Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі) (Шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Оболонського району м. Києва)
Очікувана вартість
1 144 000,00 UAH
UA-2021-11-04-007117-b aa93628067ec439e868b8dcb00aa99ba
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до покладених на нього обов’язків та з метою забезпечення здійснення навчання в навчальних закладах Оболонського району міста Києва наразі проводяться відкриті торги з публікацією англійською мовою вдруге на закупівлю «код ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі) (Шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Оболонського району м. Києва)», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-03-003495-b (надалі — закупівля) на очікувану вартість 5 733 000,00 грн (з ПДВ). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено на 09 жовтня 2021 о 00:00. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником було відхилено тендерні пропозиції ТОВ "4 Д ГРУП" та ПП "ВЕКТОР 12". Тендерні пропозиції ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП" та ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" були допущені до аукціону. Проте, 25 жовтня 2021 року учасниками ТОВ "4 Д ГРУП" було подано скаргу UA-2021-09-03-003495-b.b2 та ПП "ВЕКТОР 12" скаргу UA-2021-09-03-003495-b.a3 щодо неправомірного відхилення власної тендерної пропозиції та неправомірного допуску до аукціону ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП" та ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ". Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України було ухвалено рішення прийняти скарги до розгляду. Розгляд скарги відбувся 02 листопада 2021 р., в подальшому оприлюднена інформація про резолютивну частину рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги приватного підприємства "ВЕКТОР 12" в якій зазначається, що прийнято рішення №24777-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства "ВЕКТОР 12" від 25 жовтня 2021 № UA-2021-09-03- 003495-b.a3, Колегія постановила зобов'язати Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю ГАМАЮН-ГРУП" до аукціону за процедурою закупівлі — "код ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі) (Шкільні меблі для першого класу закладів освіти "Нової української школи" Оболонського району м.Києва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-03-003495-b.

Як наслідок, зазначена обставина призведе до відміни процедури закупівлі згідно пункту 2 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».

Отже, через оскарження одним з учасників процедури закупівлі прийнятих рішень замовника, неможливо укласти договір на постачання шкільних меблів та забезпечити належне функціонування навчальних закладів Оболонського району.

Враховуючи вищевикладені фактичні обставини, наразі тендер є ще триваючим та який неможливо завершити через подану скаргу UA-2021-09-03-003495-b.a3, на прийняті рішення замовника після розгляду тендерних пропозицій учасників, та яка в свою чергу спричинила термінову необхідність здійснити закупівлю парт по існуючій нагальній потребі, та також яка спричинила для цього всі наявні підстави, що відповідають абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

03.11.2021 р., Замовником успішно проведено переговори з ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП" (зазначене підприємство було обрано для проведення переговорів на підставі того, що такий учасник має можливість поставити меблі в найближчий час, а саме до 12.11.2021 р.) щодо невідкладного постачання та забезпечення шкільними меблями навчальних закладів Оболонського району міста Києва, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

А отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання закупівлі нагальної потреби необхідного задля належного функціонування та забезпечення процесу навчання в навчальних закладах Оболонського району міста Києва, вважаємо за доцільне здійснити закупівлю за предметом «код ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі) (Шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Оболонського району м. Києва)» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП", відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, через те, що у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв'язку з оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-03-003495-b;
- Протокол розгляду тендерних пропозицій закупівлі UA-2021-09-03-003495-b;
- Скарга UA-2021-09-03-003495-b.a3 на прийняті рішення замовника щодо триваючого тендера, що подана після розгляду тендерних пропозицій учасників;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 17:28
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 комплект
Шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Оболонського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 17:19
Скарга UA-2021-09-03-003495-b Вектор.doc
04 листопада 2021 17:19
UA-2021-09-03-003495-b-qualifications.pdf
04 листопада 2021 17:19
UA-2021-09-03-003495-b-open.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП"
#39537875
Переможець 1 144 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 17:28

Документи

04 листопада 2021 17:28
Електронний підпис
04 листопада 2021 17:26
Протокол намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 17:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП"
#39537875
1 144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 17:28
Електронний підпис
04 листопада 2021 17:26
Протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 16:02
272-Т договіфр.pdf укладений
10 листопада 2021 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 144 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 190 666,67 UAH)