Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво світлофорного об’єкту на перехресті вул. Стартова - пров. Архангельський в м. Запоріжжя » (виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво будівель, споруд і об'єктів) (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-11-04-006959-b 70c3a6103ab04ae59e273dd0e133b283
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 maryna.soroka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
maryna.soroka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво світлофорного об’єкту на перехресті вул. Стартова - пров. Архангельський в м. Запоріжжя » (виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво будівель, споруд і об'єктів) (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, перехрестя вул. Стартова - пров. Архангельський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 17:09
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Запоріжміськсвітло" 119 184,00
UAH з ПДВ
119 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 14:40
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:48
Наказ право підпису.pdf
12 листопада 2021 11:48
Довідка щодо субпідрядника.pdf
12 листопада 2021 11:48
Копія ліцензії.pdf
12 листопада 2021 11:48
.Довіреність Комаров.pdf
12 листопада 2021 11:48
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2021 11:47
Лист-гарантія.pdf
12 листопада 2021 11:47
Копія статуту.pdf
12 листопада 2021 11:47
Проект договору .pdf
12 листопада 2021 11:47
Довідка щодо ліцензії.pdf
12 листопада 2021 11:47
Гарант лист щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Запоріжміськсвітло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Запоріжміськсвітло"
#03345076
Переможець 119 184,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 15:00

Документи

15 листопада 2021 15:00
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:58
230 протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Запоріжміськсвітло"
#03345076
119 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 15:00
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:58
230 протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 17:12
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 15:39
3 дод уг 185.pdf зміни до договору
28 червня 2022 15:37
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 15:32
2 дод уг 185.pdf зміни до договору
28 червня 2022 15:28
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:20
1 дод уг 185.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:18
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 14:13
185 договір виправл.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 14:10
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 11:23
185 договір.pdf укладений
23 листопада 2021 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із допущенням механічної помилки при публікації договору про закупівлю виникла необхідність завантаження договору від 23.11.2021 № 185 щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону, але не в розумінні цієї підстави, а на виконання статті 10 Закону.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа КП «ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО» щодо продовження терміну виконання робіт до 31.12.2022 року у зв’язку із затримкою отримання технічних умов на електричну енергію по об’єкту будівництва виникла необхідність внесення змін в договір від 23.11.2021 № 185, тому: - продовжити строк виконання робіт до 31.12.2022 року; - фінансування: на 2021 рік складає 0,00 грн.; на 2022 рік – 119 184,00 грн. - Додаток № 2 до договору викласти в іншій редакції. - в Договірній ціни (Додаток № 1 до Договору) змінити «2021» на «2021 – 2022 роки» Відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами реквізитів Замовника є необхідність внесення змін до договору від 23.11.2021 № 185 в частині зміни реквізитів щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами законодавства в умовах воєнного стану є необхідність внесення змін до договору від 23.11.2021 № 185 в частині зміни ціни договору щодо погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, згідно п. 5 частини 5 статті 41 Закону. Так як на електронному майданчику не має опції щодо відміни ПДВ, тому вартість складає 101 235.68 без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 119 184,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 948,32 UAH)