Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Services on coverage of activity of the Dnieper city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on regional TV channels)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Сіданченко Тетяна Юріївна 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Service for organisation and analysis" |
National ID: | 38360501 |
Contact point: |
Sidanchenko Tetiana Yuriyivna 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 6 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 196 500,00 грн. (сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: - Найменування замовника: Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради; - Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75; - Код ЄДРПОУ замовника 38360501; - Реєстраційний рахунок замовника: Р/р IBAN UA523 0548 2000 0026 0063 01709118 АТ «Ощадбанк» Філія – Дніпропетровське обласне управління, МФО 305482 Разом з безумовною та безвідкличною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиція, подана із банківським забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються банківським забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерних пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 196500 UAH |
Publication date: | 04 листопада 2021 12:41 |
Enquiries until: | 26 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 550 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 12:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 12:42 |
Тендерна документація ТВ 2022.docx | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 7 Довіреністі ТВ 2022.docx | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції ТВ 2022.docx | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору ТВ 2022.doc | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови ТВ 2022.docx | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних ТВ 2022.docx | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів ТВ 2022.doc | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики ТВ 2022.doc | |
04 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК 3 Проект Договору ТВ 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000068 ● 1714c57c751d4656855c41ef829ac8fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2022 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2022 № 125
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 125
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
11. UA-2021-11-04-006747-a
Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради
6 550 000,00 Рекламні та маркетингові по-слуги (Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інфор-мації - на регіональних телека-налах) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-02 14:46:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах (Код ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги), замовником якої є Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-04-006747-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-03 19:16:54
03.05.2022 Відповідь замовника на Запит про надання пояснень
Пояснення Замовника на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02.05.2022р., відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Закупівлю за кодом ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах) DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Services on coverage of activity of the Dnieper city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on regional TV channels), за номером ID: UA-2021-11-04-006747-a здійснено відповідно до вимог чинного законодавства України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін надання послуг: 31.12.2022 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 86 від 04.11.2021 року.
Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах включає:
- підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив, проектів та іншої соціально-важливої інформації, шляхом розміщення рекламних, соціальних та інформаційних матеріалів на регіональному телебаченні, а саме: інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування; соціальної реклами; привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат; анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи; звернень посадових осіб; висвітлення іншої соціально-важливої інформації.
(До вартості розміщення рекламних, соціальних та інформаційних матеріалів на регіональному телебаченні входить:
Забезпечення медіа супроводу діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх окремих ініціатив та проектів:
- розробка оптимальної щомісячної медійної програми комплексних розміщень, що включає різні форми (специфікації) подачі матеріалу, їх кількість та частоту виходів, на визначених регіональних телеканалах:
"34" телеканал, "11 канал", "Nobel TV", Телеканал "Відкритий";
- оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха);
- супроводження виступів на публічних заходах представників, посадових осіб Дніпровської міської ради шляхом залучення представників регіональних телеканалів (включаючи відео зйомку, виїзний журналістський супровід)).
№ з/п Найменування, зміст послуг Строки надання послуг Вимоги щодо місця розміщення Кількість послуг
1.
Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах включає:
- підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив, проектів та іншої соціально-важливої інформації, шляхом розміщення Реалізація щомісячних комплексних розміщень, а саме: інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування; соціальної реклами; привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат; анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи; звернень посадових осіб; висвітлення іншої соціально-важливої інформації.
Відповідно до завдань та заявок Замовника, реалізація щомісячних комплексних розміщень, що включає різні форми (специфікації) подачі матеріалу, на визначених регіональних телеканалах.
Форми подачі матеріалу:
"34" телеканал:
- розміщення рекламно-інформаційних сюжетів, в рамках регіональних новин, рубрика "Актуально";
- розміщення інформаційних фільмів та програм, за необхідністю;
- пряма реклама: розміщення рекламних роликів (соціальні та інформаційні анонси), за необхідністю;
- участь в програмі "Грані".
"11 канал":
- розміщення програми "Дніпро NEWS. Підсумки";
- розміщення інформаційних фільмів та програм, за необхідністю;
- пряма реклама: розміщення рекламних роликів (соціальні та інформаційні анонси), за необхідністю.
"Nobel TV":
- розміщення програми "Дніпро NEWS. Підсумки";
- розміщення рекламно-інформаційних сюжетів, в рамках (до/або після) регіональних новин;
- розміщення інформаційних фільмів та програм, за необхідністю;
- пряма реклама: розміщення рекламних роликів (соціальні та інформаційні анонси), за необхідністю.
Телеканал "Відкритий":
- розміщення інформаційних сюжетів, в рамках регіональних новин;
- участь в програмі "Шах і мат", за необхідністю.
- участь в програмі "Прес-центр", за необхідністю.
Форма (специфікація) подачі матеріалів, їх кількість, час виходу в ефір та частота виходів, кожного місяця може відрізнятися, в залежності від завдань та заявок Замовника.
(До вартості розміщення рекламних, соціальних та інформаційних матеріалів на регіональному телебаченні входить:
Забезпечення медіа супроводу діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх окремих ініціатив та проектів:
- розробка оптимальної щомісячної медійної програми комплексних розміщень, що включає різні форми (специфікації) подачі матеріалу, їх кількість та частоту виходів, на визначених регіональних телеканалах:
"34" телеканал, "11 канал", "Nobel TV", Телеканал "Відкритий";
- оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха);
- супроводження виступів на публічних заходах представників, посадових осіб Дніпровської міської ради шляхом залучення представників регіональних телеканалів (включаючи відео зйомку, виїзний журналістський супровід)). 2022 рік
Реалізація щомісячних комплексних розміщень, узгоджених з Замовником, на обов’язкових регіональних телеканалах:
"34" телеканал
"11 канал"
"Nobel TV"
Телеканал "Відкритий"
Загальна кількість:
32
послуги (комплексних розміщень) включає:
8 послуг
8 послуг
8 послуг
8 послуг
Перелік регіональних телеканалів визначено на підставі найбільшого розміщення щомісячних комплексних розміщень інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування на ТВ каналах, рейтингу та популярності серед мешканців Дніпропетровського регіону. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради згідно з рішенням міської ради «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік» від 08.12.2021 року № 2/13, зі змінами та Програмою розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі 6 550 000,00 грн. (шість мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов. Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради не має власного веб-сайту, враховуючи це, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднене 04.11.2021 року на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Дніпровської міської ради https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-organizacijno-analitichna-sluzhba-dniprovskoi-miskoi-radi за посиланням https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua- UA-2021-11-04-006747-a pdf. Водночас зауважимо, що в розумінні ст.2 Бюджетного кодексу України, Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради є одержувачем бюджетних коштів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-27 13:13:25
Протокол _15 від 18.05.2022
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
18.05.2022 Пояснення Замовника: КП «Організаційно-аналітична служба» ДМР (далі – Замовник) повідомляє, що уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель , яка розробляла та затверджувала тендерну документацію до закупівлі UA-2021-11-04-006747-a (рішення уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 86 від 04.11.2021 року) була звільнена 11.11.2021 з посади фахівця з публічних закупівель за угодою сторін згідно п. 1 ст 36 КЗпП України (додається наказ № 257-к від 11.11.2021). Враховуючи вищезазначене, з метою недопущення у подальшому невідповідності тендерної документації положенням Закону України "Про публічні закупівлі", уповноважена особа, що на цей час відповідальна за процедури закупівель/закупівель комунального підприємства "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради попереджена про відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
2022-05-18 11:55:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
-
2022-05-24 09:29:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП Шуліка Анна Олександрівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Олейников Олексій Олегович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шуліка Анна Олександрівна |
6 400 000,00
UAH з ПДВ
|
6 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Олейников Олексій Олегович |
6 490 000,00
UAH з ПДВ
|
6 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шуліка Анна Олександрівна #3398809240 |
Переможець |
6 400 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:21
|
2022-12-19 14_59_10.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 14:18
|
дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 12:49
|
ДУ_2_до договору _02_01.01 від 01.01.2022.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 10:38
|
ДУ 1 до Договору _02_01.01 від 01.01.2022.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 17:10
|
Договор _02.01.01 від 01.01.2022.pdf | укладений |
04 січня 2022 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти розділ ХІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року в новій редакції. 2. Викласти Додаток 2 Договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 02/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відмінити додаткову угоду №1 до договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року. 2. Змінити нумерацію п.1.3 договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року на 1.2. та викласти в наступній редакції: «1.2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах),(далі- Послуги). Джерело фінансування – міський бюджет». 3. Додати п.1.2.1 до договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року в наступній редакції: «1.2.1. Найменування послуг: Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на регіональних телеканалах.» 4. Викласти розділ ХІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року в новій редакції: 5. Викласти Додаток 2 Договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року в новій редакції. 6. Інші умови Договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року та Додатків до нього, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору№ 02/01.01 від 01.01.2022 року , набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2022 року. 8. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 02/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.11.7 договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року внести наступні зміни до договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року: 1. зменшити суму договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року на 1 632 000,00 (один мільйон шістсот тридцять дві тисячі грн 00 коп) та викласти п.3.1 в наступній редакціїі: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 768 000,00 грн. (чотири мільйона сімсот шістдесят вісім тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ» 2. Викласти Додаток 1 до договору № 02/01.01 від 01.01.2022 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 02/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |