Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена
Fish (Hake, Side, Mint, Sardinella, Argentina, Sea Perch) Frozen Decapitated
Очікувана вартість
33 479 900,00 UAH
UA-2021-11-04-008419-a 4190bac9ebdb48158242ccfe054ae7ae
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice
National ID: 41220556
Contact point: Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich
+380442073630
yzdr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 13:17
Початок аукціону: 09 листопада 2021 13:17
Очікувана вартість: 33 479 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167 399,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 листопада 2021 13:49
Enquiries until: 06 листопада 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2021 00:00
Planned auction date: 09 листопада 2021 13:17

Information

Estimated total value: 33 479 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 167 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Риба (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена
Fish (Hake, Side, Mint, Sardinella, Argentina, Sea Perch) Frozen Decapitated
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
335000 кг
Риба (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації, 000
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Fish (Hake, Side, Mint, Sardinella, Argentina, Sea Perch) Frozen Decapitated
CPV: 15220000-6
Період постачання: з 15 листопада 2021 по 20 грудня 2021

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 31 жовтня 2019 00:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Риба (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
99.9 UAH з ПДВ 33466500 UAH з ПДВ
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ"
99.91 UAH з ПДВ 33469850 UAH з ПДВ
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП
99.92 UAH з ПДВ 33473200 UAH з ПДВ
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ
99.93 UAH з ПДВ 33476550 UAH з ПДВ
ТОВ ЕМІ ОН
99.94 UAH з ПДВ 33479900 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-23-000051 ● f26d543ae24b47879c9a8b44df2093e5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2021 13:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-11-04-008419-a 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-29 09:45:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-008419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-30 12:55:34

Інформація на запит Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України

За результатами запиту Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами), положення якого почали діяти з 19 грудня 2020 року, зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Так, державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) враховуючи положення статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019) за результатами проведення процедури закупівлі за рамковою угодою риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2019-07-15-002255-b) 31 жовтня 2019 року було укладено рамкову № 248-К-19.
При цьому, слід звернути увагу, що закупівля за рамковою угодою поділяється на два етапи:
перший – проведення відкритих торгів для укладання рамкової угоди;
другий – проведення відбору для укладення договору про закупівлю за рамковою угодою.
Тобто, процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-11-04-008419-a) є закупівлею другого етапу закупівлі (UA-2019-07-15-002255-b) за рамковою угодою – Відбір для закупівлі за рамковою угодою.
Водночас, враховуючи положення частини 6 статті 13 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), на другому етапі процедури закупівлі за рамковими угодами («відбір») від Замовника не вимагається здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Крім того, згідно з вимогами статті 13 цього Закону на другому етапі проведення процедури закупівлі за рамковою угодою, Замовником надсилається лише запрошення (подається у формі повідомлення через електронну систему закупівель) про подання пропозицій щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою.
До участі в електронному аукціоні допускаються пропозиції всіх учасників, які підписали рамкову угоду.
Враховуючи зазначене, а також те, що процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-11-04-008419-a) є другим етапом проведення процедури закупівлі за рамковою угодою № 248-К-19 від 31 жовтня 2019 року (UA-2019-07-15-002255-b), Замовником не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки в даному випадку це не вимагається ані Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), ані пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-12 14:45:01

Про надання пояснення та документального підтвердження

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-008419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили укладення додаткової угоди від 20.12.2021 №1 до договору від 15.11.2021 №230-К-21, в частині продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 25.12.2021.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-17 15:14:27

Доброго дня!

17.12.2021 до Генеральної дирекції ДКВС України надійшло звернення ТОВ «ЕМІ ОН» № 144 про продовження терміну постачання риби за договором від 15.11.2021 № 230-К-21 до 25.12.2021 через складнощі доставки внаслідок складних погодних умов (копія листа ТОВ ЕМІ ОН та інформація щодо погодних умов додаються).
Враховуючи, що внесення відповідних змін до договору не спричиняло погіршення організації харчування засуджених та осіб, узятих під варту, (станом на 17.12.2021 середня забезпеченість рибою становила 107 діб) було укладено додаткову угоду від 20.12.2021 № 1.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-01-17 15:16:06

Пояснення з власної ініціативи

Доброго дня! 17.12.2021 до Генеральної дирекції ДКВС України надійшло звернення ТОВ «ЕМІ ОН» № 144 про продовження терміну постачання риби за договором від 15.11.2021 № 230-К-21 до 25.12.2021 через складнощі доставки внаслідок складних погодних умов (копія листа ТОВ ЕМІ ОН та інформація щодо погодних умов додаються).
Враховуючи, що внесення відповідних змін до договору не спричиняло погіршення організації харчування засуджених та осіб, узятих під варту, (станом на 17.12.2021 середня забезпеченість рибою становила 107 діб) було укладено додаткову угоду від 20.12.2021 № 1.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕМІ ОН 33 446 400,00
UAH з ПДВ
33 446 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 33 466 500,00
UAH з ПДВ
33 466 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ" 33 469 850,00
UAH з ПДВ
33 469 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП 33 473 200,00
UAH з ПДВ
33 473 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ 33 476 550,00
UAH з ПДВ
33 476 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2021 12:32
Електронний підпис

Публічні документи

08 листопада 2021 13:23
Електронний підпис

Публічні документи

08 листопада 2021 12:38
Електронний підпис

Публічні документи

08 листопада 2021 10:44
Електронний підпис

Публічні документи

08 листопада 2021 13:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕМІ ОН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕМІ ОН
#40130226
Переможець 33 446 400,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 16:16

Документи

09 листопада 2021 16:15
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:14
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕМІ ОН
#40130226
33 446 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 16:15
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:14
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:34
Звіт укладений
04 січня 2022 15:33
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 11:09
ДУ 1 до догвору 230-К-21 від 15.11.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:59
Договір укладений
16 листопада 2021 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 230-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 446 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 574 400,00 UAH)