошти Державного фонду регіонального розвитку ДФРР та кошти обласного бюджету на реалізацію проекту. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

04 листопада 2021 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 14:15
проект договору.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 84 290 857,55
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 14:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 листопада 2021 14:17
Електронний підпис
04 листопада 2021 14:16
протокол 196.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 14:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
84 290 857,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 14:17
Електронний підпис
04 листопада 2021 14:16
протокол 196.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:35
ду7(1511).pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2023 17:33
6(1511).pdf зміни до договору
11 квітня 2023 17:30
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 14:45
5(1511).pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 14:45
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 10:52
ду 4.pdf зміни до договору
26 липня 2022 10:50
ду 4.pdf зміни до договору
22 липня 2022 14:24
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 14:22
ду2-1.pdf зміни до договору
22 липня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2022 15:45
допка до 1511.pdf зміни до договору
02 червня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:52
ду 2 стройка.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:06
ду 1 (1511).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 10:47
1511.pdf укладений
15 листопада 2021 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, керуючись пунктами 2.2., 2.4., розділом 16. «ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ» та пункту 17.1. Договору, п. 19 Загальних умов Постанови КМУ №668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», відповідно до вимог статті 188 Господарського кодексу України, з урахуванням положень частини першої статті 652, частини першої статті 653, статті 654 Цивільного Кодексу України, пункту 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду від 30.03.2022 року про наступне: 1. Викласти пункт 18.1. в новій редакції: «18.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 30.06.2022 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Закон України №7389 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, керуючись пунктами 2.2., 2.4., розділом 16. «ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ» та пункту 17.1. Договору, п. 19 Загальних умов Постанови КМУ №668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», відповідно до вимог статті 188 Господарського кодексу України, з урахуванням положень частини першої статті 652, частини першої статті 653, статті 654 Цивільного Кодексу України, пункту 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти п.3.2. новій редакції: 3.2. За умови повного фінансування, річна сума фінансування на 2021 рік складає – 4 264 103,32 грн. (чотири мільйона двісті шістдесят чотири тисячі сто три грн. 32 коп.) у т.ч. ПДВ 710 683,89 грн (сімсот десять тисяч шістсот вісімдесят три грн. 89 коп.), з них 2 984 972,32 грн.(два мільйона дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят дві грн. 32 коп.) у т.ч. ПДВ 497 495,39 грн. (чотириста дев’яносто сім тисяч чотириста дев’яносто п’ять грн. 39 коп.) – кошти Державного фонду регіонального розвитку та 1 279 231,00 грн. (один мільйон двісті сімдесят дев’ять тисяч двісті тридцять одна грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 213 205, 17 грн. (двісті тринадцять тисяч двісті п’ять грн. 17 коп.) – кошти обласного бюджету. За умови повного фінансування, річна сума фінансування на 2022 рік складає – 20 142 277,49 грн. (двадцять мільйонів сто сорок дві тисячі двісті сімдесят сім грн. 49 коп.) у т.ч. ПДВ 3 357 046,25 грн. (три мільйона триста п’ятдесят сім тисяч сорок шість грн. 25 коп.) – кошти обласного бюджету. За умови повного фінансування, річна сума фінансування на 2023 рік складає – 59 884 476,74 грн. (п’ятдесят дев’ять мільйонів вісімсот вісімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят шість грн. 74 коп.) у т.ч. ПДВ 9 980 746,12 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч сімсот сорок шість грн. 12 коп.) – кошти державного бюджету та обласного бюджету. 2. Викласти пункт 18.1. в новій редакції: «18.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2023 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.» 3. Внести зміни у Додатки №2, №3, №5 до Договору № 1511 від 15.11.2021 р. (додається). 4. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника у розділі 21 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та у всіх додатках до Договору реквізити Замовника викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1511
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML